Author Topic: Alzheimer's Disease - Its Trials and Causes - Michael of Nebadon 092917  (Read 759 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Alzheimer's Disease - Its Trials and Causes - Michael of Nebadon 092917
« Reply #15 on: September 30, 2017, 02:18:09 PM »
               When reading about the article on Alzheimer's disease I noticed the crawberry food, which is one of the foods used in the natural extract VITAL 4K that I am taking twice a day, in the morning when I wake up, and at night, a little before doing spinning exercises.
              But I noticed that the "apple juice" would counteract the negative effects of the crawberry on the production of the virus seems to me to have been termed "Strep C".
=======
               Well, then I will report my diet I am following, with discipline, practically, every day.
               Before, I report that I researched the foods that would be beneficial for diabetes in the world wide web, among them (just mentioning some): Oats, Avocado, Apple Vinegar, Cinnamon.
=======
MORNING COFFEE (FIRST MEAL)
                 1) Natural tea - extract - vital 4k; 2) yogurt; 3) small half avocado mashed with lemon juice; 4) coffee with other ingredients
                  When I wake up, the first food I drink is Vital 4k's natural tea (previously reported in this topic).
                    After I drink a glass of yogurt and then avocado with lemon juice
                    I knead on a plate, with a fork, a small avocado, and mix with the juice of a whole lemon.
                    I drink coffee with other ingredients.
                   The coffee is made as follows. Only a tablespoon of coffee. In the cup of coffee I add the following ingredients. 1) a teaspoon of fennel; (2) fourteen crushed cloves of India; 3) One teaspoon of cinnamon.

LUNCH
                     Entry - Green Salad (lettuce or arugula) with apple vinegar and olive oil
                     This Entry I use before lunch and dinner (dinner is after spinning).
                     I eat a green salad (usually lettuce or arugula) with two tablespoons of apple cider vinegar and two tablespoons of extra virgin olive oil (with at least 0.5 acidity).
                    1) oatmeal burger; 2) "soup" or "sauce" of fish (usually tuna or sardines) with vegetables (carrot, chuchu, purple onion and purple cabbage); 3) a large black bean shell; 4) Sometimes a juice of an orange after eating the black beans.
                    The black bean iron is best acquitted by the body with vitamin C. I plan on eating the avocado with lemon juice after the beans as dessert.
                     At lunch an oatmeal burger (and other ingredients) with a "soup" of vegetables with fish, ie a sauce, usually tuna or sardines (I'm trying to use both, tuna and sardines together, in a sauce with enough vegetables and seasonings)

AFTERNOON BREAK AND CHASES OF MEDICINE PLANTS FOR DIABETES
                     I take it from home to snack at work. Pieces of sweet potato and pieces of fruit, usually one or two whole apples that I eat with the peel and strawberry.
                    Sometimes grapes (I only like "niagara"). I do not always have grapes to eat.

TEA OF AMORA LEAVES AND THE MEDICINAL PLANT "PATA-DE-VACA".
                    I take a large glass of tea to drink at work which according to local customs is good for diabetes: 1) blackberry tea leaves; 2) tea from the medicinal plant known as "pata-de-vaca".
                     My mother-in-law (already deceased) managed to eliminate the "diabetes" only with these teas above informed. My wife believes that I have practically eliminated diabetes with these teas. I boil and drink a "kettle" (pot) of tea every day.
=======
                      I will speak an easy recipe to make yogurt in large quantities to have in the refrigerator of your house and that I do a few times during the week, ie always have yogurt in the refrigerator here at home.
                     Buy a single glass of whole-grain yogurt at the grocery store.
                     Heat three (3) liters of milk. In my case, I use skim milk. The heating point is warm, that is, before the heat of the heated milk is raised to the point of burning the finger. I think the temperature would be 37 degrees Celsius.
                     Put the cup of whole natural yogurt in the warm milk and mix. Leave at least about eight hours. For example, do at night, around 10:00 p.m. and in the morning, around 6:00 p.m., you will have three liters of yogurt.
                      Add flavor, eg, powder for drink sold in supermarkets. I use powder for the sugar-free drink (for diabetics), usually the brand that is available in Brazil is "Cling". I like to use the strawberry flavor.
                     Before I forget...
                     When placing the three liters of warm milk in a pan with the glass of natural whole yogurt ... Cover the pan with a cloth (dishcloth - clean - laughs this rehearsal I believe I did not need to speak, but only to add one bit of humor) and place a dish on top, working as if it were a lid of the pan.
=======
Continue ... in the next message ...

=======
                                      Ao ler sobre o artigo sobre a Doença de Alzheimer me chamou a atenção o alimento crawberry, que é um dos alimentos usados no extrato natural VITAL 4K que eu estou tomando duas vezes por dia, de manhã quando eu acordo, e de noite, um pouco antes de fazer exercícios de spinning.
                                      Mas eu notei que o "suco de maça" neutralizaria os efeitos negativos do crawberry na produção do vírus me parece que foi denominado "Strep C".
=======
                                     Bem, então vou relatar minha dieta alimentar que eu estou seguindo, com disciplina, praticamente, todos os dias.
                                      Antes, eu relato que eu pesquisei os alimentos que seriam benéficos para a diabete na rede mundial de computadores (internet), entre eles (apenas mencionando alguns): Aveia, Abacate, Vinagre de Maça, Canela.
=======

CAFÉ DA MANHÃ (PRIMEIRA REFEIÇÃO)
                                    1) Chá natural - extrato - vital 4k; 2) iogurte; 3) meio abacate pequeno amassado com suco de limão; 4) café com outros ingredientes
                                    Quando eu acordo, o primeiro alimento que eu bebo é o chá natural de Vital 4k (anteriormente informado neste tópico).
                                    Após eu bebo um copo de iogurte e em seguida, abacate com suco de limão
                                    Eu amasso em um prato, com um garfo, um abacate pequeno, e misturo com o suco de um limão inteiro.
                                    Eu bebo um café com outros ingredientes.
                                   O café é feito da seguinte forma. Apenas uma colher de sopa de café. No xícara de café eu acrescento os seguintes ingredientes. 1) uma colher de chá de erva-doce; 2) quatorze cravos da índia amassados; 3) uma colher de chá de canela.

