Author Topic: "The false bridge of survival".  (Read 39 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene A Duran

• Sr. Member
    • View Profile
    • Email
"The false bridge of survival".
« on: February 11, 2019, 03:06:08 PM »
 "The false bridge of survival".

Teacher: The Universal Father.
Topic: "The false survival bridge".
T / R: René Durán.
February 12 2019, Phoenix AZ.

Dear readers this morning I received this promt and here is the transmission that followed it:

"Sorry"

Thank you Universal Father for calling me again, now I want to beg you to explain what this new promt is about!

The Universal Father- "It is a promt dedicated to the students, to the third year of the whole world that for diverse reasons they will be graduated this season, this means, that this batch of students will go out to the labor force with some deficiencies, as far as  intellectual development is concerned, it is not my business to correct errors that were on the table some years ago, which means that the authorities have evaded the responsibilities of making the corrections that they are enforced to perform, for the good common.

"We are talking directly, and unambiguously, about the lotteries of visas, which the American government indiscriminately raffles, how does this affect the students?" Simply, it is a robbery to international public attention. "Under these conditions, the human psyche responds negatively to any 'Creator Impulse' that the Thought Adjuster may be driving in the psyche of such students.

"These creative impulses have imbued 'the chromosomal survival data in adverse conditions', which are activated, precisely at a certain chronological age, where the switch makes contact with the false belief that life will be better when traveling to said place on the planet, creating a false bridge of survival.

"I am your Universal Father clearing this report this morning for the authorities that leave this issue unresolved.

"I am your Universal Father leaving my intervention here".

Thank you Universal Father.

End

René.

-------------------------------------------------------
844)"El falso puente de sobrevivencia".

Maestro:El Padre Universal.
Tema:"El falso puente sobrevivencia".
T/R:René Durán.
Febrero 12 2019, Phoenix AZ.

"Lo lamento"

Gracias Padre Universal por llamarme nuevamente, ahora quiero suplicarte que me expliques de que se trata este nuevo promt!.

El Padre Universal- "Es un promt dedicado a los estudiantes, a los años tercero de todo el mundo que por diversas razones se estarán graduado esta temporada, esto quiere decir, que este lote de estudiantes saldrán a la fuerza laboral con algunas deficiencias, en cuanto al desarrollo intelectual se refiere, no es de mi incumbencia corregir errores que estaban sobre la mesa desde algunos años atrás; lo cual quiere decir, que las autoridades han evadido las responsabilidades de hacer las correcciones que éllos están envestidos para realizar , para el bien común. 

"Estamos hablando directamente, y sin ambages, sobre las loterías de visas, que el Gobierno americano sortea indiscriminadamente. Cómo esto afecta a los estudiantes?  -Sencillamente, es un robo a la atención pública internacional. Bajo estas condiciones, la psiquis humana responde negativamente a cualquier 'Impulso Creador' que el Ajustador de Pensamiento pueda estar impulsando en la psiquis de dichos estudiantes. 

"Dichos impulsos creadores, tienen imbuidos 'los datos cromosomales de sobrevivencia en condiciones adversas', que se activan, precisamente, a cierta edad cronológica, es allí donde de el switch hace contacto con la falsa creencia de que la vida será mejor al viajar a dicho lugar en el planeta, creando un puente falso de sobrevivencia.

"Yo soy su Padre Universal despejando este informe de esta mañana para las autoridades que dejan sin resolver este asunto.

"Yo soy su Padre Universal dejando hasta aquí mi intervención".

Gracias Padre Universal.

Fin 

René.