Author Topic: "Be perfect as the Father who is in heaven is perfect".  (Read 163 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Be perfect as the Father who is in heaven is perfect".
« on: October 06, 2017, 01:44:24 AM »
"Be perfect as the Father who is in heaven is perfect".

Teacher: The Universal Father, Ocilliaya.
Theme: Be perfect as the Father is perfect.
Category: Messages from the Universal Father.
T / R: Rene A Duran, Phoenix AZ.
October 4 2017, 9:57 PM local time.

"My Father, my Lord, my God, I beg you with all my soul and with all my heart to prepare my mind and my heart for this sacred moment to receive the impulses of the Father, to serve as a means to multiply his will.
   I await your signal Lord, my Father, here is your son, putting me at your feet in service so that my brothers and sisters can hear your message of hope, I am under the orders of the Master Spirit # 4; the Lord Ocilliaya, for all that he wishes, being an imperfect means I desire that my services be improved to be worthy of such noble work.

The Universal Father-
    - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, establishing contact with my son the scribe after several attempts at insecurity.
    - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, promoting attitudes of trust and faith in yourselves, for the efficiency in the work of transmitters, is an opportunity for continued service in favor of the work of transmitting truths.
    - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, sending impulse packets under normal conditions.

Pause....

My Father, my Lord, I request your assistance in finalizing this transmission.

I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, Moving away for a few moments.

The scribe-
    "My Father, my God, Lord Ocilliaya," "Have you anything to say?"

Ocilliaya-
    - "I AM OCILLIAYA, responding promptly to your call, paraphrasing other statements that have been made, it is easy to say: - Be perfect as the Father in heaven is perfect, we welcome some comments of your authorship that are make public, it is not our desire to collect phrases, but they are valid at the moment.

The Universal Father-
    - "This is your Universal Father, intercepting Ocilliaya, by the phrase the spirits follow your path of perfection.

- "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, leaving this note here.

The scribe-
    My Father, I wish to verify with you the truthfulness of what I have heard, not to distrust the Divine Spirit, but rather to corroborate that my mind does not intervene, please help me.

The Universal Father-
    - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, verifying your progress ..

End
719)Sed perfectos como el Padre que está en los cielos es perfecto.

Maestro:El Padre Universal. 
Tema: Sed perfectos como el Padre es perfecto.
Categoría: Mensajes del Padre Universal.
T/R:Rene A Duran, Phoenix AZ. 
Octubre 4 2017, 9:57 PM hora local. 

-Padre mío, Señor mío, Dios mío,  te suplico con toda mi alma y con todo mi corazón de que prepares mi mente y mi corazón para este momento sagrado de recibir los impulsos del Padre,  de servir de un medio para multiplicar su voluntad. 
   Espero tu señal Señor,  Padre mío, aquí está tu hijo,  poniéndome a tus pies en servicio para que mis hermanos y hermanas puedan escuchar tu mensaje de esperanza,  me pongo a las órdenes del Master Espíritu #4; el Señor Ocilliaya, para todo lo que desee,  siendo yo un medio imperfecto deseo que mis servicios se mejoren para ser dignos de tan noble labor.

El Padre Universal- 
    -"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  estableciendo un contacto con mi hijo el escriba después de varios intentos de inseguridad.
    -"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL, promoviendo actitudes de confianza y de fe en ustedes mismos,  para la eficacia en el trabajo de transmisores,  es una ocasión de servicio continuado en favor de la obra de transmisión de verdades. 
    -"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  enviando paquetes de impulsos en condiciones normales.

Pausa....

Padre mío,  Señor mío, solicito tu asistencia para finalizar esta transmisión.

YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  Alejándome por unos momentos. 

El escriba- 
    -Padre mío, Dios mío,  Señor Ocilliaya, - Tienes algo que decir?

Ocilliaya-
    -"YO SOY OCILLIAYA,  respondiendo con prontitud a tu llamado, parafraseando otros enunciados que se han hecho, es fácil de decir: -Sed perfectos como el Padre que está en los cielos es perfecto, recogemos con agrado algunos comentarios de tu autoría que se hacen públicos, no es nuestro afán recopilar frases hechas, pero tienen vigencia en el momento actual.

El Padre Universal- 
    -"Este es tu Padre Universal,  interceptando a Ocilliaya, por la frase a los espíritus siguen tu camino de perfección. 

-"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  dejando hasta aquí ésta nota.

El escriba- 
    Padre mío,  deseo verificar contigo la veracidad de lo que he escuchado,  no es desconfiar del Espíritu Divino, es  más bien,  corroborando que mi mente no intervenga, por favor, ayúdame. 

El Padre Universal- 
    -"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  verificando tu progreso..

Fin