ALMOÇO
                                  Entrada - Salada Verde (alface ou rúcula) com vinagre de maça e azeite de oliva
                                  Esta Entrada eu uso antes do almoço e do jantar (o jantar é após o spinning).
                                  Eu como uma salada verde (normalmente alface ou rúcula) com duas colheres de sopa de vinagre de maça e duas colheres de sopa de azeite de oliva extra-virgem (com pelo menos 0,5 de acidez).
                                 1) hamburguer de aveia; 2) "sopa" ou "molho" de peixe (normalmente atum ou sardinha) com legumes (cenoura, chuchu, cebola roxa e repolho roxo); 3) uma concha grande de feijão preto; 4) às vezes, um suco de uma laranja após comer o feijão preto.
                                 O ferro do feijão preto é melhor absolvido pelo organismo com vitamina C. Estou pensando em comer o abacate com suco de limão após o feijão como sobremesa.
                                  No almoço um  hamburguer de aveia (e outros ingredientes) com uma "sopa" de legumes com peixe, ou seja, um molho, normalmente de atum ou sardinha (estou experimentando usar os dois, atum e sardinha juntos, em um molho com bastante legumes e temperos)

LANCHE DA TARDE E CHÁS DE PLANTAS MEDICINAIS PARA DIABETES
                                Eu levo de casa para lanchar no trabalho. Pedaços de "Batata-Doce" e pedaços de frutas, normalmente, uma ou duas maças inteiras que eu como com a casca e morango.
                               Algumas vezes uvas (eu somente gosto da uva "niagara"). Nem sempre eu tenho uvas para comer.

CHÁ DE FOLHAS DE AMORA E DA PLANTA MEDICINAL "PATA-DE-VACA".
                              Eu levo um copo grande de chá  para beber no trabalho que segundo os costumes locais é bom para diabetes: 1) chá de folhas de amora; 2) chá da planta medicinal conhecida como "pata-de-vaca".
                               A minha sogra (já falecida) conseguiu eliminar o "diabetes" somente com estes chás acima informados. Minha esposa acredita que eu consegui, praticamente, eliminar a diabetes com estes chás. Eu fervo e bebo uma "chaleira" (panela) de chá todos os dias.

=======
                                 Vou falar uma receita fácil para fazer iogurte em grandes quantidades para ter na geladeira de sua casa e que eu faço algumas vezes durante a semana, ou seja, sempre tem iogurte na geladeira aqui em casa.
                                 Compre um copo apenas de iogurte natural integral no supermercado.
                                 Aqueça 03 ( três) litros de leite. No meu caso, eu uso leite desnatado. O ponto do aquecimento é morno, ou seja, antes do calor do leite aquecido for elevado ao ponto de queimar o dedo. Me parece que a temperatura seria de 37º graus centígrados.
                                 Coloque o copo de iogurte natural integral no leite morno e misture. Deixe pelo menos, aproximadamente, umas oito horas. Por exemplo, faça de noite, por volta das 22:00 e de manhã, por volta das 06:00 estará com três litros de iogurte.
                                 Acrescente sabor, por exemplo, pó para bebida vendida em supermercados. Eu uso pó para a bebida sem açúcar (para diabéticos), normalmente, a marca que esta disponível no Brasil é "Cling". Eu gosto de usar o sabor de morango.
                                 Antes que eu me esqueça...
                                  Ao colocar os três litros de leite morno em uma panela com o copo de iogurte natural integral... Tampe a panela, com um pano (pano de prato - limpo -  risos esta observação eu acredito que não precisava falar, mas apenas para acrescentar um pouco de humor) e coloque um prato em cima, funcionando como se fosse uma tampa da panela.
=======
Continua ... na próxima mensagem...
« Last Edit: September 30, 2017, 02:34:32 PM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Michael S Queen

• Sr. Member
  • "our hands brush/one finger/then/two"
    • ICQ Messenger - 9700698
    • MSN Messenger - kasaanmike@outlook.com
    • AOL Instant Messenger - MQueen7654
    • View Profile
    • Where in the world is Mike Queen?
    • Email
« Reply #16 on: September 30, 2017, 02:54:42 PM »
Hi Ron and all--
Ron, you wrote "...[font="Verdana","Arial","Helvetica",sans-serif]In one case just above Michael had to ask permission to say "nitrous oxide," as the compound molecule does not exist on Urantia according to science, but it does really exist in hidden places in biology importantly, and so the sentence and instruction to be truthful had to use a censored word and concept today.  The original word I transmitted was oxalic acid which I asked about and Michael told me to wait until he got permission and then told me what to place there.  I go to this explanation only to alert you to the problem for spirit when dictating to Urantian Transmitters."[/font][/color]
I do not mean to be argumentative, but nitrous oxide, as I am familiar with it, is quite common and used in the EMS for many years now in pain management...
Am I to understand that the molecule does not exist? Please help me clarify this matter. I am truly confused on this one.

Mike  SEE COMMENT next from Ron Besser

Mike here is a Wikipedia statement on nitrous oxide first and I have a comment later:

Nitrous oxide, commonly known as laughing gas or nitrous,[1] is a chemical compound, an oxide of nitrogen with the formula N
 2
O. At room temperature, it is a colorless non-flammable gas, with a slightly metallic scent and taste. At elevated temperatures, nitrous o
xide is a powerful oxidizer similar to molecular oxygen.
Nitrous oxide has significant medical uses, especially in surgery and dentistry, for its anaesthetic and analgesic effects. Its name "laughing gas" is due to the euphoric effects upon inhaling it, a property that has led to its recreational use as a dissociative anaesthetic. It is on the World Health Organization's List of Essential Medicines, the most effective and safe medicines needed in a health system.[2] It also is used as an oxidizer in rocket propellants, and in motor racing to increase the power output of engines.
Nitrous oxide occurs in small amounts in the atmosphere, but recently has been found to be a major scavenger of stratospheric ozone, with an impact comparable to that of CFCs. It is estimated that 30% of the N
 2
O in the atmosphere is the result of human activity, chiefly agriculture.[3]

