Author Topic: Overcoming challenges step by step according to one's destiny  (Read 83 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Overcoming challenges step by step according to one's destiny
« on: January 16, 2020, 05:03:34 AM »
Subject: Overcoming challenges step by step according to one's destiny
Speaker: Jack0802ab
Date: January 16, 2020, Thursday
Location and Time: Brasilia / Brazil - 06:44 (AM) local time - ie - 4:44 (AM) (New York time - USA) or 09:44 (AM) UTC - Z
Category: New Broadcasts
T / R: Julio da Luz (JDL)
=======
(JDL):
Good morning everyone, today is January 16, 2020, Thursday morning here in Brasilia.
I'll give the floor to Lightline host Jack0802ab

(JACK0802AB).
Today I will talk about overcoming the challenges step by step according to the destiny of each one.

Each evolutionary human being of time and space has a destiny according to personal characteristics peculiar to each personality, as well as to the circumstances of time and place in which they are born and live.

Coupled with the possible destiny, or potential destiny, there must be the effort to overcome the obstacles in relation to the important projects that each one has.

If the important projects are not realized in life, and are really important for the formation and unique experience of each being, after the physical death of the body, the ascending evolutionary human being will have the opportunity to continue and implement truly important projects for himself. spirit in the heavens.

Similarly, Lightine requires effort, just as any activity will possibly happen obstacles.

Yes, people may even ask for help from other personalities, but they must act, striving, expecting nothing, that is, finding the ways, the solutions within their power to overcome obstacles step by step.

This walk requires moments of rest for energy recovery.

The break from physical rest is necessary for human beings, but there is a far more significant break that unites one's self with God and the destiny of worshiping God, the Universal Father.

I was also an evolutionary human being and later in my career in the heavens I was designated as a Name and No Number which means those who are beyond name and number.

Worship to God the Universal Father is a far greater cosmic connection with the entire universe of universes that goes beyond personal projects but union with a higher universal purpose in God the Father.

Worshiping God, the Universal Father, without expecting anything, just to give thanks, opens wide the channels of spirituality and creativity.

The creativity needed to overcome the obstacles that happen in the implementation of projects.

Worship to God, the Universal Father with a greater meaning of submission to the will of God the Father, with deep love for God the Father in relation to the graces obtained.

Yes, projects can be done or not, people have to work hard too, but the worship of God, Universal Father is a time that everyone has to reflect on, and somehow find time every day if they want spiritual evolution. significant.

The title of this message today serves as a reflection on any important project, such as the Lightline or beamline.

May everyone have a great Thursday. Domtia

=======
(JDL):
JACK0802AB: Thank you so much for the message about overcoming the challenges step by step according to your destiny.
=======
END
=======

=======
Assunto: A superação dos desafios passo a passo segundo o destino de cada um
Orador: Jack0802ab
Data: 16 de janeiro de 2020, quinta-feira
Local e Horário: Brasília/Brasil – 06:44 (AM) horário local – ou seja - 4:44 (AM) (horário de Nova Iorque – EUA) ou 09:44 (AM) UTC - Z
Categoria: Novas transmissões
T/R: Julio da Luz (JDL)
=======
(JDL):
Bom dia a todos, hoje é 16 de janeiro de 2020, quinta-feira de manhã aqui em Brasília.
Vou passar a palavra para o anfitrião da Lightline, Jack0802ab

(JACK0802AB).
Hoje vou falar sobre a superação dos desafios passo a passo segundo o destino de cada um.

Cada ser humano evolucionário do tempo e do espaço tem um destino de acordo com características pessoais e peculiares a cada personalidade, bem como em relação as circunstâncias de tempo e lugar em que nasçam e moram.

Aliado ao destino possível de ser realizado, ou destino em potencial, deve existir o esforço para a superação dos obstáculos em relação aos projetos importantes que cada um tem.

Se os projetos importantes não forem realizados em vida, e forem realmente importantes para a formação e experiência única de cada ser, após a morte física do corpo, o ser humano evolucionário ascendente terá oportunidade de continuar e implantar projetos realmente importantes para si a nível de espírito nos céus.

