Author Topic: The mission and the new land  (Read 36 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mauricio

• Guest
The mission and the new land
« on: November 09, 2017, 04:19:40 AM »
Teacher: Christopher Columbus
Subject: The mission and the new land
T/R Maurício Silva
09/11/2017 6:10 AM UTC-4 

Christopher Columbus

In my adventures through the sea of your land (Urantia) I encountered many challenges, the challenges took me to a new, exotic and warm world where instruction was extraordinary and the difficulties persisted as you today pass in this new world with the old pinch of the rebellion, yes some are painting the image for you of a good father but in the roll of his luxurious mansions the flesh is weak, do not despair because the weak meats will be analyzed because the Father has experienced and powerful judges cleaning up his need to judge, Have a happy day in the new land.

Thank You Christophorus Columbus 

--------------------------------------------------

Professor: Cristóvão Colombo
Tópico: A missão e a nova terra
T/R: Maurício Silva 
09/11/2017 6:10 AM UTC-4

Cristóvão Colombo

Nas minhas aventuras através do mar da sua terra (Urântia) encontrei muitos desafios, os desafios me levaram a um mundo novo, exótico e caloroso, onde a instrução foi extraordinária e as dificuldades persistiram enquanto você passa hoje neste novo mundo com a velha pitada de A rebelião, sim alguns estão pintando a imagem para você de um bom pai, mas no rolo de suas luxuosas mansões a carne é fraca, não se desespere porque as carnes fracas serão analisadas porque o Pai experimentou e poderosos juízes limpando sua necessidade para julgar, tenha um dia feliz na nova terra.

Obrigado Christophorus Columbus