Ron's comment - I am now using Michael of Nebadon to make sense out of my statement that caused you confusion - "I am nappy to report that Ron heard me right, Mike.  He hates getting into scientific formula becasue it leads to this kind of misunderstanding and he knows little of chemistry.  Fortuneteller we have brilliant experts who do know and it was my fault to demonstrate this mix up sometimes like we have here between spirit saying something off hand and then somebody in the flesh making an objection which is understandable Mike,  I meant to say nitrogen dioxide which does not exist that your science is skeptical that it exists at all.  Ron normally catches things like this but this time we had a rhubarb over issues of State he is involved in and it went past his warning system as he knows what I said was laughing gas to most of you.  Nitrous dioxide in a normal compound on most worlds but on Urantia is is not found naturally and so on.  I have to leave it at that for now.  g day.  Michael "

END

« Last Edit: September 30, 2017, 07:04:21 PM by Ron Besser »
Pneyoptia

michael s. queen
PO Box 19470
Thorne Bay, Alaska 99919-0470

Email: pursermike@hotmail.com

“The cure for anything is salt water: sweat, tears, or the sea.”
Isak Dinesen

JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #17 on: September 30, 2017, 03:11:44 PM »
Oatmeal Burger (to do and eat when you do):

Ingredients:
- Oats in large flakes (two large spoons of oatmeal in large flakes).
- Flaxseed (a small spoon of flaxseed tea).
- Chia seed or Chia flour or bran (a "small" teaspoon of chia seed)
- Garlic Sauce (a large "spoon" of garlic sauce)
- Oregano (a large "spoon" of oregano soup)
- Salt (salt to taste, in the case I use "complete seasoning", which is salt, with onion and garlic without pepper)
- An egg white
- Olive oil (a large "spoon" of olive oil soup)

Way of doing:
- In a "cumbuca" (deep dish) I put a "large" spoon of line seed, a small spoon of chia seed, a large spoon of oregano, salt to taste (in my case "complete seasoning" ).
"I add only the egg white."
"I'll beat the ingredients with a tablespoon."
- I add two tablespoons of oats (in large flakes).
- Beat again until smooth.
- In a pan (frying pan) I put a large spoonful of olive oil in the center of the pan. I add on top of the olive oil in the pan, mixing the oatmeal burger until it forms the circular shape of a burger).
- I turn on the stove at its maximum temperature.
I look at the edges of the oatmeal burger.
- When browning the edges of the oatmeal burger is time to turn the burger, using a long or large spoon, or spatula.
- Be careful not to "break" the burger by turning.
- If you "break" the burger by turning, fine, you can continue cooking (actually grilling) with the broken burger, as it will be eaten anyway anyway, as it should avoid wasting food (laughs - a little humor is always welcome). With time and practice you can turn the burger without breaking.
=======
                You should eat the oatmeal burger, with soup or sauce, that is, with enough food with liquid.
=======
Continuing
=======
HAVE A DINNER
                 Before Dinner ... and before the spinning exercise ...
                 I drink, again, a natural tea cup rich in polyphenols (VITAL 4K)
                 Then I eat a "special" banana. (ie before the spinning exercise)
=======
Recipe for "Special Banana"
                    Ingredients:
Banana - A banana (I usually use the "silver banana")
Cinnamon - a small teaspoon of cinnamon;
Cocoa powder 100% sugar-free - one small spoon of cocoa powder (100% cocoa and sugar-free)
Sweetmeat - a small teaspoon of fennel.
Indian Carnation - 21 (twenty-one) wrinkled Indian Carnations
Oats - a large spoonful of oatmeal in large flakes

Way of Making.
- On a plate, I put a banana and kneading it with a fork.
- add a small teaspoon of cinnamon, a small spoon of cocoa powders (100% and sugar), a small spoon of fennel tea and twenty-one (21) cloves crushed india.
- I add, on top, a large spoon of oatmeal in large flakes.
- Knead with the fork until it forms a homogeneous mixture, well mixed, without the presence of powder of any ingredient.
                  Note:
In the "special banana" it is not necessary to add any liquid, water or milk, or any liquid is unnecessary.
=======
                    Before spinning, at night, I then drink the natural tea (Vital 4k), a "special banana" and start doing the exercise on the spinning bike.
                    During spinning I drink about 3 1/2 liters of filtered water.
                    I use filtered water and not the water from the "faucet" because the tap water has excess chlorine and was doing harm to my stomach, the tap water.
                   Now I'm also drinking, during exercise on the spinning bike, first the mulberry leaf tea and the "pata-de-vaca" medicine plant that I still have in the refrigerator, before using filtered water.
=======

HAVE A DINNER
Continuing ...
                   After the spinning exercise, I take a shower and make my dinner.

DINING ENTRY
                      The entrée is green salad (usually lettuce or arugula) with two large tablespoons of apple vinegar and two tablespoons of extra virgin olive oil.
                      I am using the extra virgin olive oil "temperado", that is, that I have myself prepared, mixed with garlic and rosemary.
                     Again, I eat with oatmeal burger, with "soup" or "broth" of fish (tuna or sardines with vegetables).
                     The difference is that during the evening meal I change the legume.
                     At lunch I eat black beans.
                     At dinner I with the boiled chickpeas. Normally, I eat three spoons up to seven tablespoons of chickpeas (depending on the hunger) along with the "soup" or "broth" of fish.
                     But there's another recipe for spicy chickpeas:

Spout
- In a saucepan place a large spoon of butter and add chickpeas and salt. If you want to put chopped cabbage or spinach. Or even cassava flour.

... Continue ... another message ...

=======

Hamburguer de Aveia (para fazer e comer na hora em que fizer):

Ingredientes:
- Aveia em flocos grandes (duas colheres "grandes" de sopa de aveia em flocos grandes).
- Semente de Linhaça (uma colher "pequena" de chá de linhaça).
- Semente de Chia ou Farinha ou Farelo de Chia (um colher "pequena" de chá de semente de chia)
- Molho de Alho (uma colher "grande" de sopa de molho de alho)
- Óregano (uma colher "grande" de sopa de orégano)
- Sal (sal a gosto, no caso eu uso "tempero completo", que é sal, com cebola e alho sem pimenta)
- Uma clara de Ovo
- Azeite de Oliva (uma colher "grande" de sopa de azeite de oliva)

