Author Topic: Sonho: a rendição - Dreams: the sunrender  (Read 3249 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online JuliodaLuz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2043
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Sonho: a rendição - Dreams: the sunrender
« on: February 21, 2024, 02:45:36 am »


Sonhos lúcidos e outros sonhos simbolicos ligados a fé em Deus

Parte 1 (continuará)

Hoje, 21 de fevereiro de 2024, quarta-feira, 4:17 da madrugada horário de Brasília Brasil, eu tive mais um sonho forte há poucos minutos atrás.

Antes de tudo esclareço que estou de férias e estou viajando com minha esposa Margarete e devemos voltar a Brasília somente no final deste mês de fevereiro de 2024.


Então, eis o sonho:

Eu estava na linha de frente de um conflito armado e minha função era de mediador para a rendição daqueles que estavam no lado oposto.

Eu consegui que muito se rendessem e entregassem as armas e fossem resgatados e retirados do local vivos e salvos.

O último que eu consegui salvar foi um delegado que entregou sua arma, sua carteira de identidade e assim consegui salva-lo do conflito armado pois ele se rendeu para mim.





Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Online JuliodaLuz

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2043
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
Re: Sonho: a rendição - Dreams: the sunrender
« Reply #1 on: February 21, 2024, 02:54:23 am »

Lucid dreams and other symbolic dreams linked to faith in God

Part 1 (to be continued)

Today, February 21, 2024, Wednesday, 4:17 am Brasília Brazil time, I had another strong dream a few minutes ago.

First of all, I would like to clarify that I am on vacation and I am traveling with my wife Margarete and we should only return to Brasília at the end of February 2024.


So, here's the dream:

I was on the front line of an armed conflict and my role was to mediate the surrender of those on the opposite side.

I managed to get many to surrender and give up their weapons and be rescued and removed from the place alive and safe.

The last one I managed to save was a police officer who handed over his weapon and his identity card and so I managed to save him from the armed conflict because he surrendered to me.

------- 
Google
https://translate.google.com.br › ...
Google Tradutor
Google Translate
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)