Author Topic: "Conversation between Father and Son"  (Read 112 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"Conversation between Father and Son"
« on: October 03, 2018, 02:45:24 PM »
756) "Conversation between Father and Son"

Teacher: The Universal Father.
Topic: "Conversation between Father and Son"
T / R: René Durán.
October 2 2018
Phoenix AZ.

Greetings, today we have a different form in the physical of receiving information, I say different because I see myself being quiet, among people taking notes on the cell phone, sometimes driving a car using a recorder correcting some text with errors, sometimes sitting in writing the computer and today in the darkness of the night recording on the recorder without being by any means relaxed.
Here the reception today.

The Universal Father- "I am your Universal Father continuing the beautiful conversation we had yesterday, but nevertheless, on this occasion we propose that you stay awake without relaxation to increase the stamina we are working in. It is not without portfolio the fact that we We are in constant conversation, it is due to the clear and definite fact that 'you are my son' and 'I am your Father', who love each other dearly.

"We here in The Worlds of the Infinite Spirit, we make a copy of every moment of communication that is lived, and that is enjoyed, however, you there on Earth do not know those mechanisms of safeguarding the files without using machines that damage Over time the freshness of the conversation.

"I am your Universal Father unlocking the first of the acquisitions that have been made in this century, coming from Urantia.

"I am your Universal Father with a long and well-defined text that invites us to reflect on what we have and have achieved, it is not without a portfolio this conversation has a definite objective, such as the increase of catharsis, it is a unknown creator function of the  Spirit that is used with specimens fresh from the Island of Paradise and that will populate other planets just like yours.

"I am your Universal Father using simple terminology for a complex topic, as we have been doing since the beginning, without complications of grammar, syntax, other morphologies." Keep in mind when listening to my voice that you and I we are one, without indiscretions, until I, the Universal Father, decides it.

René- Understood Father!

The Universal Father- "It is a definitive moment in which the spiritual culture is cultivated in a man of worldly culture resulting from existing materialism, such is the case of an accomplished fact between Ron Besser and me.

"Do not be discouraged by others, by the slowness in which they are, because nature does not jump, especially when there is no will of steel.

"This is your Universal Father leaving this short conversation on standby.

"Be confident readers of your process, do not despair, pray, ask, cry to your Intimate or Thought Adjuster, He is the only one capable of unraveling the skein there in your reality.

"We leave this dissertation here, Domtia"

End.

756)"Conversación entre Padre e Hijo"

Maestro:El Padre Universal.
Tema:"Conversación entre Padre e Hijo"
T/R:René Durán.
Octubre 2 2018
Phoenix AZ.

Saludos, hoy tenemos una forma diferente en lo físico  de recibir información, digo diferente porque me visto recibiendo en quietud, entre la gente tomando nota en el celular, en ocasiones manejando un automóvil usando grabadora corrigiendo algún texto con errores, a veces sentado escribiendo en la computadora y hoy en la oscuridad de la  noche grabando en la grabadora sin estar por ningún medio relajado.
Aquí la recepción de hoy.

El Padre Universal- "Yo soy tu Padre Universal continuando la hermosa conversación que teníamos ayer, más sin embargo, en esta ocasión proponemos que te mantengas despierto sin relajación para aumentar la stamina en la cual estamos trabajando. No es sin portafolio el hecho que nosotros estemos en constante conversación, se debe al hecho claro y definitivo que 'tú eres mi hijo'  y 'yo soy tu Padre', los cuales se aman entrañablemente.

"Nosotros aquí en Los Mundos del Espíritu Infinito, hacemos una copia de cada instante de comunicación que se vive, y que se disfruta, sin embargo, ustedes allá en La Tierra no conocen esos mecanismos de salvaguardar los archivos sin hacer uso de máquinas que dañan con el tiempo la frescura de la conversación.

"Yo soy tu Padre Universal desencajando la primera de las adquisiciones que se han hecho  en este siglo, provenientes de Urantia.

"Yo soy tu Padre Universal con un texto largo y bien definido, que nos invita a la reflexión de lo que tenemos y hemos logrado, no es sin portafolio está conversación, tiene un objetivo definido, como el aumento de la catarsis, es una Función Creadora del Espíritu desconocida que se utiliza con los especímenes recién salidos de la Isla de Paraíso y que van a poblar otros planetas tal y como el tuyo.

"Yo soy tu Padre Universal empleando terminología simple para un tema complejo, tal y como lo hemos venido haciendo desde los inicios, sin complicaciones de gramática, de sintaxis, de otras morfologías. Ten presente a la hora de escuchar mi voz que tu y yo somos uno, sin indiscreciones, hasta que yo el Padre Universal lo decida.

René- Entendido Padre!

El Padre Universal- "Es un instante definitivo en que se cultiva la cultura espiritual en un hombre de cultura mundana resultado del materialismo existente, tal es el caso de un hecho logrado entre Ron Besser y mi.

" No os descorazonéis los demás, por la lentitud en que se encuentran, pues la naturaleza no da saltos, y menos cuando no hay voluntad de acero.

"Este es tu Padre Universal dejando esta corta conversación en standby.

"Sean confidentes los lectores de su proceso, no se desesperen, oren, pidan, lloren a su Íntimo o Ajustador de Pensamiento, El es el único capaz de desenredar la madeja allí en su realidad.

"Dejamos hasta aquí esta disertación. Domtia"

Fin.

« Last Edit: October 03, 2018, 08:50:43 PM by Rene A Duran »