Modo de Fazer:
- Em uma "cumbuca" (prato fundo) coloco uma colher "grande" de semente de linha, uma colher "Pequena" de semente de chia, uma colher "grande" de óregano, sal à gosto (no meu caso "tempero completo").
- Acrescento apenas a clara de um ovo.
- Bato os ingredientes com uma colher de sopa.
- Acrescento duas colheres de sopa de aveia (em flocos grandes).
- Bato novamente, até fazer uma mistura homogenea
- Em uma panela (frigideira) eu coloco um colher grande de sopa de azeite de oliva no centro da panela. Acrescento em cima do azeite de oliva na panela, a mistura do hamburguer de aveia até fazer o formato circular de um hamburguer).
- Ligo o fogão na temperatura máxima.
- Observo as bordas do hamburguer de aveia.
- Quando dourar as bordas do hamburguer de aveia é a hora de virar o hamburguer, usando uma colher comprida ou grande, ou espátula.
- Cuidado para não "quebrar" o hamburguer ao virar.
- Se "quebrar" o hamburguer ao virar, tudo bem, pode continuar cozinhando (na verdade grelhando) com o hamburguer quebrado, pois será comido de qualquer forma mesmo, pois deve evitar o desperdício de alimentos (risos - um pouco de humor é sempre bem-vindo). Com o tempo e a prática se consegue virar o hamburguer sem quebrar.
======= 
Deve comer o hamburguer de aveia, com sopa ou molho, ou seja, com bastante alimento com líquido.
======= 
Continuando
======= 
JANTAR
              Antes do Jantar...e antes do exercício de spinning...
             Eu bebo, novamente, uma xícara de chá natural rica em polifenóis (VITAL 4K)
              Depois eu como uma banana "especial". (ou seja, antes do exercício de spinning)
======= 
Receita da "Banana Especial"
              Ingredientes:
Banana - Uma banana (normalmente, eu uso a banana "prata")
Canela -  uma colher pequena de chá de canela;
Cacau em pó 100% sem açúcar - uma colher pequena de chá de cacau em pó (100% cacau e sem açúcar)
Erva-Doce - uma colher pequena de chá de erva-doce.
Cravo da ìndia - 21 (vinte e um) cravos da índias amassados
Aveia - uma colher grande de sopa de aveia em flocos grandes
                Forma de Fazer.
- Em um prato, coloco uma banana e amasso com um garfo.
- Acrescento uma colher pequena de canela, uma colher pequena de cacau em pós (100% e sem açúcar), uma colher pequena de chá de erva-doce e vinte e um (21) cravos-da-india amassados.
- Acrescento, por cima, uma colher grande de sopa de aveia em flocos grandes.
- Amasso com o garfo até que forme uma mistura homogenea, bem misturados, sem a presença de pó de qualquer ingrediente.
                  Observação:
Na "banana especial" não é necessário acrescentar qualquer líquido, água ou leite, ou qualquer líquido é desnecessário.
======= 
                     Antes do spinning, de noite, eu bebo então o chá natural (Vital 4k), uma "banana especial" e começo a fazer o exercício na bicicleta de spinning.
                    Durante o spinning eu bebo aproximadamente 3 litros e meio de água filtrada.
                    Uso água filtrada e não a água da "torneira" pois a água da torneira tem excesso de cloro e estava fazendo mal ao meu estomago, a água da torneira.
                      Agora eu estou bebendo, também, durante o exercício na bicicleta de spinning, primeiro, o chá de folhas de amora e da planta medicial "pata-de-vaca" que eu ainda tiver na geladeira, antes de usar água filtrada.
======= 
JANTAR
Continuando...
                    Após o exercício de spinning, tomo um banho e faço meu jantar.

ENTRADA DO JANTAR
                     A entrada é salada verde (normalmente, alface ou rúcula) com duas colheres grandes de sopa de vinagre de maça e duas colheres de sopa de azeite de oliva extravirgem.
                    Estou usando o azeite de oliva extravirgem "temperado", ou seja, que eu mesmo tenho preparado, misturado com alho e alecrim.
                    Novamente, eu me alimento com hamburguer de aveia, com "sopa" ou "caldo" de peixes (atum ou sardinha com legumes).
                    A diferença é que, durante a refeição da noite eu troco a leguminosa.
                    No almoço eu como feijão preto.
                    No jantar eu com o grão de bico cozidos. Normalmente, eu como três colheres até sete colheres de grão de bico (depende da fome) junto com a "sopa" ou "caldo" de peixe.
                    Mas tem outra receita de grão de bico temperado:

Grao de bico temperado
- Em uma panela coloque uma colher grande de manteiga e acrescente grão de bico e sal. Se quiser coloque couve picada ou espinafre. Ou até farinha de mandioca.

... Continua .... outra mensagem...
« Last Edit: September 30, 2017, 03:17:00 PM by JuliodaLuz »

JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #18 on: September 30, 2017, 03:24:27 PM »

To all

This was the diet (and physical exercise) of my daily meals. Eventually, I ate other kinds of food. But the basic diet in the last two months was this. With the reeducation food I lost more than five kilos, that is, I lost weight, and I am weighing less than 82 (kg). It had been a long time since I'd lowered my weight to this plateau, probably more than ten years ago.

My goal is to reduce weight to less than 80 kg, because of my height (1.79 cm).

With this diet I was able to virtually eliminate diabetes (blood sugar).

On the other hand, on Saturday and Sunday mornings I have taken "sun" for at least one (01) to two (02) hours to increase vitamin "D" levels.

Normally, at Sunday dinner I give a family prayer (with a Urantia Book excerpt) where the meal is much more complete with lots of vegetables, fruits and vegetables, and usually fish with orange juice and capers.

On special occasions I like to make (and eat) salmon with capers.

I hope that with this diet I can reduce the chances of developing Alzheimer's Disease.

With much love to all.

Julio

======= 

A todos

Esta foi a alimentação (e exercícios fisicos) de minhas refeições cotidianas. Eventualmente, eu comia outros tipos de alimentos. Mas a alimentação básica nos últimos dois meses foi esta. Com a reeducação alimentar eu perdi mais de cinco quilos, ou seja, emagreci, e e estou pesando menos de 82 (kg). Fazia muito tempo que eu não baixava o peso para este patamar, provavelmente, mais de dez anos atrás.

Minha meta é reduzir o peso para menos de 80 kg, por causa de minha altura (1,79 cm).

Com esta alimentação consegui praticamente eliminar as diabetes (açúcar no sangue).

Por outro lado, nos sábado e domingos de manhã eu tenho pegado "sol" , pelo menos de uma (01) a duas (02) horas para aumentar os níveis de vitamina "D".

