Author Topic: AUDIO TAPE 09 FEB 2020 LIGHTLINE USA 1 HR 3MINS  (Read 97 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
AUDIO TAPE 09 FEB 2020 LIGHTLINE USA 1 HR 3MINS
« on: February 09, 2020, 03:28:36 PM »
The Link to listen to our LIGHTLINE MEETING on 09 Feb 2020 is below.  Thank you all and welcome to our next meeting on 16 February 2020 at 2PM New York Time next.  Ron Besser  Host

LISTEN LINK BELOW:

https://www.conferencecalling.com/recordings/1528070/251848/VCISPREC02_251848_20200209_110409

DOWNLOAD LINK BELOW

TO SAVE THE COMPLETE AUDIO FIle to place on You Tube or your own computer do this:

place your cursos inside the black box of the recorder you get when you click on the listen link.  With your cursor in  a dark area in the black box, then RIGHT CLICK and a menu shows.  Select SAVE AUDIO and it will save to your computer that way.  The original is 14.3 megabytes or so.  If you place it in your video or audio converter resave it to a 16bit recording and reduce the size by half as it records at 32 and 16 is plenty for just voice.   Remember- right click with cursor in the black box to listen and select SAVE AUDIO and it is all yours as a file.  Thank you.

END
« Last Edit: February 09, 2020, 07:24:03 PM by Ron Besser »
Located in Historic York, Pennsylvania

Online JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: AUDIO TAPE 09 FEB 2020 LIGHTLINE USA 1 HRE 3MINS
« Reply #1 on: February 09, 2020, 03:35:19 PM »
Hi Ron. I arrived a little late at the conference, around 2:15 pm (New York time). So, I heard a part of Lightline USA today, 02/09/2020. I emphasize that I understood only a few parts due to the difficulties in fully understanding the sentences in the English language.

However, I almost asked some questions and I just didn't ask these questions due to a certain shyness in the conversation of the English language.

My shyness is due to the fact that I am slowly learning English, so I didn't ask the questions.

In all cases, below are questions that I intended to ask in Lightline USA today, February 9, 2020, but which I now leave registered:

Here are the questions:

First: - God, Universal Father, do you already have an opinion on what is happening on Urantia or are you waiting for the right moment to speak up after consulting the parties involved and their closest advisers? When a communiqué from God, Universal Father is made, it is possible that this communiqué from God, Universal Father will have a wide publication in the heavens, mainly in our planet Urantia and in our local universe of Nebadon, requesting loyalty to all celestial beings and human beings ascending to God, Universal Father?

Second: - I already have a conference line exclusively by registered phone, that is, the same line from Lightline USA with practically the same international phones. However, my wife Margarete does not feel ready to host Lightline Brasil. I add that I was instructed to just be co-host. Still, is there any perspective (hope) for Lightline Brasil?

Third: - Can I continue with the practice of daily transmissions and receptions, around 7:00 am local time here in Brasilia, Brazil? If so, is Jack0802ab still with my teacher or will there be other teachers?

=======

Post Scriptum:

To all

Subject: In the face of interference: - Stop: - An outburst to all celestial beings from all over the master universe who are on Urantia as well as to all human beings ascending from our planet.

I felt that there was a recent attack last week, when I suddenly woke up at night, and I heard clearly in my mind, a cry for help as if someone was asking for help. In my mind I requested that a defense be sent to the person who needed spiritual help.

For this reason, I ask all celestial beings who are doing some action on our planet to really stop and reflect on the consequences of their actions, including on the possibility of their actions being configured as rebellion and resulting in eternal death as it happened to the rebels of the Lucifer rebellion.

I repeat, I ask in my prayers that in the entire master universe be from God, Universal Father, the last word, if you wish to use this prerogative.

In my view, autonomy is necessary to be able to work. How can Planetary Prince Machiventa Melchizedek work with interference?

Yes, autonomy must have limitations, as an example, in relation to the determinations of the Creator Son Michael, who is the creator of the local universe and his Divine Minister and the Ancients of Days of the respective Superuniverse. And of course, the final word to God, Universal Father if you want to exercise this prerogative.

I formally ask Gabriel de Salvington, or another spiritual authority, to formalize a spiritual judicial process in heaven, about what is happening on Urantia, in the highest courts of the Paradise Trinity capable of judging any personality below the Paradise Trinity and if there is no court like this, so high in authority, that it be created that way.

A high court of divine justice for the entire master universe so that the word of God, Universal Father is respected when so, God, Universal Father wishes anywhere in the master universe.

There must be autonomy to work. And above all, the last word must be given to God, Universal Father of all when he wishes to exercise this prerogative, listening to all parties involved as well as listening to his highest advisers.

We are about to have a gigantic movement of the tectonic plates, affecting all the countries of our entire planet, and, for me, it is important that the planetary prince Machiventa Melchizedek has autonomy to work, helped by Michael de Nebadon and the Divine Minister Nebadonia, logically, your actions can be changed if God, Universal Father so wishes.

Finally, the main message: - In view of all the problems that occurred here on our planet Urantia, and visualizing the way to spiritual recovery of our planet Urantia only with the direct interference of God, Universal Father, I formally ask that our planet Urantia be consecrated entirely to God, Universal Father of all.

