Author Topic: Website surge in Guests Visits  (Read 713 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 7inOcean

• Hero Member
    • View Profile
Website surge in Guests Visits
« on: November 04, 2019, 07:19:15 PM »
Has any one noticed the surge in Guests numbers on this website? Most online ever at 1565. Ron, has there been a flood of interest come from certain areas and why now? It is still low even at that count, it ought to be well over one billion by now! Maybe the SER will change everything. And your work with the International Newsletter is generating a lot of interest.

Sue/7inOcean

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Website surge in Guests Visits
« Reply #1 on: November 04, 2019, 10:21:40 PM »
Yes, Sue I also watch the number of visitors to the Serara Forum every day, and today reached the record with over 1,500 hits or views.

Unless mistakenly, the last previous record of access to the Serara Forum had been in November 2018, just as a strange, long-lasting earthquake struck the entire planet on the island of Mayotte on the African continent. which, it seems to me, belongs to Madagascar.

The Mayotte earthquake of November 2018, when the last Serara Forum access record was held was a totally different phenomenon that happened at that time.

Totally different because it was a low intensity earthquake for many minutes but observed around the world, ie the earthquake created weak seismic waves that traveled the planet in an unusual way.

Not long ago, scientists discovered that the November 2018 Mayotte earthquake (and others in this region) was caused by a volcano that is deep in the Indian Ocean, which in my view will soon become an island.

See (Mayotte Island Earthquake - November 2018):
https://en.wikipedia.org/wiki/11_November_2018_Mayotte_seismic_event

In my 2012 fiction book, which I published in 2010 here in Brazil, I put forward a hypothesis, maybe fiction or not:

First, the reversals of the geographic poles, including full reversal of the north and south geographic poles, have already happened on our planet, that is a fact.

So I wrote in my fiction book the hypothesis that the axis of change is the African continent, more precisely the Rift Valley in eastern Africa. On the other side of the axis of change would be the Pacific Ocean. Later in this message I explain the reason for this hypothesis.

See (Rift Valley, Africa):
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Rift_Valley

I believe that perhaps people around the world are feeling that disasters related to changing geographical poles can happen at any moment, so there are manifestations around the world about various situations like some increase in some kind of public tariff, just to exemplify.

According to recent information from the Serara Forum, given the severity of our planet's core temperatures, changes could occur regardless of a solar storm. So it could be caused, therefore, by a major earthquake for example, or an extremely unusual earthquake as happened on the island of Mayotte in the Indian Ocean.

This way, the global panel is an interesting site to follow earthquakes and various other planet-related situations, such as volcanoes, for example.

See (global panel - site related to the site apolo 11)
http://www.painelglobal.com.br/

Just to finish this message, the island of Mayotte in the Indian Ocean where the unusual earthquake of November 2018 took place is a continuation of the Rift Valley (Africa), where I believe it is one of the axes of rotation in case of geographical change. of the poles.

In my 2012 fiction book, I commented on the great extinction of the Holocene, that is, the beginning of the current geological period about 10,000 years ago, when a large extinction of large animals occurred.

See (Holocene extinction)
https://en.wikipedia.org/wiki/Holocene_extinction

One of the least affected continents in this extinction was the African continent, so it is the continent that has the most large animals.

On the other hand, all of America, as well as Australia, were the hardest hit continents, most extinct in terms of percentages of mega-fauna animals, that is, animals over forty kilograms.

The explanation is that as the axis of change would be Africa and the Pacific Ocean, the place of change was across America on one side and eastern Asia and Australia on the other.

Since the African continent is the location of the axis of change (or rotation) in case of change of geographical poles, this continent suffered the smallest variation of rotation, so it had the lowest percentage of extinction of mega-fauna animals.

On the other hand, as all America (North America, Central America and South America) and Oceania (Australia, New Zealand, etc.) underwent the greatest change as they were the site of rotation, there was a higher percentage extinction of megafauna animals. .

I also remember that a place with strong earthquakes is just between the tectonic plate of the Australian region and New Zealand with the tectonic plate of the Pacific Ocean. This place would be the place of geographical change on one side, with all of America on the other side. As a curiosity, I recall that in Chile, in South America, it is the place that had the largest earthquake recorded in the Modern Age of our planet.

So these are facts and hypotheses for reflection.

======= 

Sim, Sue eu também olho todos os dias o número de visitantes do Fórum Serara, sendo que hoje alcançou o record com mais de 1.500 acessos ou visualizações.

Salvo engano, o último record, anterior de acessos ao Fórum Serara, havia sido em novembro de 2018, bem na época que aconteceu um estranho e duradouro terremoto, de muitos minutos, que percorreu todo o planeta, na ilha de Mayotte, no continente africano, que, me parece que pertence a Madagascar. 