Normalmente, no jantar do domingo eu faço uma oração em família (com leitura de trecho dos Livros de Urantia) em que a refeição é bem mais completa com muitos legumes, verduras e frutas e, normalmente, peixe com suco de laranja e alcaparras.

Em ocasiões especiais eu gosto de fazer (e comer) salmão com alcaparras.

Eu espero que com esta minha dieta eu consiga diminuir as possíveis chances de desenvolver a Doença de Alzheimer.

Com muito amor a todos.

Julio.

Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #19 on: September 30, 2017, 07:05:06 PM »
Mike, look at your post above for the explanation - Ron
Located in Historic York, Pennsylvania

Michael S Queen

• Sr. Member
  • "our hands brush/one finger/then/two"
    • ICQ Messenger - 9700698
    • MSN Messenger - kasaanmike@outlook.com
    • AOL Instant Messenger - MQueen7654
    • View Profile
    • Where in the world is Mike Queen?
    • Email
« Reply #20 on: September 30, 2017, 07:48:37 PM »
Thank you, Ron and Michael!
Grasshopper sees much more clearly now and hops away...

Blessings,

Mike
Pneyoptia

michael s. queen
PO Box 19470
Thorne Bay, Alaska 99919-0470

Email: pursermike@hotmail.com

“The cure for anything is salt water: sweat, tears, or the sea.”
Isak Dinesen

MidiChlorian

• Full Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #21 on: October 01, 2017, 12:34:40 AM »
Ron posted in Mike's request for an explanation -- "Mike,  I meant to say nitrogen dioxide which does not exist that your science is skeptical that it exists at all."  
Is this also an oversight because "nitrogen dioxide" does exist and long exposure to it, is poisonous.  
The Reality of knowing what Wisdom is, is in the Experiencing of the Philosophy of using Knowledge.

Geoff606

• Sr. Member
  • Patient Endurance
    • View Profile
    • Email
« Reply #22 on: October 01, 2017, 12:45:22 AM »
Mike, Ron and Creator Son Michael,
These last few posts about nitrous oxide got me curious. Since nitrogen dioxide is used to make nitric acid, why are you saying it doesn't exist here on Urantia? Hmm...

Ron, you first transmitted "oxalic acid", also known as wood bleach. A simple cleaner, but poisonous if ingested and contact with skin is not recommended. My assumption is we are searching for a cleaner to remove Strep C.

The old phrase "had a rhubarb" got me looking this up as well. The stems and leaves are poisonous if ingested raw, but cooked, rhubarb has a tart taste, great in a pie! I wasn't aware of the word being used in a crowd while recording movies, they would murmur "rhubarb, rhubarb, rhubarb " to create a non-intelligible mumbling background noise.

I have yet to find relevance in the use of the word "Fortuneteller"...

Grasshopper, I'm hopping away, following you...and MidiChlorian!

Dorian

• Hero Member
  • He gave His everything, all He asks of us is Love
    • MSN Messenger - doriand@live.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #23 on: October 01, 2017, 11:29:58 AM »
It was mentioned in Ron's post that I am fairly free from the Strep C because I eat a lot of seafood.  Well the fact is that if I am free from this Strep C, it must be the fact that I take 2 of the 1000 mg of fish oil capsules per day, one in the morning and one at bedtime, and have for many, many years.  I very rarely eat seafood because I only like it deep fried and we all know that way is bad for the heart not to mention the waist line.

Just my thought I felt compelled to pass along.
Dorian
He Gave To Us His Everything.  Now "All He Asks Of Us Is Love."   Song about Jesus. Lyrics and Vocal by Dorian C. Doyon - Music by Kris Kristofferson   Clicking on the link here will take you to the song.  Domtia
www.youtube.com/watch?v=ixLU9SjexHw

Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #24 on: October 01, 2017, 12:40:57 PM »
Grasshopper (Geof606) and MidiChlorian -

[Caveat - the Deities got me going in this transmission so it is twice as long as I thought it should be and there are a few typos that should be corrected, but I do not have time to correct it or them.  My apologies for being a little sloppy today, but I am under the gun for some private work from Rayson, the Science Officer for the Magisterial Mission and must get to it.  I thank all of you for being professional and kind to a process that engenders a lot of heat and angst among most people in this world, but most of you are collegiate and make the paper work easier to do to get information out to you, typos and all as this one has in it.  I thank you in advance for taking me lightly in these errors this time.  Ron]

Do you guys know what a tar baby is?  It looks like a child's doll, gender neutral., but is made of so sticky of a tar, you can't put it down.  You need a good scrub if it is removed for you by the liaison forces of the universe, and that is what this nitrous business is to me.  I assure you this gets dictated to me, and I assure you I do not know one nitrogen based compound from the other, but usually I am hep to what the universe is trying to say and find the right words to convey it to you.  This time Michael of Nebadon is in control and he transmits what he wants.  Let me tell you this if I can:

The entire matter called Alzheimer's Disease is a highly restricted subject in spirit.  Its cause is slightly understood well enough to know that the streptococcus virus Michael just calls "C" is made up of a complex of viruses containing perhaps as many of maybe fifty different viruses themselves.  Michael bundles this complex as Strep C and lets it go because the cure is more important to know than the vitriolic cause.  You two in particular are sharp enough to know that the words given to me to explain the nitrogen compound(s) inside the Strep C design are just not right.  If I had known that in the beginning we would have avoided naming the nitrogen compound at all. but I did not know the difference and accepted the transmission as it was represented to me by a translation in the Thought Adjuster and voiced and typed by me.

You both must also understand that the Alzheimer based disease is a threat to civilization.  Most people do not know that but Michael certainly does as does the rest of the high administrators on the spirit capital in this part of space called Salvington.   It is that kind of threat because Strep C is killing off far too many people far too fast to keep up with the pace of technology and invention today, and as such, the civilization will become moribund far sooner than intended by the designers of space and time known as the Universe Directors on Paradise.  These beings are not Master Spirits or are they the Architects of Universe Destiny you learned about in the Urantia Book.  Universe Designers have no real name given to them in revelation, but they are responsible for what gets placed in a reality level to challenge the experiential Deity involved to bring such a reality level to life.  These reality levels are time and space known as the FINITES; the culture we are to learn as finished and perfected humans on Paradise, to be known as the ABSONITES; and finally the end all reality to follow the universe ages of the absonite development of all reality as experiential, the appearance of God the ABSOLUTE, and whatever that may entail so far into the future no one can talk about it with any assuredness they have it right.

