Author Topic: "Fast answer"  (Read 350 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Fast answer"
« on: November 24, 2020, 04:54:21 pm »
"Fast answer"

By The  Universal Father and Monjoronson.
November 23 2020, Phoenix AZ.

The scribe calling Monjoronson:

-My teacher Monjoronson ....

Immediately reply

"Indeed René, I am Monjoronson by your side, this is as fast as the presence and the answer to your questions can be.

The scribe:
-Lord Monjoronson, can you express your presence.

Monjoronson:
"I am in the air that you breathe, I am in your heart, I am the eyes with which you see, why do you insist on looking for me outside when I am inside?

-Excuse me, I should know better.

The Universal Father:
"Indeed.
"This is your Universal Father giving free rein to my well-known extracts of wisdom with the scribe, the meeting is unusual, the comment we have had very accurate to give an idea to your readers of the seriousness of our announcements that we are in the plant  low.

The scribe:
-Actually, if so, rejoice is ours.

The Universal Father:
"We do not have any limitation as to how, or who we are going to surprise, in our plans are those who decisively appear for the mission that should already be in other more advanced stages of development.
"But that is not the point today, what has brought us to this shore is the request of the scribe, very subtle we would say here, he wants to know if we are serious in what we announce.

"YES INDEED,

"We are serious, we are going to carry out the most spectacular of missions on Urantia, with the collaboration of mortals prepared from the cradle, practically, they should not distrust our mentions that have failed on other occasions.
We hope that this time we have never gone as far as this time

"I am Monjoronson, the Havonal Son at your service.

The scribe:
-Thank my Lord.
You are very kind to answer my call.

Monjoronson:
"Be in peace.

"I am Monjoronson leaving the scene."

End.

Rene

"Respuesta rápida"

Por El Padre Universal y Monjoronsón.
Noviembre 23 2020, Phoenix AZ.

El escriba  llamando a Monjoronsón:

-Mi maestro Monjoronsón....

Inmediatamente responde

"En efecto René, Yo soy Monjoronsón a tu lado, esto es lo más rápido que puede estar la presencia y la respuesta a tus preguntas.

El escriba:
-Señor Monjoronsón puede usted manifestar su presencia.

Monjoronsón:
"Yo estoy en el aire que respiras , estoy en tu corazón, soy los ojos con los que ves , por qué te empeñas en buscarme afuera cuando estoy adentro?

-Perdone, yo debería saber mejor.

El Padre Universal:
"En efecto.
"Este es tu padre Universal dando rienda suelta a mis consabidos extractos de  sabiduría con el escriba, es inusual el encuentro , muy atinado el comentario que hemos tenido para dar una idea a tus lectores de la seriedad de nuestros anuncios de que estamos en la planta baja.

El escriba:
-En realidad, si es así que regocijo el nuestro.

El Padre Universal:
"Nosotros no tenemos ninguna limitación en cuanto, ni como, ni a quien vamos a sorprender, en nuestros planes están los que se apersonan decididamente a la misión que debería estar ya en otros estados de desarrollo más avanzado.
"Pero no es ese el punto hoy, lo que nos ha llevado a esta orilla es la petición del escriba , muy sutil diríamos aquí, desea saber si somos serios en lo que anunciamos.

"Y sí.

"Somos serios, vamos a llevar a cabo la más espectacular de las misiones en Urantia , con la colaboración de mortales preparados desde la cuna, prácticamente, no deberían desconfiar de nuestras menciones que en otras ocasiones han fallado.
Esperamos que esta vez sí, jamás habíamos llegado tan lejos como en esta ocasión

"Yo soy Monjoronsón, el Hijo Havonal a su servicio.

El escriba:
-Gracias Señor.
Es usted muy amable de responder a mi llamado.

Monjoronsón:
"Sean en paz .

"Yo soy Monjoronsón dejando la escena".

Fin.

Rene.
« Last Edit: November 24, 2020, 09:32:36 pm by Rene A Duran »