The extreme weakening of our planet's magnetism is so great that, there is a possibility, that a small increase in solar winds (or solar storm of small or medium intensity) will cause a complete reversal of the magnetic poles.
About this small increase, as of today, July 27, 2021 (Tuesday), the Apollo 11 website (Brazil - Portuguese language) shows a small increase in solar winds, possibly around July 30, 2021 (Friday).
This total reversal of magnetic poles and, consequently, gigantic planetary catastrophe will happen sooner or later, it is a geological question of nature.
In the future, humanity will be able to avoid this magnetic phenomenon with a huge antenna to trigger magnetic pulses and increase the planet's magnetism.
=======
An important little note.
When I'm under some kind of pressure, for example, with a new work routine that demands more and causes additional stress as is happening today, I tend to be more active in blog posts, like here on Serara Forum, as a way to de-stress me.
=======
Moving on. There are several places that can make this happen, that is, a gigantic antenna to trigger magnetic pulses and increase the planet's magnetism avoiding a total reversal of future magnetic pole.
Future, as I believe there is not enough time for this to happen now, when we are about to have a full magnetic pole reversal.
In my view (I'm a bit visionary), the best place is the northern hemisphere, close to the magnetic pole, to install this gigantic antenna to make magnetic pulses (like an acupulture of the Planet...magnetic pulses to increase magnetism) .
So, three regions appear for this huge antenna:
- Northern Canada;
- Arctic Ocean;
- Siberia in Russia.
For me, at first glance, the best place will be a high region of Siberia Russia (perhaps a mountain or plateau region, but a higher region).
I say this because the magnet pole is going from northern Canada to Siberia in Russia.
Besides, it seems to me that there is a prophecy in Europe (I'm not sure if it's the Fatima prophecy in Portugal) that Russia will become Christian.
And if Russia becomes Christian, there is a commitment to all humanity. And this is perhaps represented in this gigantic antenna, as this immense electromagnetic antenna will possibly save all of humanity, avoiding a new total reversal of the magnetic pole and consequent alteration of the planet's axis.
This is the question I ask myself now.
We have here at Forum Serara, our dear Forum Serara member, Prozonov who is Russian. So, this message is a message mainly for Russia, in addition of course to all humanity on the planet.
Perhaps this subject is in my third book of the trilogy, The New Age of the Universe = Love.
As I had the opportunity to say before, here at Forum Serara, I pray to God that God's Missions occur first before there is a total reversal of the magnetic pole and consequent catastrophes related to the shift in the axis of the planet.
Who knows, at least the Olympics that are happening now in Japan will be preserved before all these events that have already been confirmed will happen, including here at Forum Serara.
In any case, God's will be done, Father.
=======
I'm attaching the solar monitoring file that I periodically look at on the internet.
See apolo11 website (Brazil - Portuguese language). I also remind you to look up solar monitoring sites in your language.
https://www.apolo11.com/atividade_solar.php=======
Post Script:
There is a delay in the publication of the second book of the trilogy, even though I have already authorized the publisher for the books to be printed and for the digital book (e-book) to be made available.
As this second book in the trilogy has very strong criticisms of the current federal government of Brazil, I believe that there is a real possibility of interference by the federal government of Brazil to delay the publication of the book.In Brazil there is democracy and so it is possible to have constructive criticism as I am doing in the second and third books of the trilogy.I remember that I love my country, Brazil, and constructive criticism is in search of a better country for its people and for humanity as a whole.
On the other hand, yes, there is the possibility that the increase in work, as happened today, with new and different responsibilities, with new routines that will require me a lot of attention and concentration, is also an indirect interference, in some way, by the current government of the Brazil to remove my concentration to finish the third book of the trilogy that will again have new constructive criticisms before the current federal government of Brazil.I was actually quite calm with work routines since I changed my workplace in March 2020, but I was surprised today, with new responsibilities that go beyond my knowledge and experience acquired in many years of work, as it requires a gigantic adaptation for me to a different technology level for me, in my more than thirty years of work.But this is an outburst, and I believe this is fleeting. On the other hand, I register that I have a very friendly relationship with my immediate superior. In this way, this new work, in my view, is not something from the immediate leadership, for me, it comes from some form of behind-the-scenes action in the current federal government of Brazil to distract me now that I intend to finish the third book in the trilogy.
All this, I repeat, because in the second and third books of the trilogy I have strong constructive criticisms of the federal government of Brazil.
=======
Post Script 2:
This morning, I tried to access my computer, many times without success, putting my normal access password and I couldn't.
Yes I know there are spy sites like
(fixing spy software) the one created by Israel that many governments are using to spy on and even change the settings of cell phones and computers.
My cell phone, for the last few months is actually very strange, as if it had virus, or hacker interference, despite using cell security protector.
The same is happening with my personal computer that I use daily at work (home office - telecommuting).
Again, this morning I was unable to access my computer with my password after numerous attempts.
I use computer antivirus to prevent computer viruses or hackers from invading or reaching my computer, but I know that possibly there are spy programs and hackers that can bypass these barriers.
Actually, I'm being attacked, on my cell phone and on my computer, and possibly it's some hacker from the Brazilian Intelligence Agency (ABIN) who has unfortunately played a political role in the persecution of disaffected by the current federal government of Brazil.
This is another outburst.=======
O extremo enfraquecimento do magnetismo de nosso planeta está tão grande que existe a possibilidade de que um pequeno aumento dos ventos solares (ou tempestade solar de pequena ou média intensidade) faça com que ocorra uma reversão total dos polos magnéticos.