In the case of Urantia, there are two elements of reality we all know about.  The reality of time and the reality of space.  You cannot deny they exist. but their nature is very confusing in that time carries no real identification except the idea of sequencing.  Space is even worse because it allows depth perception and distance but little else.  someday Urantia will receive a story to meld these two realities together to end the confusion that occurs to the human mind which tries to grapple with it.  Carl Sagan of recent television fame before he died several years back, had a theory that time was a rubber ball and you could slap it against the wall and the sequence will bathe you again as hitting itself on some part of the body if you do not duck it successfully.  He said that if you duck it successfully you still have the ball but you had no further action with it and the entire incident is forgotten in your own mind.  BUT: he says, in ducking time completely by this illustration, you set up a paradox, not in the brain, but in the universe because the universe has time in it and it never allows a person living in the finite universe to duck time ever.   So what does the Universe do in this instance?  It saves the ball and gives the man who avoided time a new ball to bounce against the wall and forbids him from throwing the ball into the wall to avoid it hitting him again.  Lastly, this:

I am not a good science officer at all, but I love science and will always provide my talents to God and those who speak for him as Rayson t he Magisterial Son often does to me.  He tries hard to keep my falling into cheap clips of destruction where I get my dander up about an explanation and insists I hear all of the concept before I start beefing about its inability to make total sense to me.  Well enough.  But Michael is a universalist, and he allows me a wide latitude in my interpolation of what is said.  The problem with that is I can give an excellent reprisal of what he said and not understand enough to know the repercussions of what I said to the lay audience in these matters.  Rayson knew oxalic acid was not right and told Michael not to use the term;  Michael knew that nitrous oxide was not right but saw the term meant nothing to me.  Finally the decided to use Nitrous Dioxide, which in spite of what Geof606 says, is truly rare in its natural form on Urantia at all.  However man learned to mimic the formula well enough to use it to clean and dry goods that resist being cleaned and dried.

As a consequence the entire matter comes to a stand still because the chemical compounds associated with Alzheimer's Disease are understood in the labs on Salvington, but they are classified until there is a deeper understanding why they cause this blight on Urantia civilization.  I am not writing this all by myself--  I could not do that without my Thought Adjuster stepping in and giving this explanation to Geof606 and MidiChlorian in particular and probably to doctors who follow these explanations to some extent, but I get egg on my face when I accept a term I should not if I truly knew better, and I truly do not, as I am a failed chemist myself finding the math on a slide rule impossible to tolerate in my college days.

Therefore to both of you:  You are right.  I am really wrong.  However there are spirit politics deeply involved in this explanation of the insidious nature of Alzheimer's Disease and why it behaves the way it does.  Michael of Nebadon, is conceived by the Father on Paradise and His Eternal Son, as one of two who are entirely infinite and the Eternal Son Absolute in spirit function.  The Eternal Son does not automatically share Infinity with the Paradise Father, but when in the Paradise Trinity as one of the Absolutes, He can be and see into Infinite with the Father and the Infinite Spirit.  I know you know these things, but it is crucial you understand that whatever I do, I am subject to the will of the Father, and on  special occasions my transmission work is subject to the joint wills of the Father and Eternal Son.   As an aside, I must mention the fact that the Eternal Son is entirely Himself and often Existential in the Paradise Trinity, but the Eternal Son is not the Creator Son, for Michael of Nebadon is the Son of the Eternal Son and the triangulation of will to form a perfect Deity that any Creator Son brought into existence.  Today there are over 735,000 Creator Sons in existence and this amount is rapidly expanding because the Father will use all Creator Sons to work with the Absonite, the Deity if Ultimacy, and such a Deity is experiential but beyond the age of time and space today.  The Eternal Son directed Michael to speak to Alzheimer's Disease to me to post it to all of you.  The problem is I am not fully qualified to speak as a doctor but merely represent doctors in spirit who would love to see this disease decimated on Urantia period.

Alzheimer's Disease is the bane of existence.  He should never have gotten started on Urantia, but we had a spirit rebellion on Urantia that is so long lasting that our major civilizations on Urantia are bent toward homicide and self destruction over issues so complicated, they almost seem to be beyond the redemption of making it a text book case of what not to do when a spirit guide takes it on themselves to reverse the Father's will and grab Urantia and a few other places as theirs to rule and deny the inhabitants of eternal life.

Finally, to both of you, I am just an instrument, and that goes for both of you too, and I am fallible to the point I cannot correct something I truly know little about.  I am entirely dependent on what spirit says to me and I record it for you to read it.  But I am not so infallible I do not recognize that both of you has the same problem in other areas of your life and that causes all sorts of problems in understanding.  The Eternal Son now condescends to speak through me to you now:

THE ETERNAL SON:

"I am seldom taken back by Ron, as he is truly a misbehaving rabbit of life on Urantia.  Yet he knows the score with Deity, and he knows I seldom condescend to speak at all.  That word "condescend," means that high Deity, which we represent, does not ever have to speak to a lowly mortal, but if we choose to, we put ourselves in a straight jacket to keep infinity and whatever else might happen, from leaking into the time universe and killing it.  That would happen instantly if I spoke directly to this transmitter, but in this case I am using Master Spirit Four to convey this to Ron in his own language.

"As the Eternal Son I am, embarrassingly confused with Jesus and that is far, far, far from the truth.  Yet your Churches keep making the mistake over and over and over again because no one ever bothered to speak to the truth that I am Absolute and often Infinite in the Paradise Trinity with My Father, the Paradise I AM of all fruitless versions you have on Urantia, trying to explain that fact.  In fact, the truth is that Ron receives administration from the Creator Son as I am too high to be of practical use to guide Ron in anything at this point in his own self existence.  He believes, as I do, that he pre-existed life in the finite realm of reality existence, and he did, not as an entity, but as a personality the father bestowed on his physical life form on Urantia, of all places.  He could have been placed on millions of other planets, but the Father chose to bestow Ron on the life form destined to become alive on Urantia.  Ron fathomed most of that and he is truly an unusual being as personalities go as he is independent but helpful beyond description at this time in his life career.  And he will be rewarded for that help, as all of you will be, from me and from the Father and the Conjoint Actor, otherwise known as the Infinite Spirit.