Da mesma forma, a Lightine requer esforço, assim como qualquer atividade acontecerá, possivelmente, obstáculos.

Sim, as pessoas podem até pedir ajuda, a outras personalidades, mas devem agir, se esforçando, sem esperar nada, ou seja, buscar os caminhos, as soluções ao seu alcance para superação dos obstáculos, passo a passo.

Nesta caminhada, é necessário momentos de pausa, para recuperação de energia.

A pausa do descanso físico é necessário para os seres humanos, mas existe uma pausa muito mais significativa que une a própria pessoa com Deus e o destino que é a adoração a Deus, Pai Universal.

Eu fui também um ser humano evolucionário e depois na carreira nos céus eu fui designado como Sem Nome e Sem Número que significa aqueles que são além do nome e do número.

A adoração a Deus, Pai Universal é uma ligação cósmica muito maior com todo o universo dos universos que vai além dos projetos pessoais e sim a união com um propósito universal maior em Deus, Pai.

A adoração a Deus, Pai Universal, sem esperar nada, apenas para agradecer, abre e muito os canais da espiritualidade e da criatividade.

A criatividade tão necessária para superar os obstáculos que acontecem na implantação dos projetos.

A adoração a Deus, Pai Universal com um significado maior de submissão à vontade de Deus, Pai, com o amor profundo a Deus, Pai, em relação as graças conseguidas.

Sim, os projetos podem ser realizados ou não, as pessoas tem que se esforçar também, mas a adoração a Deus, Pai Universal é um momento que todos tem que refletir, e de alguma forma, achar um tempo diariamente, se desejarem uma evolução espiritual significativa.

O título desta mensagem de hoje serve como reflexão, em qualquer projeto importante, como é, por exemplo, a Lightline ou linha de luz.

Que todos tenham uma ótima quinta-feira. Domtia.

=======
(JDL):
JACK0802AB: Muito obrigado pela mensagem sobre a superação dos desafios passo a passo segundo o destino de cada um.
=======
FIM
=======
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Online JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Overcoming challenges step by step according to one's destiny
« Reply #1 on: January 16, 2020, 08:31:13 AM »
For your information only.

One of the difficulties I am having to deploy Lightline Brazil only by telephone conferencing is that in the two contacts I had from telephone conferencing companies that I located on Google and who work in Brazil have the requirement to hire only companies, or , in the legal terminology used in Brazil: - "legal entities". Thus, the number requirement of the National Register of Legal Entities with the abbreviation in Portuguese as CNPJ

I have no company or legal entity.

If a religious organization is created, for example, as "Magisterial Mission" or some kind of foundation, then a "legal entity" with CNPJ is created.

If anyone has a company or legal entity with a CNPJ number here in Brazil and is willing to help on Lightline Brasil, I ask you to send me a message through the private email julio.steinmetz@gmail.com or if you are a member of Serara Forum with a message answering this topic.

========

Apenas para informação de todos.

Uma das dificuldades que eu estou tendo para implantação da Lightline Brasil apenas por conferência por telefone é que nos dois contatos que tive de empresas de conferência por telefone que eu localizei no Google e que trabalham no Brasil tem a exigência de contratação apenas para empresas, ou, na terminologia jurídica usada no Brasil: -   "pessoas jurídicas". Assim,  a exigência de número do Cadastro Nacional de Pessoas Jurídicas com a abreviatura no idioma português como CNPJ

Eu não tenho empresa ou pessoa jurídica.

Se for criado uma organização religiosa, por exemplo, como "MIssão Magisterial" ou algum tipo de Fundação, aí sim, é criado uma "pessoa jurídica" com CNPJ.

Se alguém tiver empresa, ou pessoa jurídica, com número de CNPJ aqui no Brasil e que esteja disposto ajudar na Lightline Brasil, eu peço que me envie uma mensagem através do email particular julio.steinmetz@gmail.com ou se for membro do Fórum Serara com uma mensagem respondendo este tópico.

« Last Edit: January 16, 2020, 08:33:27 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)