Author Topic: "Be careful what you say"  (Read 34 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Be careful what you say"
« on: October 07, 2018, 06:32:03 PM »
760)"Be careful what you say"

Teacher: The Universal Father.
Theme: "Be careful what you say".
T / R: René Durán.
October 6 2018.

Friends who read these documents transmitted to reach you, this is one that reflects in a few words the visual of the Father (God) of what happens in these social networks in only one (1) aspect that is mentioned here.

Here The Universal Father- "I am the Universal Father with a message making a reconciliatory call to all the users of these social networks, which appear very saturated with religious contents, for reasons that are observed daily (religious jealousy, prejudices, believing superior, etc.)
It is a painful issue at the beginning due to the fact that they do not know what they are talking about.

"I am your Universal Father alienating minds with the spirit of truth that has been present there since my Creator Son Christ Michael of Nebadon was physically incarnate more than two thousand years ago.

"It's my pleasure to complete this data for all the Facebook readers who have dedicated their time to reading my messages through the Scribe, it's all for today."

End.

760)Cuidado con lo que dices.

Maestro:El Padre Universal.
Tema:"Cuidado con lo que dices".
T/R:René Durán.
Octubre 6 2018.

Amigos que leen estos documentos transmitidos para que lleguen a ustedes, éste es uno que refleja en pocas palabras la visual del Padre(Dios) de lo que sucede en estas redes sociales en sólo un (1) aspecto que se menciona aquí.

Aquí El Padre Universal- "Yo soy el Padre Universal con un mensaje haciendo un llamado reconciliatorio a todos los usuarios de estas redes sociales, que aparecen muy saturadas de contenidos religiosos, por razones que se observan a diario.(celos religiosos, prejuicios, creerse superior, etc.)
Es un asunto penoso en los inicios debido al hecho concreto de que no saben de lo que están hablando.

"Yo soy tu Padre Universal alienando las mentes con el espíritu de la verdad que ha estado presente allí desde que mi Hijo Creador Cristo Miguel de Nebadón estuvo encarnado físicamente hace más de dos mil años atras.

" Es mi gusto completar este dato para todos los lectores del Facebook que han dedicado su tiempo a la lectura de mis mensajes a través del Escriba. Es Todo por hoy."

Fin.