Author Topic: A word from Jesus!!!  (Read 162 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

niant2

• Sr. Member
  • Antonio
    • View Profile
    • Email
A word from Jesus!!!
« on: February 20, 2018, 01:44:49 AM »
Speaker: Jesus
Subject: A word from Jesus!!!
Category: Threads for New Transmissions
T/R: NIANT2(Antonio), Stanstead(home) Qc Canada                                
Monday, February 20, 2018, 00:15 am Canada

Good evening Father, again, this is Antonio to serve you and to receive any message from your Celestial Family and this according to your will to be done.

Is there a message for me, anyone, I am ready by my computer keyboard to write your message.

“You can begin to type Antonio,...., this is Jesus and I have some word for you and for your friends in the Serara forum.
“First of all Antonio, this is a great opportunity tonight to be able to get in touch with each other.
“As you can relate to, more you practice in being in Stillness and to do TRing, more you will gain confidence in you and more you will be able to distinguish our celestial signature.

I agree completely with you Jesus, I could felt a warm sensation by my heart and I could feel strange vibration in my mind.

“This is correct Antonio, this sensation that you felt was indeed for you my Celestial signature.
“Know let get to the reason for my presence with you tonight.
“I will be needing you for what is about to occur in your world shortly and I want you to have confidence in yourself, try to control your temper, relax and just listen to what your Personal Thought Adjuster will have to say to you when every ting will go out of control for a certain period of time.
“Antonio, you are capable of much more and you just have to put energy in your work, your study and learn to have patient for whatever occur to you in every situation in your life.
“Tonight, his is a short message for you Antonio.
“We realise together are first contact by your TRing effort and we will do this again.
“I leave you with this for you to take time to think about what I wanted to share with you tonight.   Domtia

Wowwww, my beloved Jesus,..., I am so please that you took the time to give me and a comforting message. Domtia

______________________________________________________________________________________

Orateur: Jésus
Sujet: Un mot de Jésus !!!
Catégorie: Nouvelles transmissions
T / R: NIANT2 (Antonio), Stanstead (à la maison) Qc Canada
Lundi 20 février 2018, 00h15 Canada

Bonsoir Père, encore une fois, c'est Antonio qui vous servira et recevra tout message de votre Famille Céleste et ceci selon votre volonté.
Y as-il un message pour moi, n'importe qui, je suis prêt devant mon clavier pour écrire votre message.

"Vous pouvez commencer à taper Antonio, ...., c'est Jésus et j'ai un mot pour vous et pour vos amis dans le forum de Serara.
     "Tout d'abord Antonio, c'est une grande opportunité ce soir de pouvoir entrer en contact les uns avec les autres.
     "Comme vous pouvez le comprendre, plus vous pratiquez en étant dans le calme et de faire TRing, plus vous aurez confiance en vous et plus vous serez en mesure de distinguer notre signature céleste.

Je suis entièrement d'accord avec toi Jésus, je pouvais ressentir une sensation de chaleur dans mon cœur et je pouvais ressentir d'étranges vibrations dans mon esprit.

"C'est exact Antonio, cette sensation que tu as ressentie était en effet pour toi ma signature Céleste.
     "Maintenant voici la raison de ma présence avec vous ce soir.
     "Je vais avoir besoin de vous pour ce qui va se passer dans votre monde sous peu et je veux que vous ayez confiance en vous, essayez de contrôler votre humeur, relaxez et écoutez simplement ce que votre Ajusteur de Pensée Personnel aura à vous dire quand chaque événements seront hors de contrôle pendant un certain temps.
     "Antonio, tu es capable de beaucoup plus et tu dois juste mettre de l'énergie dans ton travail, tes études et apprendre à avoir de la patient pour tout ce qui t'arrive dans toutes les situations de ta vie.
     "Ce soir, c’est un court message pour toi Antonio.
     "Nous nous réalisons ensemble notre premier contact par votre effort en TRing et nous le ferons à nouveau.
     "Je te laisse avec ça pour que tu prennes le temps de réfléchir à ce que je voulais faire ce soir avec toi. Domtia

Wowwww, mon bien-aimé Jésus, ..., je suis si content que vous ayez pris le temps de me donner un message réconfortant. Domtia
« Last Edit: February 20, 2018, 11:00:15 AM by niant2 »
Father, if it is your will, ... I would like to express to you my intention and my desire to have the possibility for the fusion with my Personal Thought Adjuster during my life time on Urantia and this of course in order to serve you better Father, to better serve your beloved son Jesus.