Author Topic: A call: - I request donation from good-hearted billionaires to the Serara Forum  (Read 3969 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online JuliodaLuz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2037
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Summary topic:
A call: - I request donation from good-hearted billionaires to the Serara Forum

Full subject:
A call: - I ask for a cash donation from the world's billionaires with a good heart for the missions of God linked to the Serara Forum

I've seen several reports that some sectors of the economy have benefited from the COVID 19 pandemic and, unless I'm mistaken, many billionaires emerged from the pandemic.

What makes me write this thread is that good-hearted billionaires in the world can help in God's missions.

Unless I'm mistaken, as I understand it, I read recent news here on the Serara Forum that the cost is approximately 30 million dollars for the initial deployment of air-transmitted electrical energy with the acronym in English WTP. (WIRELESS TRANSMISSION OF POWER - ELECTRICITY). On the other hand, the cost of publishing books about the return of Jesus in an agreement with some college of history is approximately 10 million dollars. And there are more projects in the various missions of God linked to the Serara Forum. So start-up costs are approximately $50 million and rising.

I go further, I ask for at least triple the amount mentioned, that is, at least 150 million dollars in donation from good-hearted billionaires to the missions of God linked to the Serara Forum.

And, yes, I believe this is possible to do.

In this way, in order to have the necessary material resources, that is, financial resources for the various projects of the missions of God, I make a call:- I request a cash donation from billionaires of the world with a good heart for the missions of God linked to the Serara Forum

======= 


Assunto resumido:
Um chamado: - Solicito doação de bilionários de bom coração para o Fórum Serara

Assunto completo:
Um chamado: - Solicito doação em dinheiro de bilionários do mundo de bom coração para as missões de Deus vinculadas ao Fórum Serara

Eu vi diversas reportagens que alguns setores da economia foram beneficiados com a pandemia da COVID 19 e salvo engano, muitos bilionários surgiram com a pandemia.

O que me faz escrever este tópico é que bilionários de bom coração no mundo podem ajudar nas missões de Deus.

Salvo engano, pelo que eu entendi, eu li noticias recentes aqui no Fórum Serara que o custo  é de aproximadamente 30 milhões de dólares para a implantação inicial da energia elétrica transmitida pelo ar com a sigla em inglês WTP. (WIRELESS TRANSMISSION OF POWER - ELECTRICITY). Por outro lado, o custo para edição de livros sobre o retorno de Jesus em um convênio com alguma faculdade de história é de aproximadamente 10 milhões de dolares. E existem mais projetos nas diversas missões de Deus vinculadas ao Fórum Serara. Assim, os custos iniciais estão aproximadamente em 50 milhões de dólares e aumentando.

Vou além eu peço pelo menos o triplo do valor mencionado, ou seja, pelo menos 150 milhões de dólares em doação de bilionários de bom coração para as missões de Deus vinculadas ao Fórum Serara.

E, sim, eu acredito que isto é possível de ser feito.

Desta forma, para ter recursos materiais necessários, ou seja, financeiros para os vários projetos das missões de Deus eu faço um chamado:- Solicito doação em dinheiro de bilionários do mundo de bom coração para as missões de Deus vinculadas ao Fórum Serara 


Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)