Author Topic: 6.6.2021 - Słowa od Mojżesza  (Read 97 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Andre_P

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
6.6.2021 - Słowa od Mojżesza
« on: June 06, 2021, 10:44:45 am »
Ta sama wiadomość po angielsku :
https://forum.serara.org/index.php?topic=17517.msg94497#msg94497
Przekazała : SophiaVeronica, pełny członek
Kategoria / Temat : Wątki nowych przekazów / Słowa od Mojżesza
« 6 czerwca 2021 r., godz. 04:17:23 »

Nauczyciel : Mojżesz
Odebrała : SophiaVeronica

Tu Mojżesz. Jestem starym nauczycielem z dawnych czasów. Ludzie znają mnie z Biblii i opowieści o moich narodzinach. Położyli mnie na dworze, żeby inni mnie znaleźli i mogli się mną zaopiekować. Zostałem uratowany. Miałem misję do spełnienia. Wszyscy znacie tę historię. Byłem przywódcą mojego plemienia. Ludzie w tamtych czasach żyli w bardzo trudnych warunkach. Wierzyli w to, czego uczyłem ich o Ojcu Niebieskim i wybrali mnie na swojego przywódcę prawie we wszystkich sprawach. Kiedy plemię musiało uciekać, zwrócili się do mnie, a ja poczułem się odpowiedzialny za zabranie ich w bezpieczniejsze miejsce. Nie miałem pojęcia, dokąd się udać. Modliłem się do naszego Ojca Niebieskiego i ufałem Mu, że zaprowadzi moich ludzi do innego regionu, gdzie będą mieli szansę się osiedlić i poczuć bezpiecznie.