Author Topic: "Machiventa Melchizedek with a message to the heart"  (Read 104 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Machiventa Melchizedek with a message to the heart"
« on: November 18, 2020, 10:48:52 am »
"Machiventa Melchizedek with a message to the heart"

By Machiventa Melchizedek.
 November 18 2020, Phoenix AZ.

<Maquiventa>

"I am Machiventa, your new Planetary Prince who has returned to take back the reins of this suffering planet that is in abandonment, it is unprecedented, that today when the dedication of its inhabitants is most necessary, a group of brave people appear who have  taken the responsibility of contributing a little energy as a means of informing the news that the Voice of God brings to different sectors of the population.

"I have been absent, but I come back convinced that I must go to the front of this precious group that without interests of any kind have devoted their efforts to service.

"It is not without compensation that the opponents of such exalted work will have to face justice without previous trials for the audacity to dismantle the projects of the Creator Sons in various local Universes including, obviously, Nebadon.

"I am Machiventa Melquisedec your newly installed Planetary Prince who for reasons of State had been called to other services, I am proud to transmit through the Scribe to the Hispanic people in particular who are taking the baton of their destiny, long left in  oblivion.

"I Machiventa Melchizedek with a direct message to the hearts of my Children on Urantia.

"Have a good afternoon."

Thank you Lord Machiventa it is an honor to serve your plans to improve the quality of spiritual life of my people.

End

René.

"Maquiventa Melquisedec con un mensaje al corazón"

Por Maquiventa Melquisedec.
Noviembre 18 2020, Phoenix AZ.

<Maquiventa>

"Yo soy Maquiventa, tu nuevo Príncipe Planetario que he regresado a tomar de nuevo las riendas de este sufrido planeta que está en el abandono, es sin precedentes, que hoy cuando más es necesaria la dedicación de sus pobladores aparece  un grupo de valientes que han tomado la responsabilidad de aportar un poco de energía como un medio de informar  las noticias que trae la Voz de Dios a distintos sectores de la población.

"Yo he estado ausente, pero regreso convencido que debo ir al frente de este preciado grupo que sin intereses de ninguna especie han devotado sus esfuerzos al servicio .

"No es sin compensación que los opositores a tan excelsa labor tendrán que enfrentar la justicia sin juicios previos por la osadía de desmantelar los proyectos de los Hijos Creadores en varios Universos locales incluyendo, obviamente, a Nebadón.

"Yo soy Maquiventa Melquisedec su nuevamente instalado Príncipe Planetario que por razones de Estado había sido llamado a otros servicios, me siento orgulloso de transmitir de  a través del Escriba para el pueblo hispano en particular que va tomando la batuta de su destino, largamente dejado en el olvido.

"Yo Maquiventa Melquisedec con mensaje directo al corazón de mis Hijos en Urantia.

"Pasen buenas tardes".

Gracias Señor Maquiventa es un honor servir a su planes de mejorar la calidad de vida espiritual de mi gente.

Fin

René.