Author Topic: Winchester Mansion  (Read 169 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline HelderPoeta

• Jr. Member
  • **
  • I wish I could help people around and me.
    • MSN Messenger - helderheart@hotmail.com
    • View Profile
    • Barato Sites
Winchester Mansion
« on: December 26, 2018, 11:49:34 AM »
https://www.youtube.com/watch?v=feWM2cMz5I0
Why was this house so haunted? People just couldn't accept they were dead and move on?
^_^

Online JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Winchester Mansion
« Reply #1 on: December 26, 2018, 12:09:10 PM »
Dear Helder Poeta.

About the subject: - Acceptance of death and move on.

I was thinking about this now, that is, the possibility of my death and moving on in the heavens.

All of us human beings will one day die.

How much are we prepared for this?

A few years ago, I saw some documentaries on the Bio Television Channel, or Biography Channel. I have not located this channel, and I believe it does not exist anymore. Unless mistaken, it was one of the many television channels of the Discovery Channel group.

The documentary that passed was called, except deception, about life after death, or survival after death, or some similar title.

The documentary presented three real stories, for each documentary.

I have now located on the internet, a website, about these "near-death" experience documentaries.

https://www.imdb.com/title/tt2134245/

Turning to the subject, many of the people who died from heart attack, accidents, or other situations had experience after death, and then returned.

Often, the reason for returning to life was the love of some relatives, as children, that is, to help with education.

Likewise, I am reluctant to die, for I have asked God to have a long life, to be able to help, somehow, my children and grandchild, and possibly later, more grandchildren, and close relatives, in every way.

In addition to asking God, to help people in some way.

But I submit totally to the will of God. I know that, as far as possible, I seek to help people.

If it is to die relatively early, by today's standards, I accept and will continue my walk in the heavens.

But not all human beings have this level of consciousness, about how fast life on earth is in our physical body and that we should enjoy this time well, especially on a spiritual level.

In this way, in my view, the possible reluctance to follow his path after physical death is a transient situation while the human being in question needs time to accept his specific situation.

These words may help me to reflect on this topic.

With love,

Julio

Post Scriptum:

I Survived, Beyond and Back is an amazing series on the Biography Channel. The show has personal, true life accounts told by the actual survivors of horrific accidents, abductions, catastrophes etc.. These survivors tell of their near death experiences that happened 'while they died' and briefly visited 'the other side' before they came back into their bodies. One episode tells of a woman stuck in a fish cleaning machine that was stick on the ON position and grind her legs off as she was conscious but ultimately 'died' while being rescued, another story tells of being buried in an avalanche and dying and this man's experience seeing his grandparents and other deceased family members who told him he had to go back to his body as it was not his time to die. The stories are amazing and can change the way you feel about death, as well as your understanding about what lies on the other side of life. I highly recommend this show!

=======

Caro HelderPoeta.

Sobre o assunto: - Aceitação da morte e seguir em frente.

Eu estava pensando nisto agora a pouco, ou seja, a possibilidade de minha morte e seguir em frente nos céus.

Todos nós, seres humanos, um dia iremos morrer.

O quanto estamos preparados para isto?

Faz alguns anos atrás, eu vi alguns documentários no Canal de Televisão Bio, ou Biografia Canal. Não localizei, mais este canal, e eu acredito que ele não existe mais. Salvo engano, era um dos muitos canais de televisão do grupo Discovery Canal.

O documentário que passava era chamado, salvo engano, sobre a vida após a morte, ou a sobrevivência após morte, ou algum título semelhante.

O documentário apresentava três histórias reais, por cada documentário.

Eu localizei agora na internet, um site, sobre estes documentários de experiência sobre "quase-morte".

Voltando ao assunto, muitos das pessoas que morriam, em razão de ataque cardiaco, acidentes, ou outras situações, tinham experiência após a morte, e, depois retornavam.

Muitas vezes, o motivo de retornarem a vida, era o amor a alguns parentes, como filhos, ou seja, para ajudar na educação.

Da mesma forma, eu reluto em morrer, pois eu pedi a Deus para ter uma vida longa, para poder ajudar, de alguma forma, meus filhos e neto, e possivelmente, mais tarde, mais netos, e parentes próximos, em todos sentidos.

Além de pedir a Deus, para ajudar as pessoas de alguma forma.

Mas, eu me submeto totalmente à vontade de Deus. Eu sei que, na medida do possível, eu busco ajudar as pessoas.

Se for para morrer relativamente cedo, para os padrões de hoje, eu aceito e irei continuar minha caminhada nos céus.

Mas nem todos seres humanos tem este nível de consciência, sobre o quanto é rápida a vida na terra em nosso corpo físico e que devemos aproveitar bem este tempo, principalmente, em nível espiritual.

Desta forma, em minha visão, a possível relutância em seguir seu caminho, após a morte física, é uma situação passageira enquanto o ser humano em questão precisa de um tempo para aceitar sua situação específica.

Estas minhas palavras talvez ajudem sobre a reflexão sobre este tema.

Com muito amor,

Julio

Post Scriptum:

(Tradução do Google Tradutor):

I Survived, Beyond and Back é uma série incrível no canal Biography. O show tem relatos de vida pessoais e verdadeiros contados pelos sobreviventes de terríveis acidentes, seqüestros, catástrofes etc. Esses sobreviventes contam suas experiências de quase morte que aconteceram "enquanto eles morreram" e brevemente visitaram "o outro lado" antes de voltarem. em seus corpos. Um episódio fala de uma mulher presa em uma máquina de limpeza de peixe que estava grudada na posição ON e triturou as pernas quando estava consciente, mas acabou morrendo enquanto era resgatada, outra história conta que foi enterrada em uma avalanche e morrendo. A experiência do homem vendo seus avós e outros membros falecidos da família que lhe disseram que ele tinha que voltar ao seu corpo, pois não era sua hora de morrer. As histórias são incríveis e podem mudar a maneira como você se sente sobre a morte, bem como a sua compreensão sobre o que está do outro lado da vida. Eu recomendo altamente este show!

« Last Edit: December 26, 2018, 08:32:41 PM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)