O terremoto de Mayotte de novembro de 2018, quando aconteceu o último record de acessos no Fórum Serara foi um fenômeno totalmente diferente que aconteceu naquela época

Totalmente diferente por ter sido um terremoto de baixa intensidade por muitos minutos mas observado em todo o mundo, ou seja, o terremoto criou ondas sismicas fracas que percorreram todo o planeta de forma incomum. 

Há pouco tempo, os cientistas descobriram que o terremoto de Mayotte de novembro de 2018 (e outros nesta região) foi causado por vulcão que está no fundo do oceano índico, e que, em minha visão, logo irá se tornar uma ilha.

Vejam (terremoto ilha Mayotte - novembro 2018):
https://en.wikipedia.org/wiki/11_November_2018_Mayotte_seismic_event

Em meu livro de ficção sobre 2012, que eu publiquei no ano de 2010 aqui no Brasil, eu lancei uma hipótese, talvez de ficção ou não:

Primeiro, as reversões dos pólos geográficos, inclusive, reversão total do pólo geográfico norte e sul,  já aconteceram em nosso planeta, isto é um fato. 

Então, eu escrevi em meu livro de ficção a hipótese de que o eixo da mudança é o continente africano, mais precisamente o Vale Rift no leste da África. No outro lado do eixo da mudança, estaria o Oceano Pacífico. Mais adiante, nesta mensagem eu explico o motivo desta hipótese.

Vejam (Vale Rift, África):
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Rift_Valley

Eu acredito que, talvez, as pessoas do mundo inteiro estão sentindo que as catástrofes relacionados com a mudança dos pólos geográficos podem acontecer a qualquer momento, por isto existe manifestações em todo o mundo sobre diversas situações como algum aumento de algum tipo de tarifa pública, apenas para exemplificar.

Segundo as informações recentes do Fórum Serara, diante da gravidade das temperaturas do núcleo de nosso planeta, as mudanças poderão ocorrer independentemente de uma tempestade solar. Então, poderá ser causada, portanto, por um grande terremoto por exemplo, ou um terremoto extremamente incomum como aconteceu na ilha de Mayotte no Oceano Índico.

Desta forma, o painel global é um site interessante para acompanhar os terremotos e vários outras situações relacionados ao planeta, como vulcões, por exemplo.

Vejam (painel global - site relacionado ao site apolo 11)
http://www.painelglobal.com.br/

Só para terminar esta mensagem, a ilha de Mayotte no Oceano Índico aonde aconteceu o terremoto incomum de novembro de 2018, é uma continuação do Vale do Rift (Africa), local em que eu acredito seja um dos eixos de rotação em caso de mudança geográfica dos polos.

Em meu livro de ficção sobre 2012, eu comentei sobre a grande extinção do Holoceno, ou seja, o início do atual período geológico há cerca de 10.000 anos atrás, quando ocorreu uma grande extinção de animais de grande porte. 

Vejam (extinção do holoceno)
https://en.wikipedia.org/wiki/Holocene_extinction

Um dos continentes menos atingidos nesta extinção foi o continente Africano, por isto é o continente que tem mais animais de grande porte. 

Por outro lado, toda a América, bem como a Austrália foram os continentes mais atingidos, com maior extinção em termos percentuais de animais da mega-fauna, ou seja, animais com mais de quarenta quilogramas. 

A explicação é que como o eixo da mudança seria a Africa e o oceano Pacífico, o local que houve mudança foi em toda a América de um lado e o leste da Ásia e Australia de outro lado.

Sendo o continente africano o local do eixo da mudança (ou rotação) em caso de mudança de pólos geográficos, este continente sofreu menor variação de rotação por isto teve o menor percentual de extinção de animais da mega-fauna.

Por outro lado, como toda América (America do Norte, América Central e América do Sul) e a Oceania (Austrália, Nova Zelandia, etc) sofreram a maior mudança por serem o local da rotação, houve uma maior extinção percentual dos animais da megafauna.

Lembro também que um local com fortes terremotos justamente esta entre o choque entre a placa tectônica da região da Austrália e Nova Zelândia com a placa tectônica do Oceano Pacífico. Este local seria o local da mudança geográfica de um lado, sendo toda América do outro lado. Como curiosidade, relembro que no Chile, na América do Sul, é o local que teve o maior terremoto registrado na Idade Moderna de nosso planeta.

Então, estes são fatos e hipóteses para reflexão.

Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Offline 7inOcean

• Hero Member
    • View Profile
« Reply #2 on: November 05, 2019, 03:02:26 AM »
Yes thank you Julio, I enjoyed reading the articles, very interesting indeed, just goes to show how dynamic the planet is.

