Author Topic: QUATRIÈME VAGUE D'ÉVACUATION DES MORTS EN CÔTE D'IVOIRE  (Read 166 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Majesthia Gondo

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
MESSAGE DU PÈRE UNIVERSEL. 
À travers Tidiane ma femme. 
Le Dimanche 06/06/2021 à 08h 17 

[ Note de Majesthia : Pendant notre moment de méditation et de travail,  Tidiane a vu une grande et forte lumière descendre sur un carrefour du quartier où nous habitons. Elle a demandé au Père, ce que signifie cette lumière avec ce grand navire au-dessus. Voici la réponse du Père Universel. ] 

PÈRE UNIVERSEL : vois-tu cette lumière ?  Si elle est là,  c'est à cause de vous. La place au-dessus de laquelle se trouve la lumière, il y a là des personnes qui ont été massacrés pendant la rébellion déclenché en 2002. 
Plusieurs de ces personnes mortes refusent de quitter la Terre, car il sont remplis de colère, de haine,  et de vengeance contre ceux qui les ont massacré. 
Et vous n'êtes pas obligé de les évacuer sans leurs consentements. Mais lorsque ces personnes acceptent la lumière et la vérité,  et qu'il décident de quitter la Terre, alors, nous leurs apportons de l'aide. C'est grâce aux énergies positives et l'amour que vous envoyez, et qui sort de vous,  qu'ils ont enfin décidé de quitter la Terre.  
C'est pourquoi, cette lumière est descendu suivie du grand navire qui se trouve au-dessu de la lumière. Ceux qui sont dans le grand navire sont ceux qui vont s'occuper de leur évacuation dans des mondes qui ont été préparé pour eux. 
Je sais qu'en Afrique se trouve beaucoup d'endroits où des personnes mortes ont été enterré dans le secret. 

Je ne fais que parler à Ron,  afin de se préparer.  Et c'est ce que nous voulons empêcher, pour ne pas que les États-Unis subissent le même sort qu'en Afrique.  Dans le cas de l'Afrique,  ce sont les guerres qui l'ont fait.  Mais aux États-Unis, lorsque ces choses vont arriver, il aura plus de morts que ce que tu vois ici dans le sol. 
Un grand danger se prépare aux États-Unis.  Que Ron se prépare aussi pour ce grand travail.  Nous faisons tout notre possible pour faire comprendre aux habitants de certaines villes, afin qu'ils quittent ces lieux risqués, mais hélas. Qui pourra croire Ron ? Qui pourra l'écouter ? Les moqueries des moqueurs. 
Lorsque Ron lance un message avec des avertissements,  vous devez faire attention,  et très attention. Je sais que nul ne te considère. Je sais que nul ne croit ce que tu dis.  Mais,  qu'en même,  nous annonçons afin que chacun prenne ses précautions.  Surtout aux États-Unis. Nous demandons à Ron d'être sur ces gardes.  Que les moqueurs continuent les moqueries.  
Mais, ils verront de leurs propres yeux la voix  et le bruit  de ces grandes eaux, et ils entendront de leurs propres oreilles le bruit de la Terre qui s'ouvre.  En ces jours là,  personne n'accusera Ron,  ni son Dieu. Je lui demande de rester sur ses gardes, car il y a un grand travail qui l'attend.  Et vous qui êtes ses frères et soeurs autour de lui quelque soit votre continent,  je vous demande de vous souvenir de lui pendant votre travail, car nous savons qu'il souffre énormément.  S'il vous plaît,  soutenez vous les uns les autres.  Car,  lorsque ce jour arrivera, et que la  mort sera à leurs portes, ils se souviendront des paroles de Ron. 
Je demande à Ron de rester sur ses gardes,  car un grand travail l'attend. 

Ici en Afrique,  Majesthia est tellement habitué à ce genre de travaux - faire entrer les personnes décédées dans le Royaume des Cieux. 
Saurais été Moi seul, je demanderais à la Terre d'être patiente pour qu'un monde soit prêt à recevoir tous ces morts.  Des milliers de personnes périront ce jour là. 
À vous mes fils et mes filles d'Afrique ;  je m'adresse à toi Majesthia,  et sa petite femme,  s'il vous plaît, aidez  vos frères. Souvenez-vous de Ron,  qu'il sache qu'un grand travail l'attend. Nous savons que cela est difficile, mais nous sommes là pour vous venir en aide. 
Voyez,  ici en Afrique, là où se trouve Majesthia,  grâce à  ton travail, à tout ce que vous faites, toutes ces énergies que vous apportez à cette ville, à toute la Côte d'Ivoire font qu'il y a des morts qui acceptent. Il suffit de venir écouter ce que tu dis, Majesthia,  écotuer la voix de cette parole qui est la mienne,  il suffit de croire et de prendre une décision et accepter de quitter la Terre. 

