Author Topic: The Spirit Of Truth surrounds all.  (Read 80 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
The Spirit Of Truth surrounds all.
« on: September 29, 2017, 04:34:08 PM »
 The Spirit of Truth.

Teacher: The Universal Father and Ocilliaya.
Subject: The note of the day.
Category: Messages from the Universal Father.
T / R: Rene A Duran, Phoenix AZ.
September 28 2017, 10:11 PM local time. (05:11 Gmt, 09/29/2017)

"My Father, my Lord, my God, I beseech you to prepare my mind and open my heart, it is your house and my Universal Father. I request, I ask, and I implore if there is someone up there who is listening to me and wants to send a message to those of us who are waiting here.

- "I AM YOUR UNIVERSAL FATHER, listening to the note. Here in the Higher Worlds of infinite space, we have many modalities for conversion of measures most of spiritual order.

- "I AM OCILLIAYA, resuming this transmission for the enjoyment of your Latin American brothers who will still be in a few moments enjoying the present moment, critical by nature, is impregnated with the energies of the Spirit of Truth that surrounds all without distinction.

"I AM OCILLIAYA, leaving my words to this point.

"Thank you, Lord Ocilliaya, blessed be you."

End

End

714)El Espíritu de la Verdad. 

Maestro: El Padre Universal y Ocilliaya. 
Tema: La nota del día.
Categoría: Mensajes del Padre Universal. 
T/R:Rene A Duran, Phoenix AZ. 
Septiembre 28 2017, 10:11 PM hora local.  (05:11 Gmt, 09/29/2017)

-Padre mío, Señor mío, Dios mío,  te suplico que prepares mi mente y abras mi corazón está es tu casa  y de mi Padre Universal. YO solicito, pido, e imploro si hay alguien allá arriba que me esté escuchando y quiera enviar un mensaje a los que estamos aquí en espera.

-"YO SOY TU PADRE UNIVERSAL,  escuchando la nota.  Aquí en los Mundos Superiores del espacio infinito, tenemos muchas modalidades para conversión de medidas la mayoría de orden espiritual.

-"YO SOY OCILLIAYA, retomando esta transmisión para el goce de tus hermanos de Latinoamérica que aún estarán en unos momentos disfrutando el momento actual; crítico por naturaleza, está impregnado de las energías del Espíritu de la Verdad que los envuelve a todos sin distinción. 

-YO SOY OCILLIAYA, dejando hasta aquí mis palabras.

-Gracias Señor Ocilliaya, bendito seas. 

Fin

Fin