"My choice today is to explain to the two entities on Urantia Ron and they call, MidiChlorian and Geof606, who are very helpful in their ways to help these Missions.  The one you call Daniel Alderfer is a treasure chest of help but gets so messed up in his approach to us, we sometimes must redo his work to keep all of these Missions running at their best in time.  Do not forget that the Magisterial Mission also runs in the Absonite reality and the level of the Absolutes as well as some of it in Infinity.  As the Eternal Son I must make sure that God the Supreme and the Deity Absolute know what is happening and feel comfortable with what transpires.  Ron follows this carefully and for good reasons, as the Deity Absolute knows Ron better than any other mortal anywhere in the time-space creation, and for good reason, as Ron while upsetting the apple cart by learning the Urantia Book inside out and backwards, is still a mere baby in spirit, but he created a place on Urantia, where many people besides yourselves listen to the transmissions he provides and the soliloquy of becoming the first human anywhere in time- space to contain a nodule of creation we never saw before: Intuition beyond time; and he finds it so delightful he worries he will not be able to use it long enough to establish it as a time unit of creation.

"I explain much here, but you MidiChlorian are a truant to your own name by deciding this forum is too false for your own taste and that will cause you problems in the afterlife because this forum has the sanction of us even on Paradise as a way to explain what is happening and how it becomes important to you and to Us.  In becoming a Ron Besser, one of you fused almost immediately becasue that Thought Adjuster knew Ron from many years ago when Ron first became aware of sexuality in terms of disapproval and hate.  He saw gender bias horrible and really complained in spirit that the gender he was was his delight, and we made note of it as a curious way to say thank you to the Creator, Michael of Nebadon, who is the one who decides in what life vehicle was bestowed on what life form.  He choose Jane and Edward Besser, Ron's parent, and it was nip and tuck if it would be a pregnancy that would come full term. I speak now to Ron, primarily as he is learning a great deal from this transmission too, and to tell him his rant against his painful legs and eye and so one is so near done he is experiencing super pain again and it frustrates him to the point he lashes out at anything that comes to speak to him mostly.  He holds no one "guilty," of anything but is so sick and tired of putting up with this transition for years, he barks now."

The Universal Father requests the Eternal Son stand aside for a few moments until the Father can finish the problems of Geof606 and MidiChlorian, as both are excellent sons and they need to understand their version of self-being aside from the context of personality bestowal and the Creator Son assigning the body or vehicle to use that personality with.

THE UNIVERSAL FATHER -

"I am the Father speaking as directly as time allows me to do so.  I come through a complex channel inside of Ron's head he uses for me and my administration of life to him while he lives on Urantia.  I speak to Gerdean who just joined in at the request of her own Thought Adjuster to listen:

"Years ago, long before Ron, or anyone else who is reading this, was an effective transfer of my work to Urantia.  Urantia is your starting life and no one ever lived before in Egypt or Palestine or in Europe as some monarch.  Please understand that I hold all personality growth and treasure in the palm of my hand, and Ron is amazed at the grandeur of it, yet cannot conceive how a self-living entity we call the Father ever came to this point.  You Ron are quite capable of understanding a great deal more but we hold some of it back so you are enthused on the Mansion Worlds when you finally get there far into the future.  My concern with you is your heart rate and your inability to construct a relationship you can live with.  One who lives now is without succor to the point they are ready to throw in the towel and go "home," wherever that may be because you are so busy you do not take that person into account at all anymore.  It is not cruelty but observably difficult for both of you at times.  While this is not a problem for MidiChlorian or Geof606, it is for you as you are pressed to perform on so many levels the universe gives up sometimes just recording all that you accomplish and for good reason: it is heartless.  You do not understand that the world is based on relationships you have learned to mistrust so much they do not form far into the future and so on, and you base you decision to keep things under wraps because you seriously cannot afford to let things be that get in the way to the point you cannot get things done.

"In 2012 your mother died suddenly and left you wondering how it got to the point you grieved so hard and long you thought you would never recall your excitement to live and discover.  You threw the cat out one night not knowing it was necessary for that creature to learn you anew as you were its provider and the cat decided to leave and never come back, and it took two weeks for him to find the fact you were not so bad after all, just not caring enough to know the cat was out of heart too.  He learned to love you very much as you did him and it still hurts you to think he had to be euthanized, and to this day that cat grieves your loss too.  The truth is the cat forgot who he was and you forgot to see to him easily and the  situation evolved you carried him in your arms and the deed was done and the cat left peppered with love from all of them as he purred for you when you left to get out of the way of so may tears.  Now, know this, that furry creature loves you yet and he will come back into your life and we leave it there, but the point is that cat represented all you had left of the life of your mother in modern ways, and his death ended that contact as well, and we note that your Adjuster feels this enough for those who read this to understand you are not without heart, but hate the machinations of a marriage contract and the women who seeks status through husbands that have some substance to them to make it in the real world.

"We conclude with this to MidiChlorian and Geof606-- both of you know nothing.  Ron knows a little, but not enough for him to run things as he supposed he had to, for our administrators will run those corporations including Starbridge Group, and you are not truly concerned.  Where you are concerned is the Urantia Book Foundation, and even there you concede its care to Jesus and Mantutia and the Paradise Magisterial Sons and others as well.  You see it supremely important to have a Foundation that actually does something positive and allows people to express their creativity without failing the revelation to do so.  I am too so concerned about that Foundation, I will make it cheap to be right, and you and Jesus will become world famous promoting the 6th epochal revelation without caring who thinks what, as it must be carried well and high and that is it!"

