Author Topic: Happy Father's Day (in Brazil), a tribute to God, Father and all parents.  (Read 46 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Happy Father's Day (in Brazil), a tribute to God, Father and all parents.

Most of all I thank God, Universal Father and do this tribute for everything. Without asking for anything, just thanking you.

Regarding my earthly father, he has long since passed away, but I remember one of the most striking phrases he said to me: - The greatest inheritance a father can give to his son is study.

And by the study I got a good profession, at the level of Brazil, working since nineteen years of age and supporting, and helping my family, because I also married early with twenty-two years old.

On the other hand, I seek, as far as possible, to create spiritual treasures, as I am doing now (and practically all my life) basically with work, humility (for speaking in symbolic form, I consider myself ashes in the universes of universes, ie, nothing) and with much love to all.

Yes, sometimes I use spiritual treasures a little, when in some difficulty, to seek spiritual comfort at some difficult time, but when I use it for a short time, because I believe we should always seek to act, and to follow forward according to our means, with work, humility and love.

I also have children and I am also a father, and I understand the meaning of being a father. I love them all, knowing their own characteristics, because one is different from the other.

Allow God the Father to guide us: - In my view, God's guidance is important, especially in times of transition, change, as they are happening now. The guidance of God, Universal Father of All through the Thought Adjuster or Mysterious Monitor, the fragment of God that exists in the minds of people who believe in God.

With much love to all, a tribute to God, Universal Father of all and all parents, in this Father's Day, in Brazil,

Julio

P.S .:

I researched just now that, at first, it is only two countries that have the date of their father's day on the second Sunday of August, and between them is Brazil, today.

Most countries celebrate on the third Sunday of June.

https://en.wikipedia.org/wiki/Father%27s_Day#Dates_around_the_world

=======

Feliz Dias dos Pais (no Brasil), uma homenagem a Deus, Pai e a todos os pais.

Acima de tudo eu agradeço a Deus, Pai Universal e faço esta homenagem por tudo. Sem pedir nada, apenas agradecer.

Em relação ao meu pai terreno, ele já faleceu há muito tempo, mas eu me lembro de uma das frases mais marcantes que ele me disse: - A maior herança que o pai pode dar para o seu filho é o estudo.

E pelo estudo eu consegui uma boa profissão, a nível de Brasil, trabalhando desde os dezenove anos de idade e sustentando, e ajudando minha família, pois também casei cedo com vinte e dois anos de idade.

Por outro lado, eu procuro, na medida do possível, criar tesouros espirituais, como eu estou fazendo agora (e praticamente fiz em toda minha vida) basicamente, com trabalho, humildade (pois falando em forma simbólica, eu me considero cinzas no universos dos universos, ou seja, nada) e com muito amor a todos.

Sim, às vezes eu uso um pouco dos tesouros espirituais, quando em alguma dificuldade, no sentido de busca de um conforto espiritual em algum momento difícil, mas quando eu uso é por pouco tempo, pois eu acredito que devemos sempre buscar agir, e seguir em frente conforme as nossas possibilidades, com trabalho, humildade e amor.

Eu também tenho filhos e também eu sou pai, e, entendo o significado de ser pai. Eu amo a todos eles, sabendo de suas características próprias, pois um é diferente do outro.

Permitir que Deus, Pai nos guie: - Em minha visão, é importante o guiamento de Deus, principalmente, em momentos de transição, de mudança, como estão acontecendo agora. O guiamento de Deus, Pai Universal de Todos através do Ajustador do Pensamento ou Monitor Misterioso, o fragmento de Deus que existe nas mentes das pessoas que acreditam em Deus.

Com muito amor a todos, uma homenagem a Deus, Pai Universal de todos e a todos os pais, neste Dias dos Pais, no Brasil,

Julio

P.S.:

Eu pesquisei agora a pouco que, a princípio, são apenas dois países que tem a data dos dias dos pais no segundo domingo de agosto, e entre eles está o Brasil, no dia de hoje.

A maioria dos países comemora no terceiro domingo de junho.

https://en.wikipedia.org/wiki/Father%27s_Day#Dates_around_the_world

« Last Edit: August 11, 2019, 07:44:15 AM by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)