Author Topic: The effort in full with total commitment  (Read 30 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
The effort in full with total commitment
« on: November 12, 2017, 07:46:35 AM »
-  Divine Minister Nebadonia  - The effort in full with total commitment  - November, 12, 2017, JDL, Brasília

Speaker:  Divine Minister Nebadonia
Subject: The effort in full with total commitment
Category: New Transmissions
Date / Time: Brasilia, Brazil, November, 12, 2017,  Sunday, 10:12 (local time) =  12:12 (UTC-Z)
T / R: Julio da Luz (JDL)
=======
Original message in Portuguese.
Alternative translation from Google Translate with the essence of the message.
=======
Mensagem original no idioma português.
Tradução alternativa do Google Tradutor com a essência da mensagem.
=======
Divine Minister Nebadonia -
                                      Good Morning. I am the Divine Minister Nebadonia and I will talk to you today. Try to make the broadcast as if you were making the recorded audio transmission. This is a new experience that I ask you to practice as a form of personal training. Each person, each personality has unique characteristics and the training is done according to these personal characteristics.
                                      The effort in an integral way allows the development ... [...] .. in a broader way. Remember that you are an apprentice and are slowly developing new skills. With the effort, the Holy Spirit is sent to overcome difficulties.
                                      The decision to be fully involved, twenty-four (24) hours a day, seven (7) days a week is important, as it represents the total and complete commitment, even though many information will be passed on informally. Some information should be stored and only disclosed later if so the information comes back when the "official" written or spoken transmission recorded in audio.
                                      The first path is sincere decision. Following is the request for help to the Holy Spirit that will help develop new skills necessary for continued spiritual advancement.
                                      With this simple message I send you and all a good Sunday. Domtia.
END

=======

-  Ministra Divina Nebadônia  - O esforço de forma integral com o comprometimento total  - Novembro, 12, 2017, JDL, Brasília

Ministra Divina Nebadônia - 
                                                Bom dia. Eu sou a Ministra Divina Nebadônia e irei conversar contigo hoje. Procure fazer a transmissão escrita como se estivesse fazendo a transmissão em áudio gravada. Esta é uma experiência nova que eu peço que você pratique como forma de treinamento pessoal. Cada pessoa, cada personalidade tem características únicas e o treinamento é feito de acordo com estas características pessoais.
                                               O esforço de forma integral permite o desenvolvimento ...[...].. de forma mais ampla. Lembre-se que você é um aprendiz e aos poucos está conseguindo desenvolver novas habilidades. Com o esforço, o Espirito Santo é enviado para superação das dificuldades.
                                              A decisão de se envolver integralmente, 24 (vinte e quatro) horas por dia, 07 (sete) dias por semana é importante, pois representa o comprometimento total e completo, mesmo sabendo que muitas informações serão repassadas de forma "informal". Algumas informações deverão ser guardadas e só divulgadas posteriormente se assim a informação vier de novo quando da transmissão "oficial" escrita ou falada gravada em áudio.
                                              O primeiro caminho é a decisão sincera. Segue-se o pedido de ajuda ao Espírito Santo que irá ajudar a desenvolver novas habilidades necessárias para o avanço espiritual contínuo.
                                             Com esta mensagem simples eu envio a você e a todos um bom Domingo. Domtia.
FIM
« Last Edit: November 12, 2017, 07:49:44 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: The effort in full with total commitment
« Reply #1 on: November 12, 2017, 07:54:35 AM »
JDL-
          Minister Divina Nebadônia: - Thank you for the message on the effort in full with the total commitment. Yes, it is my personal decision to serve as a transmitter and receiver, knowing that I am an apprentice and so I am learning to develop this new ability. Yes, I ask for the help of the Holy Spirit for support and encouragement in the development of this ability, being available 24 (twenty four) hours a day, 7 (seven) days a week, with total commitment. I know that I am a beginner as transmitter and receiver and I know that I have a lot to learn, but my personal effort is to advance and develop these skills.

======= 

JDL - 
          Ministra Divina Nebadônia: - Muito obrigado pela mensagem sobre o esforço de forma integral com o comprometimento total. Sim, é a minha decisão pessoal em servir como transmissor e receptor, sabendo que sou aprendiz e assim estou aprendendo a desenvolver esta nova habilidade. Sim, eu peço a ajuda do Espírito Santo para sustentação e ânimo no desenvolvimento dessa habilidade estando disponível 24 (vinte e quatro) horas por dia, 7 (sete) dias por semana, com comprometimento total. Eu sei que sou iniciante como transmissor e receptor e sei que tenho muito a aprender, mas meu esforço pessoal é para conseguir avançar e desenvolver estas habilidades.
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)