Author Topic: "MORE WILL KEEP COMING"  (Read 109 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"MORE WILL KEEP COMING"
« on: September 13, 2020, 11:40:40 pm »
"MORE WILL KEEP COMING"

By the Universal Father.
 September 12 2020, Phoenix AZ.

Here a brief  call to listen his voice.

'"This is your Universal Father transcribing some points that may be of interest to you, once you understand your role in Michael's Mission, it is without foundation that many will seek to silence your writings at the dawn of the new dawn of which we are witnesses in the  New Age of the Universe.
 '"I am your Universal Father with a dictation very different from the previous ones for the reason that it is in a complete waking state that these dictations are transmitted. My transmitters have been trained in such a way that they have advanced in their reception techniques almost in the  more difficult conditions, illnesses, attacks by rebels loyal to the supreme, sanitary quarantine due to covid / 19, personal illnesses, and abnormal conditions that make reception more difficult.
 '"I am your Universal Father diagnosing the best learning moments are yet to come to Urantia.

'"Many more will join these services after hearing the vehement calls to their conscience.

'"It is not without reason that we continue to invite those who are most closed in their opinion to soften their hearts to the new energies that continue to reach the heart of Urantia.

'"I am your Universal Father leaving the scene."

-Thanks, Father.

Rene.

"MÁS SEGUIRÁN LLEGANDO"

Por el Padre Universal.
Septiembre 12 2020, Phoenix AZ.

'"Este es tu Padre Universal transcribiendo algunos puntos que pueden ser de tu interés, una vez que entiendas tu rol en la Misión de Michael, es sin fundamento que muchos buscaran silenciar tus escritos en la aurora del nuevo amanecer del que somos testigos en la Nueva Edad del Universo.
'"Yo soy su Padre Universal con un dictado muy diferente a los anteriores por la razón que es en completo estado de vigilia que se transmiten estos dictados. Mis transmisores han sido entrenados de tal forma que han avanzado en sus técnicas de recepción casi en las mas difíciles condiciones, enfermedades, ataques de los rebeldes fieles al supremo, cuarentena sanitaria debido al covid/19, enfermedades personales, y condiciones anormales que hacen más difícil la recepción.
'"Yo soy su Padre Universal diagnosticando los mejores momentos de aprendizaje están por llegar a Urantia.

'"Muchos más se integrarán a estos servicios después de escuchar los llamados vehementes a su conciencia.

'"No es sin razón que continuamos invitando a los más cerrados en su opinión a ablandar su corazón a las nuevas energías que siguen llegando al corazón de Urantia.

'"Yo soy su Padre Universal dejando la escena".

-Gracias Padre.

Rene.