Author Topic: "The shackles of the economy"  (Read 28 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"The shackles of the economy"
« on: October 11, 2018, 12:37:17 AM »
769) "The shackles of the economy"

Teacher: The Universal Father.
Topic: "The shackles of the economy"
T / R: René Durán.
October 10 2018.
Phoenix AZ.

My Father, Universal Father, here is your son Rene of Nebadon, I intuit that something big, very big, you are going to transmit now.

The Universal Father- "Actually, I am your Universal Father waiting for the hour in which you began your work, but nevertheless, everything turned out better than I expected, in these days of transformations in which the Spirit rejoices in seeing his guards in dispositions of total submission, we are pleased to announce the farewell to a very important element that has been present for millennia in the Urantian soils, and this is the vanguard of the current economic systems or a modification that will bring my Sons experts in the economy of the planets.
  "I am your Universal Father speaking concretely of the shackles of the American economy.
Rene- What are the shackles that imprison the economy of this country?
The Universal Father- "Actually, there are several, but there are some stronger than others, the authoritarian impositions to shipments of foreign products." That motion or measure will be removed at the time allowing the return of the flow of trade, said Tariffs are restrictive in both directions.

"This is your Universal Father following a clear and definitive track in the negotiations of the countries and peoples, be alert to the realization of these important points in the life of the peoples.

"I am your Universal Father, ... we are in economic junctures of great importance that will be resolved with the help of my Magisterial Sons and the Creator Son, a news that they just read in the forum.

"I am the Universal Father consolidating our positions with respect to the Urantia economies.

"That is all for today".

End.

769)"Los grilletes de la economía"

Maestro:El Padre Universal.
Tema:"Los grilletes de la economía"
T/R:René Durán.
Octubre 10 2018.
Phoenix AZ.

Padre mío, Padre Universal, aquí está tu hijo René de Nebadón, intuyo que algo grande muy grande vas a transmitir ahora.

El Padre Universal- "En realidad, Yo soy tu Padre Universal esperando la hora en que comenzaras tu trabajo, más sin embargo, todo resultó mejor de lo que esperaba, en estos días de transformaciones en que el Espíritu se goza en ver a sus guardias en disposiciones de total sumisión, nos es grato anunciar la despedida de un elemento de mucha importancia que ha estado presente por milenios en los suelos urantianos, y esto es la vanguardia de los sistemas económicos actuales o una modificación que traerán mis Hijos expertos en la economía de los planetas.
  "Yo soy tu Padre Universal hablando concretamente de los grilletes de la economía estadounidense.
René- Cuáles son los grilletes que aprisionan  la economía de este país?
El Padre Universal- "En realidad, son varios, pero hay unos más fuertes que otros; las imposiciones autoritarias a los embarques de productos extranjeros. Esa moción o medida será removida en su momento permitiendo el regreso de la fluidez de los intercambios comerciales,dichos aranceles son restrictivos en ambos sentidos. 

"Este es tu Padre Universal siguiendo una pista clara y definitiva en las negociaciones de los países y pueblos. Estén pendientes de la realización de estos puntos de importancia en la vida de los pueblos.

"Yo soy tu Padre Universal,..estamos en unas coyunturas económicas de mucha importancia que serán resueltas con la ayuda de mis Hijos Magisteriales y el Hijo Creador, una noticia que acaban de leer en el foro.

"Yo soy el Padre Universal consolidando nuestras posiciones con respecto a las economías de Urantia.

"Esto es todo por hoy".

Fin.