THE ETERNAL SON -

"I am coming back to explain one salient piece of advice to all of you:

"Ron never says no.  He knows it is too important to be on call when we need to get something out of importance to you and to us.  However, lately Ron has had to censor a transmission or two because they were patently false and he refuses banter mostly because it gets out of range of experience and his knowledge of the facts on the ground.  He also knows the Father cares very much as Michael does but he can spend an hour in transmission and then has to throw it away because fact and fiction are all mixed up in it and it does no one any good to read it.  I am telling you all that this is highly abnormal and Ron does not understand why it happens to him.  It happens to him becasue the way he is Adjustered.  You Ron are not normally Adjustered, and that is because you nearly caused a spirit default of your own when your Adjuster attempted to contact you in a long and strange dream and you saw it as burning the house down and we so fearful you locked the doors and everything you could do to block any intrusion into a house that was quite remote then.  We never intended for your Adjuster contact to become so obviously strange even to you, but persevered and it was so delivered eventually after much default habits on your part.  Needless to say you can still recite what happened in that period, including being placed in a hospital with mentally ill people because they thought you were hallucinating and in some cases, slightly.  That said you never again will trust a psychologist except for Steven Murphy, and he is truly gone because of what happened to him that crushed his life before it had a chance to take off as it should have.  In any case you leave the remains of that alive to the extent you are open to him but he has chosen a different course now and you are happy to learn he still transmits Seth not, but the Eternal Son, which he does not believe yet but that is another story.

"Finally, take our advice all of you. Let alone your religious fervor for Jesus, but keep in mind that Jesus has chosen Ron to help out with his appearance again on Urantia , along with Saint Paul of Tarsus and Peter, the first chosen Apostle.  We wash our hands of nothing with Ron and he knows he feels on the edge of a disaster so many times he wonders if he can handle another year much less a millennium of service proffered to him and totally acceptable to him.  We see it working out very well and he will become well known to historians one day as the one human to actually see why this is so important and why if you do not dedicate your life to God, the rest of existence is mostly dry bread and little else.  He has positioned himself with Michael for a millennium of life under Michael's instructions and direction for nearly two millennia, and after that on Uversa, with Mantutia Melchizedek, to guide him to and through the Deity Adventure in the Receiving Circle on Paradise before all the Paradise Deities.  This is a high honor and he knows it but hardly understands why it should be accorded to him as he is doing what should naturally be done by all humans of right mind.

"Your life Ron is full of buzz saws and great saddness because you constantly loose all relationships for good reasons but they never reappear as you can name by the dozens.  They stay away because you are so distant in your new life they cannot conceive they are wanted again.  You see many in your eye many days and lament they are not around to bring comfort to you again.  TS was a happy persona with you and gave everything to stay with you during the Velzy years, yet he had to throw in the towel and change his life as he was starting to feel the years and wanted some peace and quiet.  You relented and said good by coldly to keep him at bay as he did not want to leave at all.  Yet you saw the writing on the wall as it was necessary for Tom to find his niche and be happy there under whatever circumstance would come to him.  That is typical of Ron, and he makes it so hard for people to know him we understand why he gets set up for fall after fall in relationships.  According to the Creative Spirit of Nebadon, you fell in love over forty times and never drew a good luck clover leaf for your trouble and even today wish them distance after so much water over the dam.  In any case, Ron, your life is a treasure to us up here as you leave all alone knowing the peace is more important than the satisfaction of other things, and you let them fall silent.  I am the Eternal Son and let this rest as I got chatty again and I rarely ever do that for anyone."

MICHAEL OF NEBADON -

"We chatted far too long here, but the point is to be made that Ron got into trouble because I had to pull my punches and I forget that the mental range on this discussion form is not lamentable but one of the few places on Urantia, you can let your hair down as say what you wish to and not get court marshaled by some over zealous administrator calling the tune.  He is careful to let the form be free from invective as some of you learned the hard way as Guests now.  Be assured it will change again as we intend to make this discussion forum open to the public if you can get a following that appreciates it for what it is: the best spirit form on Urantia bar none.  Good day."

MOTHER SPIRIT -

"Ron you wanted to cut this transmission down to half it size, but I ask you not to since it contains so much of worth to so many trying to learn how life evolves and making not a lot of sense of it from the Urantia Book or from many of these transmissions.  You gather some of this is rather personal to you but you are one of the few that allows personal information out if it is instructive and believe me, this transmission is full of information most who read it can use in one form or another.  You also understand that some doctors peruse it and you cut the medical section out at our request because it filled up with material that was not especially useful except at the drop of the hat when it was called for.  I thank you personally for doing all you do and your day is not free yet as Rayson has a dictation for you that will knock your boots off.  Good day."

END

« Last Edit: October 01, 2017, 12:44:07 PM by Ron Besser »
Located in Historic York, Pennsylvania

Licha

• Full Member
    • View Profile
« Reply #25 on: October 01, 2017, 11:06:55 PM »
10-01-2017 3:27pm – 8:27 am Z
To Forum members:

In the recent weeks past I’ve been receiving some personal messages during my practice in T/Ring.  Today, I’ve received the following message first for posting.  

OCILLIAYA -

Good afternoon Licha:
Our message today continues the findings that Ron Besser has written about regarding Alzheimer’s disease. The revelation has now been approved, with limitations by the Father. The need to clear Urantia from this epidemic has become an urgency, many people that can become useful in the Magisterial Mission and the Return of Jesus are at risk of succumbing to this dreadful disease.

Of course, prevention is necessary and that requires changes in food consumption.  The cleansing of Strep C can be accomplished by removing the many unhealthy processed foods that create havoc in the human body. The change to organic and non GMOs (Genetically Modified Organisms) foods is a beginning. For the sake of convenience many people have become lazy in preparing their own food. Currently the most GMOs are soy and corn which are ubiquitous in many prepared foods and are ingested by humans and animals, the later mixed in their food when raised in pens that do not allow free ranging.

Currently, in the United States there is a plethora of information on healthy foods and their preparation. It is not necessary to do a sweeping change overnight, but a more effective way is to do small changes gradually. The setting up of a goal for a “quality of life” improvement can be the first step. With your own decision to improve that quality of life you can ask your own Thought Adjuster to guide you to the best way to proceed. Remember also that a lot of misinformation is also found in the literature and Internet.

Public awareness is increasing, thus many markets are providing foodstuffs that can be trusted. Unfortunately, there are still providers that are only interested in their gain and will twist their labeling and advertisements into misleading statements. So, dear ones educate yourselves on this area.

7inOcean

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #26 on: October 02, 2017, 08:13:17 AM »
Dear Ron Besser,
I am responding late here as I get so caught up, just want to say I am very grateful for all that you are contributing in this thread. And what a thread! Thank you for your response to the problems of transmitting issue and this is invaluable for us to know and understand. I am yet to catch up on the rest of this thread. Thank you and to all of you for being so good to make this an interesting read.
Sue/7inOcean