Much love,
Sue/7inOcean

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: November 10, 2019, 12:15:09 PM »

The record of hits here at the Serara Forum on November 5, 2019, in my view, occurred because around this date our planet had been hit by a solar flare that came out of the sun a few days earlier around October 27th by there, but it was with low intensity, and it caused almost nothing on the planet.

Incidentally, I was online at the Serara Forum when the record of hits, or visits, happened a few days ago.

The graphics from the apolo11 site that I had previously posted to the Serara Forum demonstrated this.

Previously, the record of hits was around when an extremely unusual earthquake struck on the island of Mayotte in Africa, which caused a minute-long earthquake that was observed worldwide. This took place on November 11, 2018, meaning tomorrow will make a year of this event.

Given these facts, I note that perhaps when a phenomenon is about to occur on our planet, whether it is in the heavens, for example in the sun, such as in solar flares or some extremely unusual earthquake here on our planet, or another phenomenon other than nature. , access to the Serara Forum is very high, reaching records of access, or visits, because people seek some information.

Now, access to Forum Serara has returned to "normal", because at first there is no relevant information of any major catastrophe to happen, for example, related to the geographical change of the geographical poles.

I remember this subject in the holy scriptures, but I may be wrong because my memory is not so good when I was younger in the sense that Jesus said to be vigilant, because when we least expect everything will happen. Like the thief who arrives at dawn when almost everyone is sleeping.

Currently, I think this, that is, the change of the geographical poles will happen suddenly, suddenly without relevant notice.

Finally, yes, I have noted the previous answers here from the Serara Forum that the planet's core situation is so severe and unstable that a single earthquake, including a low-intensity earthquake, could trigger the whole event.

Unless mistakenly, there are dozens or hundreds of low-intensity earthquakes that happen every week in the world.

So the only way is to be vigilant, especially in these times of apparent calm of the phenomena of nature, both on earth and in the heavens, related, for example, to solar storms (or solar flares as I just wrote).

======= 

O recorde de acessos aqui no Fórum Serara em 05 de novembro de 2019, em minha visão, ocorreu porque por volta desta data o nosso planeta havia sido atingindo por uma explosão solar que saiu do sol alguns dias antes por volta do dia 27 de outubro por aí, mas foi com baixa intensidade, sendo que não ocasionou quase nada no planeta.

Casualmente, eu estava on line no Fórum Serara quando aconteceu o recorde de acessos, ou visitas,  há alguns dias atrás.

Os graficos do site apolo11 que eu havia colocado anteriormente no Fórum Serara demonstrava isto. 

Anteriormente, o recorde de acessos foi por volta quando aconteceu um terremoto extremamente incomum na ilha de Mayotte na Africa, que ocasionou um terremoto de baixa intensidade por minutos que foi observado em todo mundo. Isto ocorreu em 11 de novembro de 2018, ou seja, amanhã irá fazer um ano deste evento.

Diante destes fatos, eu observo que, talvez, quando está para ocorrer algum fenômeno em nosso planeta, seja nos céus, por exemplo no sol,  como ocorre nas explosão solares ou algum terremoto extremamente incomum aqui em nosso planeta, ou outro fenômeno diferente da natureza, o acesso no Fórum Serara é muito alto, alcançando recordes de acessos, ou de visitas, pois as pessoas buscam alguma informação.

Agora, os acessos no Forum Serara voltaram ao "normal", pois, a princípio, não há nenhuma informação relevante de alguma grande catástrofe para acontecer, por exemplo, relacionada a mudança geográfica dos polos geograficos.

Eu lembro deste assunto nas escrituras sagradas, mas eu posso estar errado pois minha memória não é tão boa quando eu era mais jovem,  no sentido de que Jesus disse para sermos vigilantes, pois quando menos esperarmos tudo irá acontecer. Como o ladrão que chega de madrugada quando quase todos estão dormindo. 

Atualmente, eu acho que isto, ou seja, a mudança dos polos geografícos irá acontecer, de repente, subitamente, sem um aviso prévio relevante.

Por fim, sim, eu notei as respostas anteriores aqui do Fórum Serara de que a situação do núcleo do planeta está tão grave e instável que um simples terremoto, inclusive de baixa intensidade, poderá provocar todo o evento. 

Salvo engano, são dezenas ou centenas de terremotos de baixa intensidade que acontecem por semana no mundo. 

Então, o único jeito é mantermos vigilante, principalmente, nestes tempos de aparente calmaria dos fenômenos da natureza, tanto na terra como nos céus, relacionados por exemplo, com as tempestades solares (ou explosões solares como eu escrevi agora há pouco).
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)