Author Topic: A dream with Jesus on January 6, 2018  (Read 121 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
A dream with Jesus on January 6, 2018
« on: January 06, 2018, 02:01:56 AM »
To all

Subject: A dream with Jesus on January 6, 2018

Now I dreamed about Jesus. I was walking side by side with Jesus and Jesus was telling me about the events of his life more than two thousand years ago when he was on our planet.

It was a wonderful dream. I just do not remember what we were talking about in the dream, but it was about the facts of Jesus' life. Later, when I woke up, I remembered the passages about Jesus' encounter with the apostles and several people after his resurrection.

=======

On the other hand, the nose surgery that I will do is confirmed for January 8, 2018, Monday, with general anesthesia, at 07:00 AM Brasília time, Brazil. I will have to do a full fast (without food and water) eight hours before the surgery. I must be hospitalized one (01) day, from Monday to Tuesday, for observation after surgery.

In addition, I bought an apartment near the place of my work. The signing of the housing finance contract for part of the value of the apartment will probably be Wednesday or Thursday next week (January 10 or 11).

So, at the end of last year (2017) and beginning of this year (2018), I am engaging with the purchase and renovation of the apartment, purchase of construction material (for renovation) and I am almost out of time.

The initial forecast of reform of the apartment is up to one (01) month. I believe that in early February the renovation of the apartment will already be concluding. So I should move to the apartment, possibly in early February 2018.

In this way, I stayed many days (weeks) without reading the news of the Serara Forum and I am well outdated. Since the end of last year until today, without reading the news of Forum Serara.

I'm going to start reading the Serara Forum news, starting the latest news, even though I have a lot of commitments.

With much love to all,

Julio

=======

A todos

Assunto: Um sonho com Jesus em 06 de janeiro 2018

Agora a pouco eu sonhei com Jesus. Eu estava andando lado a lado com Jesus e Jesus me falava sobre acontecimentos de sua vida há mais de dois mil anos quando esteve em nosso planeta.

Foi um sonho maravilhoso. Só não me lembro o que estavamos conversando no sonho, mas era sobre fatos da vida de Jesus. Depois, quando eu me acordei, eu me lembrei das passagens sobre o encontro de Jesus com os apóstolos e várias pessoas após a sua ressurreição.

=======

Por outro lado, a cirurgia do nariz que eu irei fazer está confirmada para o dia 08 de janeiro de 2018, segunda-feira, com anestesia geral, às 07:00 da manhã, horário de Brasília, Brasil. Vou ter que fazer um jejum total (sem alimento e sem água) de oito horas antes da cirurgia. Eu devo ficar hospitalizado um (01) dia, de segunda-feira para terça-feira, para observação após a cirurgia.

Ademais, eu comprei um apartamento perto do local de meu trabalho. A assinatura do contrato de financiamento bancário habitacional de parte do valor do apartamento, provavelmente, será quarta-feira ou quinta-feira da próxima semana (10 ou 11 de janeiro).

Assim, no final do ano passado (2017) e início deste ano (2018), eu estou envolvindo com a compra e a reforma do apartamento, compra de material de construção (para reforma) e quase estou sem tempo.

A previsão inicial de reforma do apartamento é de até um (01) mês. Eu acredito que no início de fevereiro a reforma do apartamento já estará concluindo. Assim eu devo me mudar de residência para o apartamento, possivelmente, no início de fevereiro de 2018.

Desta forma, eu fiquei muitos dias (semanas) sem ler as notícias do Fórum Serara e estou bem desatualizado. Desde o final do ano passado até hoje, sem ler as notícias do Fórum Serara.

Vou começar ler aos poucos as notícias do Fórum Serara, começando as notícias mais recentes, mesmo tendo muitos compromissos.

Com muito amor a todos,

Julio
« Last Edit: January 06, 2018, 02:05:39 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

charlie montoya

• Sr. Member
  • 720-207-8176
    • MSN Messenger - montoya.chuck@gmail.com
    • AOL Instant Messenger - 11100+E+Dartmouth
    • View Profile
Re: A dream with Jesus on January 6, 2018
« Reply #1 on: January 06, 2018, 02:46:29 AM »
Julio my brother, good luck to you on your surgery, you will be in my prayers, as you always have been.  I AM confident you will be back to us sooner than later,  May you be blessed my brother.  Domtia Charlie
Eternal Love will not be denied