Author Topic: Hello from Dallas  (Read 300 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SeanGalt

• Guest
Hello from Dallas
« on: February 02, 2019, 07:33:04 PM »
Hi. I am 51 and re-reading the UB for the 3rd time since 1985. This is my first time to read it fully after the internet. Quite a difference now. I have always believed the UB and practiced spiritual growth through my life with the belief of UB and well aware of my thought adjuster. I am always growing and learning and that is why I am here. I may be optimistic in my search for truth,  but am skeptical as well. I do believe there is much to learn here and am looking forward to all of your insights in my ascent towards the father.

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Hello from Dallas
« Reply #1 on: February 16, 2019, 10:29:19 PM »
Hi SeanGalt. Welcome to the Serara Forum. The Book of Urantia, the fifth revelation of humanity on our planet, has made us open our minds to reflect broadly on God, the universe, and ourselves.

The Serara Forum allows much greater advancement, going further. After the vacation I took in January 2019, I went back to work in early February. On the other hand, I am taking advantage of all the free time to study English.

When I feel the need to write and comment on some subject, I suggest you do so. Of course, this participation is at your discretion and according to your will.

Since I joined the Serara Forum, and started to actively participate since February 2015, I have learned a lot about myself. I believe that many participants of the Serara Forum also had personal learning according to the characteristics of each one.

A big brotherly hug. Julio.

=======

Oi SeanGalt. Seja bem vindo ao Fórum Serara.  O Livro de Urantia, a quinta revelação da humanidade, em nosso planeta, fez com que nós abrissemos a mente para refletir amplamente sobre Deus, o universo e nós mesmos.

O Fórum Serara permite o avanço muito maior, indo além. Depois das férias que eu tirei em janeiro de 2019, eu voltei a trabalhar no começo de fevereiro. Por outro lado, eu estou aproveitando todo o tempo livre para estudar inglês.

Quando sentir necessidade de escrever e comentar algum assunto, eu sugiro que faça. Logicamente, esta participação fica a seu critério e de acordo com sua vontade.

Desde que eu entrei no Fórum Serara, e comecei a participar ativamente desde fevereiro de 2015,  eu aprendi muito sobre mim mesmo. Eu acredito que muitos participantes do Fórum Serara também tiveram aprendizado pessoal conforme a característica de cada um.

Um grande abraço fraternal. Julio.
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)