My condolences to Larry-G's family.
Yes, I also remember Larry-G's many appearances here on the Serara Forum.
And I'm sad to hear the news of Larry-G's passing.
But, I believe that there is a possibility for life to continue, even after physical death, with the soul's walk in heaven. I believe this belief is shared by the vast majority of Serara Forum visitors and members.
In this way, a message for Larry-G, when he resurrects in the skies, reminds us that many of us hold him very, very lovingly. And when our time comes, to go to heaven, God willing, we will meet again.
Life is fleeting. We only have one passage in physical body here on our planet.
The death of Larry-G, Serara Forum member, who I followed his messages for years here at Serara Forum (since February 1995), shows this, how fleeting life is.
But yes, I repeat, there is the possibility of continuing our walk in the heavens, and this is a comfort to all of us.
=======
Minhas condolências a família de Larry-G.
Sim, eu também me recordo das muitas participações de Larry-G aqui no Fórum Serara.
E fico triste em saber da notícia do falecimento de Larry-G.
Mas, eu acredito que existe a possibilidade da vida continuar, mesmo após a morte física, com a caminhada da alma nos céus. Eu acredito que esta crença é compartilhada pela grande maioria dos visitantes e membros do Fórum Serara.
Desta forma, um recado para Larry-G, quando ressuscitar nos céus, lembra que muitos de nós o consideramos muito, com muito amor. E quando for a chegada de nossa hora, de irmos para os céus, se Deus quiser iremos se reencontrar.
A vida é passageira. Temos apenas uma passagem em corpo físico aqui em nosso planeta.
O falecimento de Larry-G, membro do Fórum Serara, que eu acompanhei sua mensagens por anos aqui no Fórum Serara (desde fevereiro de 1995), mostra isto, o quanto é passageira a vida.
Mas sim, eu repito, existe a possibilidade de continuidade de nossa caminhada nos céus, e isto serve de conforto para todos nós.