=======

Oi Ron. Eu cheguei um pouco atrasado na conferência, por volta das 14:15 (horário de Nova Iorque). Assim, eu escutei uma parte da Lightline USA de hoje, 09/02/2020. Eu ressalto que entendi apenas algumas partes em razão das dificuldades em entender completamente as frases no idioma inglês.

No entanto eu quase fiz algumas perguntas e só não fiz estas  perguntas em razão de uma certa  timidez na conversação do idioma inglês.

Minha timidez ocorre em razão de estar apreendendo aos poucos inglês, por isto eu não fiz as perguntas.

Em todos os casos, abaixo estão perguntas que eu pretendia fazer na Lightline USA de hoje, 09 de fevereiro de 2020, mas que eu deixo, agora, registrado:

Eis as questões:

Primeiro: - Deus, Pai Universal já tem alguma opinião sobre o que está acontecendo em Urantia ou está esperando o momento certo para se manifestar após consultar as partes envolvidas e seus conselheiros mais próximos? Quando for feito uma comunicado de Deus, Pai Universal, é possível que este comunicado de Deus, Pai Universal tenha ampla publicação nos céus, principalmente, em nosso planeta Urantia e em nosso universo local de Nebadon, solicitando-se lealdade a todos os seres celestiais e seres humanos ascendentes a Deus, Pai Universal?

Segundo: - Eu já tenho linha de conferência exclusivamente por telefone cadastrada, ou seja, a mesma da Lightline USA praticamente com os mesmos telefones internacionais. No entanto, minha esposa Margarete não se sente preparada para ser anfitriã da Lightline Brasil. Acrescento que eu fui orientado para ser apenas co-anfitrião. Mesmo assim, existe alguma perspectiva (esperança) para Lightline Brasil?

Terceiro: - Eu posso continuar com a prática de transmissões e recepções diárias, por volta das 07:00 da manhã horário local aqui de Brasília, Brasil? Em caso positivo, Jack0802ab continua com meu professor ou terá outros professores?

=======

Post Scriptum:

A todos

Assunto: Diante das interferências: - Parem: -  Um desabafo a todos seres celestiais de todo o universo-mestre que estiverem em Urantia bem como para todos os seres humanos ascendentes de nosso planeta.

Eu senti que houve um ataque recente, semana passada, quando eu me acordei de noite, de repente, e eu ouvi claramente em minha mente, um pedido de socorro como se alguém estivesse pedindo ajuda. Em minha mente eu solicitei que fosse enviado uma defesa para a pessoa que precisava de ajuda espiritual.

Por isto eu peço a todos os seres celestiais que estiverem fazendo alguma ação em nosso planeta para, realmente, pararem e refletir as consequências de seus atos, inclusive, sobre a possibilidade de seus atos serem configurados como rebelião e ter como consequência a morte eterna como aconteceu com os rebelados da rebelião de Lúcifer.

Eu repito, eu peço em minhas orações que em todo o universo-mestre  seja de Deus, Pai Universal, a última palavra, se assim desejar usar desta prerrogativa.

Na minha visão, é necessário autonomia para poder se trabalhar. Como o Príncipe Planetário Maquiventa Melquisedeque pode trabalhar com interferência?

Sim, a autonomia deve ter limitações, como exemplo, em relação as determinações do Filho Criador Michael, que é criador de universo local e sua Ministra Divina e aos Anciões dos Dias do respectivo Superuniverso. E logicamente, a palavra final a Deus, Pai Universal se desejar exercer esta prerrogativa.

Eu peço formalmente para Gabriel de Salvington, ou outra autoridade espiritual, para que formalize um processo judicial espiritual nos céus, sobre o que está acontecendo em Urantia, nas mais altas cortes da Trindade do Paraíso capaz de julgar qualquer personalidade abaixo da Trindade do Paraíso e se não existe uma corte assim, tão alta em autoridade, que assim seja criada.

Uma alta corte de justiça divina para todo o universo-mestre a fim de que a palavra de Deus, Pai Universal seja respeitada quando assim, Deus, Pai Universal desejar em qualquer lugar no universo-mestre.

Deve existir autonomia para trabalhar. E principalmente, a última palavra deve ser dada a Deus, Pai Universal de todos quando assim desejar exercer esta prerrogativa, ouvindo todas as partes envolvidas bem como escutando seus mais altos conselheiros.

Nós estamos prestes para ter uma gigantesca movimentação das placas tectônicas, afetando todo os países de todo nosso planeta, e, para mim, é importante que o príncipe planetário Maquiventa Melquisedeque tenha autonomia para trabalhar, ajudado por Michael de Nebadon e da Ministra Divina Nebadonia, logicamente, suas ações poderão ser alteradas se assim Deus, Pai Universal desejar.

Por fim, a mensagem principal: - Diante de todos os problemas ocorridos aqui em nosso planeta Urantia, e visualizando a saída para recuperação espiritual de nosso planeta Urantia somente com a interferência direta de Deus, Pai Universal, eu peço formalmente que nosso planeta Urantia seja consagrado inteiramente a Deus, Pai Universal de todos.
« Last Edit: February 09, 2020, 05:38:40 PM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)