Author Topic: Calling for help  (Read 86 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
Calling for help
« on: September 19, 2017, 12:41:06 AM »
Calling for help.

Teacher: The Universal Father / Ocilliaya.
Topic: Calling for help.
Category: Messages from the Universal Father
T / R: Rene A Duran, Phoenix AZ
Sept / 15, 2017, 11:12 PM local time.

Here I want to share a short reception that was interrupted at the end

My Father, my Lord, I beg you to help me write this transmission by inspiration, it is a good time to begin.

- "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, writing a literary composition for the enjoyment of each and every one of the readers at the Serara site.

- "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, setting a chime that resonates in the left ventricle of your heart ...

The scribe-
   - My Father, help me to recover the time, as when transmitting a few more lines, and listen to your voice, or the Midwayers, I am open to communication with Ocilliaya, Lord I am not worthy that you enter my house but a word of yours it will be enough to get me out.

OCILLIAYA-
      - "I AM OCILLIAYA, in a corner of your pure and holy heart.

The scribe-
   "Bless you Lord Ocilliaya, the voice of the Father and the Son, help me Lord to live up to the requirements that my Universal Father has outlined.

The Universal Father-
   - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, with a little more effort you will achieve it.

- "This is your Universal Father, recounting your attempts, all failed, but now with more aplomb.
   - Do not be afraid your life is assured.

End

710) Pidiendo ayuda.

Maestro:El Padre Universal/ Ocilliaya.
Tema:Pidiendo ayuda.
Categoría: Mensajes del Padre Universal
T/R:Rene A Duran, Phoenix AZ
Sept/15, 2017, 11:12 PM hora local.

Aquí deseo compartir una corta recepción que al final se interrumpió

Padre mío, Señor mío,  te suplico que me ayudes a redactar esta transmisión por inspiración,  es un buen momento para iniciar.

-"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL, redactando una composición literaria para el disfrute de todos y de cada uno de los lectores en el sitio Serara.

-"YO SOY SU PADRE UNIVERSAL,  estableciendo una campanada que resuena en el ventrículo izquierdo de su corazón...

El escriba-
   - Padre mío, ayúdame a recuperar el tiempo,  como cuando transmitía unas líneas más,  y escuchabatu voz, o de los Midwayers, yo estoy abierto a la comunicación con Ocilliaya,  Señor yo no soy digno de que entres a mi casa pero una palabra tuya bastará para sacarme.

OCILLIAYA-
      -"YO SOY OCILLIAYA,  en un rincón de tu corazón puro y santo.

El escriba-
   -Bendito seas Señor Ocilliaya, la voz del Padre y del Hijo, ayúdame Señor para estar a la altura de los requerimientos que mi Padre Universal ha delineado.

El Padre Universal-
   -"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  con un poquito más de esfuerzo lo lograrás.

-"Este es tu Padre Universal,  recontando tus intentos, todos fallidos, pero en la actualidad con más aplomo.
   -No tengas miedo tu vida está asegurada.

Fin

« Last Edit: September 19, 2017, 05:54:06 PM by Rene A Duran »