Author Topic: Reassess and correct directions  (Read 67 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Reassess and correct directions
« on: September 12, 2018, 08:49:27 AM »

Subject: Reassess and correct directions
Speaker: Divine Minister Nebadonia
Date: September 12, 2018, Wednesday
Location and Time: Brasilia / Brazil - 9:21 AM local time - ie 08:21 (New York time) - 12:30 UTC
T / R: Julio da Luz (JDL)
=======

Divine Minister Nebadonia:
                     Good Morning. I am the Divine Minister Nebadonia and I will talk to you today.
                     There is a need to evaluate the use of time in what is important.
                     Evaluate and constantly reevaluate daily routines, thinking, reflecting, on how to move forward spiritually.
                     Reassess and correct directions. This is the synthesis of today's message
                     So, my dear, continue with your efforts as transmitter and receiver. That you have a nice day. For you and for everyone, because this message is for everyone's reflection.Domtia.

=======
JDL:
Divine Minister Nebadonia:
                   - Thank you for today's message. I love you Divine Minister and Michael of Nebadon (Jesus), the creators of our Local Universe.
                  - Thank you for all you have done for me, for all of humanity and for all of our universe.
                  - Thank you, from the bottom of your heart, with much love from your humble son and servant, who seeks service in the light of God.

=======
Assunto:  Reavaliar e Corrigir os Rumos
Oradora: Ministra Divina Nebadonia
Data: 12 de setembro de 2018, quarta-feira
Local e Horário: Brasília/Brasil – 9:21 horário local - ou seja -  08:21 (horário de Nova Iorque – EUA) – 12:30 UTC
T/R: Julio da Luz (JDL)
=======
Ministra Divina Nebadonia:
Bom dia. Eu sou a Ministra Divina Nebadonia e irei conversar com você hoje.
Existe a necessidade de avaliar a utilização do tempo naquilo que é importante.
Fazer avaliação e reavaliar constantemente as rotinas diárias, pensando, refletindo, sobre como avançar espiritualmente.
Reavaliar e corrigir os rumos. Esta é a síntese da mensagem de hoje
Então, meu querido, continue com seus esforços como transmissor e receptor. Que você tenha um ótimo dia. Para você e para todos, pois esta mensagem é para reflexão de todos. Domtia.

=======
JDL:
Ministra Divina Nebadonia:
- Obrigado pela mensagem de hoje. Eu amo você Ministra Divina e Michael de Nebadon (Jesus), os criadores do nosso Universo Local.
- Obrigado por tudo que tem feito por mim, por toda a humanidade e por todo nosso universo.
- Obrigado, do fundo do coração, com muito amor de seu humilde filho e servo, que busca o serviço na luz de Deus.
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

TrinitiLuv

• Full Member
    • View Profile
    • Email
Re: Reassess and correct directions
« Reply #1 on: September 12, 2018, 01:18:11 PM »
Big bags of thank yous, Julio and to our beloved Mother Nebadonia.  I feel as though this message was directed to me especially.  And to you, Julio - good to see you back and recovering or recovered.  I've missed your postings. Domtia!
Royce Borden  //  TrinitiLuv  //  Washington DC Metro Area  //  12Sep2018