Author Topic: The training to keep calm in the unforeseen  (Read 35 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
The training to keep calm in the unforeseen
« on: November 14, 2017, 06:17:26 AM »
-  Thought Adjuster  - The training to keep calm in the unforeseen   - November, 14, 2017, JDL, Brasília

Speaker:  Thought Adjuster
Subject: The training to keep calm in the unforeseen
Category: New Transmissions
Date / Time: Brasilia, Brazil, November, 14, 2017,  Tuesday, 08:56 (local time) =  10:56 (UTC-Z)
T / R: Julio da Luz (JDL)
=======
Original message in Portuguese.
Alternative translation from Google Translate with the essence of the message.
=======
Mensagem original no idioma português.
Tradução alternativa do Google Tradutor com a essência da mensagem.
=======

THOUGHT ADJUSTER -
                                           Good Morning. I am your Thought Adjuster and I am going to talk to you quickly about a little unexpected thing that happened to you last night.
                                            Training to stay calm even in the unforeseen is necessary as a way of learning.
                                            Yesterday you went to a supermarket, got the parking ticket (the vehicle). However, on the way out you missed the parking ticket. At the time you thought: - What a bad luck! And had to pay the fare, the high price, for the parking. Relatively loud I mean, since the price of parking was not that expensive.
                                           What I want to say is that unforeseen happen and you must be prepared. First, you must remain calm and reflect on the search for a solution. Second, remember that unforeseen events can be a sign of luck, because it is the moment when you have to stop and reflect and seek an apprenticeship in the situation in which you find yourself.
                                          With this simple message I send to you and to all a good day. Domtia.
                                           END
=======

-  Ajustador do Pensamento  - O treinamento para manter-se calmo nos imprevistos   - November, 14, 2017, JDL, Brasília

AJUSTADOR DO PENSAMENTO -
                             Bom dia. Eu sou seu Ajustador do Pensamento e vou conversar contigo rapidamente sobre um pequeno imprevisto que aconteceu contigo ontem de noite.
                            O treinamento para manter-se calmo mesmo nos imprevistos é necessário como forma de aprendizado.
                           Ontem você foi até um supermercado, pegou o ticket do estacionamento (do veículo). No entanto, na saída você perdeu o ticket do estacionamento. Na hora você pensou: - Que azar! E teve que pagar a tarifa, o preço alto, pelo estacionamento. Relativamente alto quero dizer, pois o preço do estacionamento não era tão caro assim.
                           O que eu quero dizer é que imprevistos acontecem e você deve estar preparado. Primeiro, você deve se manter calmo e refletir na busca de uma solução. Segundo, lembre-se que o imprevisto pode ser, sim, um sinal de sorte, pois é o momento em que você tem que parar e refletir e buscar um aprendizado na situação em que você se encontrar.
                           Com esta mensagem simples eu envio para você e para todos um bom dia. Domtia.
                           FIM

« Last Edit: November 14, 2017, 06:21:03 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: The training to keep calm in the unforeseen
« Reply #1 on: November 14, 2017, 06:23:35 AM »

JDL-
        My Thought Adjuster: - Thank you for the simple and quick message about the training to keep calm even in the unforeseen.

======= 

JDL -
        Meu Ajustador do Pensamento: - Obrigado pela mensagem simples e rápida sobre o treinamento para manter-se calmo mesmo nos imprevistos.
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)