Je m'adresse à toutes ces personnes tombées dans cette ville dont nous ne voulons pas dire le nom, nous préférons un peu rester discret.  Nous savons que dans toute la Côte d'Ivoire, cette ville a été très très touchée.  Je vous demande de continuer à travailler,  et à aider ces personnes à quitter la Terre,  car un monde meilleur est réservé pour ces personnes là.  Qu'ils pardonnent.
J'aimerais que vous qui avez accepté de quitter ce dimanche matin, soyez un exemple pour ceux qui sont restés coincé ici.  Je vous dis bravo. Je sais que c'est douloureux.  Mais c'est pour toutes ces choses que la Terre est entrain de se nettoyer. Faites confiance à vôtre Père Universel. Je vous promets que le mal disparaîtra de la Terre.  Car, mon Urantia refuse le mal. Tout a changé. La Terre que vous avez connu dans le passé n'est plus la même. 

Quelque soit le lieu où vous êtes, quelque soit dans la ville que vous serez,  souvenez-vous de vos frères et vos soeurs,  des enfants, des vieillards, des innocents qui  ont été massacrés, et qui sont restés sur Terre comme des errants.  Bloqués dans les eaux, sous la Terre, dans les maisons inachevées, et enterrés  dans des mosquées , dans des églises. Ils ont besoin de votre aide pour quitter ce monde. J'ai toujours compté sur vous. 

Je demande à Ron de bien serrer sa ceinture,  et de se préparer, car une grande mission l'attend. Cette mission n'est qu'un jeu facile, je l'espère, pour Majesthia.  Car cela fair des années qu'il fait ce travail. Je m'arrête là pour l'instant. 

Je vous souhaite une très belle journée.  Je vous laisse dans ma Paix.  Et j'aimerais que vous sachez que je n'aime pas les milieux divisés. Soyez unis, et évitez les bagarres et les disputes. 
Que ma bénédiction soit en vous, et ma protection autour de vous.  
Votre Père Universel. 

Offline newstarsaphire

• Administrator
  • Sr. Member
  • Today is a "present" open and enjoy!
    • View Profile
Re: QUATRIÈME VAGUE D'ÉVACUATION DES MORTS EN CÔTE D'IVOIRE
« Reply #1 on: June 08, 2021, 03:39:00 pm »
Here is the Google translation of Majesthia's post:

MESSAGE FROM THE UNIVERSAL FATHER.
Through Tidiane my wife.
Sunday 06/06/2021 at 8:17 am

[Note from Majesthia: During our moment of meditation and work, Tidiane saw a big and strong light coming down on a crossroads of the district where we live. She asked the Father, what does this light mean with this great ship above. Here is the response from the Universal Father. ]

UNIVERSAL FATHER: do you see this light? If it's there, it's because of you. The place above which is the light, there are people who were massacred during the rebellion started in 2002.
Many of these dead people refuse to leave the Earth, because they are filled with anger, hatred, and revenge against those who slaughtered them.
And you don't have to evacuate them without their consent. But when these people accept the light and the truth, and they decide to leave Earth, then we help them. It is thanks to the positive energies and the love that you send, and that comes out of you, that they have finally decided to leave the Earth.  
Therefore, this light has come down followed by the great ship which is above the light. Those who are in the big ship are the ones who will take care of their evacuation to worlds that have been prepared for them.
I know that in Africa there are many places where dead people have been buried in secret.

I'm just talking to Ron, in order to prepare. And this is what we want to prevent, so that the United States does not suffer the same fate as in Africa. In the case of Africa, wars have done it. But in America, when these things happen, there will be more deaths than what you see here in the ground.
A great danger is brewing in the United States. Let Ron prepare for this great job as well. We do everything we can to make the inhabitants of certain cities understand, so that they leave these risky places, but alas. Who can believe Ron? Who will be able to listen to it? The mockery of the scoffers.
When Ron starts a message with warnings, you have to be careful, and very careful. I know that no one considers you. I know no one believes what you say. But, that at the same time, we announce so that each one takes its precautions. Especially in the United States. We ask Ron to be on guard. Let the mockers continue the mockery.  
But, they will see with their own eyes the voice and the sound of these great waters, and they will hear with their own ears the sound of the Earth opening up. In those days, no one will blame Ron, nor his God. I ask him to be on his guard, because there is a great job awaiting him. And you who are his brothers and sisters around him whatever your continent, I ask you to remember him during your work, because we know that he suffers greatly. Please support each other. For when that day comes, and death is upon them, they'll remember Ron's words.
I ask Ron to be on his guard, because a great job awaits him.

