Author Topic: "A cardiac message".  (Read 42 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"A cardiac message".
« on: October 03, 2018, 10:57:22 PM »
757) "A cardiac message".

Teacher: The Universal Father.
Theme: "A cardiac message".
T / R: René Durán.
October 3 2018.
Phoenix AZ.

I gladly share this message addressed to your hearts.

The Universal Father- "I can criminalize any attempt of suicide in which the poor of this world fall obsessed by despair, by failing to reach the foundations of their quarrels." It is an obstinacy that they go through when they want to achieve everything according to ideas preconceived that the abundance will be result or payment of what they do with pettiness.

"Do not be mistaken the Urantians, because that condition is the fruit of the flourishing soul, without demands, and without complaints to those who should not.

"This is your Universal Father in a compendium of animated answers for his dissection, I bring a cardiac message, without intermediaries for those who can understand this fortune, I gave my children without regard, without expecting anything in return, I give everything and I receive nothing, only occasionally ascends, as in the case that is veiledly discussed.

"I am your Universal Father with an open window to Urantia, a planet in discord, in increasing vicissitudes and with the greatest trial of survival for everyone.

"This is your Universal Father choosing each phrase that resonates with echo in your heart, it is not an empty and unimportant story and you have to support the dialectic recently acquired by The Scribe." The concussions resulted in an advance in his development that It was not planned, but we use it and it is of great benefit in these dissertations that we transmit today invariably.

"Bear in mind that I am the God of Olympus, the God of the Hebrews, the God of Catholics, etc., etcetera, et cetera, so that your discussions cease as soon as you know that I am the same, the Only God , imperishable, do not change from side by his beautiful reading of text or to applaud.

"Search inside the Cup with the Holy Elixir, with the sublime note.

"I am your Universal Father in a diatribe of excellent connotations of progress towards each developing soul, we could continue talking, but it is night and The Scribe has to rest to continue improving his reception day by day.

"This is your Universal Father, have a good night, Domtia."

End.

757)"Un mensaje cardíaco".

Maestro:El Padre Universal.
Tema:"Un mensaje cardíaco".
T/R:René Durán.
Octubre 3 2018.
Phoenix AZ.

Con mucho gusto comparto este mensaje dirigido a sus corazones.

El Padre Universal- "Puedo criminalizar cualquier intento de suicidio en que los pobres de este mundo caen obsesionados por la desesperación, al no conseguir alcanzar los cimientos de sus querellas. Es una obstinación por las que pasan cuando desean conseguir todo de acuerdo a las ideas preconcebidas de que la abundancia será resultado o pago de lo que hacen con mezquindad.

"No os equivoquéis los urantianos, pues esa condición es fruto del alma floreciente, sin exigencias, y sin quejas a quien no deben.

"Este es tu Padre Universal en un compendio de respuestas animadas para su disección, traigo un mensaje cardíaco, sin intermediarios para los que puedan comprender esta fortuna; yo me entregó a mis hijos sin miramientos, sin esperar nada a cambio, yo lo doy todo y recibo nada; sólo de vez en cuando alguno asciende, como en el caso que veladamente se discute.

"Yo soy su Padre Universal con una ventana abierta hacia Urantia, un planeta en discordia, en vicisitudes crecientes y con la más grande prueba de supervivencia para cada uno.

"Este es tu Padre Universal escogiendo cada frase que resuene con eco en tu corazón, no es un cuento vacío y sin importancia y que tengan que soportar la dialéctica recientemente adquirida por El Escriba. Las conmociones cerebrales dieron como resultado un avance en su desarrollo que no estaba previsto, pero que utilizamos y es de gran beneficio en estas disertaciones que hoy transmitimos invariablemente.

"Tengan presente que yo soy el Dios del Olimpo, el Dios de los Hebreos, el Dios de los Católicos, etcétera, etcétera, etcétera, para que sus discusiones cesen en cuanto sepan que soy el mismo, el Único, imperecedero, no os cambiéis de bando por su bonita lectura de texto o de aplaudir.

"Buscad en el interior la Copa con el Elixir Santo, con la nota sublime.

"Yo soy tu Padre Universal en una diatriba de excelentes connotaciones de progreso hacia cada alma en desarrollo, podríamos seguir hablando, pero es de noche y El Escriba tiene que descansar para seguir mejorando su recepción día con día.

"Este es su Padre Universal pasen buenas noches. Domtia".

Fin.

« Last Edit: October 04, 2018, 12:50:50 AM by Rene A Duran »