Author Topic: Friend of friends  (Read 34 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mauricio

• Guest
Friend of friends
« on: November 08, 2017, 05:37:36 PM »
Teacher: Jesus
Subject: Friend of friens 
Brazil 08/11/2017 5:00 PM  UTC-4 
T/R Maurício Silva

JESUS

I am Jesus, the King of kings, King and friend of Muslims, Buddhists and hisduists, I am Jesus and I greet you my Zoroastrian friends, the exaltation in human feelings can run the cold rivers and end up near the black forests of intolerance, the heart in sync guarantees the success of the work and embellishes the eyes of the Father, because it was from the Father that all religions were created and they will be programmed with the brave hearts of truth, beauty and goodness than to survive them in the coming tribulations , I am Jesus and length with honorable salutations all hearts that are synchronized as my Father is in the supper of all things of which you aspire.

Thank you Jesus.
---------------

Professor: Jesus
Tópico: Amigo dos amigos
Brasil 08/11/2017 5:00 PM UTC-4 
T/R Maurício Silva

Eu sou Jesus, o Rei dos reis, o Rei e amigo dos muçulmanos, os budistas e os seus educadores. Sou Jesus e saúdo meus amigos zoroastrianos, a exaltação dos sentimentos humanos pode correr os rios frios e acabar perto das florestas negras da intolerância, O coração em sincronia garante o sucesso do trabalho e embeleza os olhos do Pai, porque foi do Pai que todas as religiões foram criadas e serão programadas com os corações valentes da verdade, da beleza e da bondade do que sobreviver a eles na tribulações vindouras, eu sou Jesus e prolongo com honrosas saudações todos os corações que estão sincronizados como meu Pai está na ceia de todas as coisas que você aspira.

Obrigado Jesus.