Author Topic: The love of truth  (Read 38 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
The love of truth
« on: November 09, 2017, 04:17:48 AM »
-  Ocilliaya  -The love of truth  - November, 09, 2017, JDL, Brasília

Speaker:  Ocilliaya
Subject: The love of truth
Category: New Transmissions
Date / Time: Brasilia, Brazil, November, 09, 2017,  Thursday, 06:55 (local time) =  08:55 (UTC-Z)
T / R: Julio da Luz (JDL)
=======
Original message in Portuguese.
Alternative translation from Google Translate with the essence of the message.
=======
Mensagem original no idioma português.
Tradução alternativa do Google Tradutor com a essência da mensagem.
=======
OCILLIAYA -
                        Good Morning. I'm Ocilliaya and I'm going to talk quickly, because I know you have early appointments today.
                        The love of truth and the willingness to go as far as this love leads, that is, the reflection on one's own righteousness.
                        The truth represents righteousness, which is right in the light of God. The first of all, therefore, is to reflect on one's righteousness.
                       Yes, in the evolutionary worlds of time and space there are (the possibility) errors, there is the (possibility) falsity. The contrast of imperfection that leads to reflection and love of what is true, the true spiritual values.
                       The messages I am transmitting through you are many. However, because of your many commitments I am gradually transmitting. Rest assured, you are striving to be helpful, learning new skills and striving to overcome difficulties. With this simple and fast message  I throw to all a good day. Domtia.
END

=======

-  Ocilliaya  -O amor à verdade  - Novembro, 09, 2017, JDL, Brasília

OCILLIAYA -
                         Bom dia. Eu sou Ocilliaya e vou conversar rapidamente, pois eu sei que tens compromissos bem cedo no dia de hoje.
                        O amor à verdade e a disposição para ir até aonde este amor levar, ou seja, a reflexão sobre a própria retidão.
                        A verdade representa a retidão, o que é correto na luz de Deus. O primeiro de tudo, portanto, é refletir sobre a própria retidão.
                       Sim, nos mundos evolucionários de tempo e do espaço existem (a possibilidade) erros, existem a (possibilidade) falsidade. O contraste da imperfeição que leva a reflexão e o amor ao que é verdadeiro, os verdadeiros valores espirituais.
                      As mensagens que estou transmitindo, através de você, são muitas. No entanto, por causa de seus muitos compromissos eu estou transmitindo aos poucos. Fique tranquilo, você está se esforçando para ser útil, aprendendo novas habilidades e se esforçando para superar as dificuldades. Com esta mensagem simples e rápida eu lanço a todos um bom dia. Domtia.
FIM
« Last Edit: November 09, 2017, 04:22:57 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: The love of truth
« Reply #1 on: November 09, 2017, 04:24:23 AM »
JDL-
Ocilliaya: Thank you very much for the message about the love of truth. Thank you for knowing that above all we must reflect on ourselves, on the search for righteousness, the search for the correct, the search for true spiritual values. In an evolutionary world where there is the possibility of error and falsehood, we value, by contrast, what is true in the light of God.

======= 
JDL -
Ocilliaya: - Muito obrigado pela mensagem sobre o amor à verdade. Obrigado por saber que acima de tudo devemos refletir sobre nós mesmos, sobre a busca da retidão, a busca do correto, a busca dos verdadeiros valores espirituais. Em um mundo evolucionário que existe a possibilidade do erro e da falsidade, nós valorizamos, por contraste, o que é verdadeiro na luz de Deus.
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)