Here in Africa, Majesthia is so used to this kind of work - bringing the deceased into the Kingdom of Heaven.
Would have been Me alone, I would ask the Earth to be patient so that a world is ready to receive all these deaths. Thousands of people will perish that day.
To you my sons and daughters of Africa; I am speaking to you Majesthia, and his little wife, please help your brothers. Remember Ron, let him know that a great job awaits him. We know this is difficult, but we're here to help.
See, here in Africa, where Majesthia is located, thanks to your work, to everything you do, all these energies that you bring to this city, to all of Côte d'Ivoire make that there are deaths who accept. It is enough to come and listen to what you say, Majesthia, to listen to the voice of this word which is mine, it is enough to believe and to make a decision and to accept to leave the Earth.

I am addressing all these people fallen in this city whose name we do not want to say, we prefer to remain a little discreet. We know that throughout Côte d'Ivoire, this city has been very, very affected. I ask you to continue to work, and to help these people to leave the Earth, because a better world is reserved for these people there. May they forgive.
I would like you who agreed to leave this Sunday morning to be an example for those who got stuck here. I say bravo to you. I know it's painful. But it is for all of these things that the Earth is cleaning itself up. Trust your Universal Father. I promise you that evil will disappear from Earth. For, my Urantia refuses evil. Everything changed. The Earth you knew in the past is not the same anymore.

Wherever you are, whatever city you are in, remember your brothers and your sisters, the children, the old people, the innocent people who have been slaughtered, and who have remained on Earth as wanderers. Stranded in the waters, under the earth, in unfinished houses, and buried in mosques, in churches. They need your help to leave this world. I have always counted on you.

I ask Ron to tighten his belt, and to prepare, because a great mission awaits him. This mission is just an easy game, I hope, for Majesthia. Because he's been doing this job for years. I stop there for now.

Have a great day. I leave you in my Peace. And I would like you to know that I don't like divided circles. Be united, and avoid fights and arguments.
May my blessing be on you, and my protection around you.  
Your Universal Father.
Time is a currency we can use to invest in our eternal future. 
The riches of the possible are never fully mined.

Online Moses Ouko

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: June 08, 2021, 03:43:51 pm »
Thank You Universal Father for Your words. Thank you Majesthia and your wife Tidiane. Keep up the good work.

This post reminds me of what one of my early teachers used to teach us about spirits that refuse to leave the earth plane.These were mostly bitter and full of anger due to the way they met their end and therefore did not want to leave at all . They needed to be liberated for that to happen. Thank you Majesthia and I hope we can join you in this good work for all our brothers and sisters who have departed physically but hang around so that they may know that a better place awaits them as Father put it in this transmission. Thank you very much.

Love and Blessings,
Moses

Offline Majesthia Gondo

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: June 08, 2021, 06:29:30 pm »
Thank you Newstarsaphire. 
Thank you Moses. 
« Last Edit: June 08, 2021, 06:40:52 pm by Majesthia Gondo »

Online Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #4 on: June 08, 2021, 08:03:42 pm »
This is Ron.  Let me say this to help you.

Tidiane correctly saw the light of transference and properly reported its meaning.  The Father says that the deaths which are speaking and being reported to Tidiane are now resolved.  How so?   They are resolved because the angel of the Lord is also present, and a roll call of their earth names has been spoken, and when it was spoken they knew they were safe and could wait to transfer to the great ship.  The great ship is to evacuate the passed souls to the heaven above when there are too many to evacuate all at once by individual angels.  So as it happened when the Urantia Book was being prepared on Lake Michigan, a seraphic train appeared above the lake and waited for the resurrection means to be readied, the souls in the year of 1935 were taken up into the train.  In this place you now speak to, there was no train but this great ship,, and all of these things were done in similar ways to evacuate the dead around you and they are now safely on their way to a new life.  they will not remember their anger or hatred any longer.  God can do that when he brings life back.

This transmission is from the Universal FATHER now:
"To all of you, life is being transferred back to all of you very soon too.  That means all of this heartless feeling of being mistreated and left alone to face your trials in loneliness is soon over for most of Africa and even for me and even for those on Lightline and this discussion forum, and many, many more.  We need for all of you to understand that the massacres that have happened in the United States, in Africa and in China and elsewhere, now are those victims rescued and brought to the heavenly spheres for resurrection or final judgement.  I grant to all of you the Peace of God, and for that reason wait for all of you to suddenly realize that life is worth living again and to feel that very soon.  My Peace and Blessings to all of you.  FATHER."

END
Located in Historic York, Pennsylvania

Online Moses Ouko

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #5 on: June 08, 2021, 10:46:27 pm »
Thank You very much Father for everything that You always do for us.We are truly grateful. Thank you Ron and enjoy your day. Amen

Love and Blessings,
Moses

Offline Majesthia Gondo

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #6 on: June 09, 2021, 09:40:42 am »
So be it. 
Thank you dear Father. 
Thank you Mr dear old man Ron.