Author Topic: "Annoucement ".  (Read 169 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Annoucement ".
« on: September 04, 2017, 11:38:21 AM »
"Annoucement".

Teacher The Universal Father.
Theme: Call.
Category: Messages from the Universal Father.
T / R: Rene A Duran, Phoenix AZ
September 3 2017, 10:55 PM hora local. 

The Universal Father-

- "This is your Universal Father, making a call to all in general, to all who listen to me as to those who do not, with the firm and lasting purpose of offering my services and love to all my children in disarray, are collected under no wing.
    - "In these days of intense vibration, under the influence of the new Spirit of Truth, granted to all without exception, I am the Universal Father initiating a season of open communications with all those available as my son does, We do not seek challenges that can not be met, but rather, we want everyone to reach it for their benefit.
    - "I AM THE UNIVERSAL FATHER, giving and offering gifts to those who deserve them and have worked for them in an exchange of services and benefits for all my children.
    - "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, leaving this intervention to this point.
    -Have a good night..

End.

----------------------------------------------------------------------------------------
708)Convocatoria. 

Maestro El Padre Universal. 
Tema:Convocatoria. 
Categoría:Mensajes del Padre Universal. 
T/R:Rene A Duran, Phoenix AZ 
Septiembre 3 2017, 

El Padre Universal- 

-"Este es tu Padre Universal,    haciendo una convocatoria a todos en general; a todos los que me escuchan como a los que no; con el propósito firme y duradero de ofrecer mis servicios y el amor a todos mis hijos en desbandada, pues no están recogidos bajo ningún ala.
    -" En estos días de intensa vibración, bajo los influjos del nuevo Espíritu de la Verdad,  otorgado a todos sin excepción, yo soy el Padre Universal iniciando una temporada de comunicaciones abiertas con todos los que estén disponibles al igual que lo hace mi hijo el escriba. No buscamos retos que no se puedan cumplir, más al contrario,  deseamos que todos lo alcancen para su beneficio. 
    -"YO SOY EL PADRE UNIVERSAL,  dando y ofreciendo dádivas a los que se las merecen y han trabajado por ellas en un intercambio de servicios y beneficios para todos mis hijos. 
    -"YO SOY SU PADRE UNIVERSAL,  dejando hasta hasta aquí ésta intervención. 
    -Pasen buenas noches.. 

Fin.