Sobre este pequeno aumento, na data de hoje, 27 de julho de 2021 (terça-feira), o site do apolo 11 (Brasil - idioma português), mostra um pequeno aumento de ventos solares, possivelmente, em torno de 30 de julho de 2021 (sexta-feira).
Esta reversão total dos polos magnéticos e, consequentes, gigantesca catástrofe planetárias irá acontecer cedo ou tarde, é uma questão geológica da natureza.
No futuro, a humanidade poderá evitar este fenômeno magnético com uma imensa antena para provocar pulsos magnéticos e aumentar o magnetismo do planeta.
=======
Uma pequena e importante observação.
Quando estou com algum tipo de pressão, por exemplo, com uma nova rotina de trabalho que me exige mais e provoca um estresse adicional como está acontecendo no dia de hoje, eu costumo ser mais ativo em mensagens do blog, como aqui no Fórum Serara, como uma forma de me desestressar.
=======
Continuando. Existem vários locais que podem fazer com que isto aconteça, ou seja, uma gigantesca antena para provocar pulsos magnéticos e aumentar o magnetismo do planeta evitando uma reversão total de polo magnético futuro.
Futuro , pois eu acredito que não há tempo hábil para que isto aconteça agora, quando estamos prestes a ter uma reversão total de polo magnético.
Em minha visão (sou um pouco visionário), o melhor local é o hemisfério norte, próximo do polo magnético, para instalar esta gigantesca antena para fazer pulsos magnéticos (como se fosse uma acupuntura do Planeta... pulsos magnéticos para aumentar o magnetismo).
Então, aparece três regiões para esta imensa antena:
- Norte do Canadá;
- Oceano Ãrtico;
- SÃbéria na Rússia.
Para mim, em uma primeira análise, o melhor lugar será uma região alta da Sibéria Rússia (talvez uma montanha ou região de planalto, mas uma região mais alta).
Digo isto porque o polo magnético está indo do norte do Canadá para a Sibéria na Rússia.
Além do mais me parece que existe uma profecia na Europa (não tenho a certeza se é a profecia de Fátima em Portugal) de que a Rússia irá se transformar em cristã.
E se a Rússia se transformar em cristã, existe um compromisso com toda a humanidade. E isto talvez seja representado nesta antena gigantesca, pois esta imensa antena eletromagnética irá, possivelmente, salvar toda a humanidade evitando uma nova reversão total de polo magnético e consequente alteração do eixo do planeta.
Esta é a indagação que eu me faço agora.
Nos temos aqui no Fórum Serara, nosso querido membro do Fórum Serara, Prozonov que é russo. Então, esta mensagem é uma mensagem principalmente para a Rússia, além, é claro de toda a humanidade no planeta.
Talvez este assunto esteja no meu terceiro livro da trilogia, a Nova Era do Universo = Amor.
Como eu já tive oportunidade de falar anteriormente, aqui no Fórum Serara, eu rezo a Deus, para que ocorra primeiro as Missões de Deus antes que ocorra a reversão total do polo magnétiico e consequentes catástrofes relacionadas a mudança do eixo do planeta.
Quem sabe, pelo menos as OlimpÃadas que estão acontecendo agora no Japão seja preservadas antes de aconteçam todos estes eventos já confirmados que irão acontecer, inclusive, aqui no Fórum Serara.
Seja como for, seja feita a vontade de Deus, Pai.
=======
Estou anexando o arquivo com monitoramento solar que periodicamente eu olho na internet.
Vide site do apolo11 (Brasil - idioma português). Eu também relembro para que procurem sites de monitoramento solar em seus idiomas.
https://www.apolo11.com/atividade_solar.php=======
Post Scriptum:
Existe um atraso na publicação do segundo livro da trilogia, mesmo que eu tenha já autorizado a editora para que os livros sejam impressos e que seja disponibilizado o livro digital (e-book).Como este segundo livro da trilogia tem fortÃssimas crÃticas ao atual governo federal do Brasil, eu acredito que existe uma possibilidade real de interferência do governo federal do Brasil para que haja a demora na publicação do livro.No Brasil existe democracia e assim é possÃvel haver crÃticas construtivas como eu estou fazendo no segundo e no terceiro livro da trilogia.Relembro que eu amo meu paÃs, Brasil e as crÃticas construtivas são em busca de um paÃs melhor perante o próprio povo e perante a humanidade como um todo.
Por outro lado, sim, existe a possibilidade que o aumento de trabalho, como ocorrido hoje, com novas e diferentes responsabilidade, com rotinas novas que vai me exigir muita atenção e concentração também seja uma interferência indireta, de alguma forma, do governo atual do Brasil para me retirar a concentração para finalizar o terceiro livro da trilogia que terão novamente novas crÃticas construtivas diante do atual governo federal do Brasil.Eu estava até bem tranquilo com as rotinas de trabalho desde que mudei de local de trabalho em março de 2020, mas fiquei surpreendido no dia de hoje, com novas responsabilidades que vão além de meu conhecimento e experiência adquiridos em muitos anos de trabalho, pois requer uma adaptação gigantesca para mim a nÃvel de tecnologia diferente para mim, em meus mais de trinta anos de trabalho.Mas isto é um desabafo, e eu acredito que isto seja passageiro. Por outro lado, eu registro que tenho uma relação muito amigável com minha chefia imediata. Desta forma, este novo trabalho, na minha visão, não é algo da chefia imediata, para mim, vem de alguma forma de atuação nos bastidores do atual governo federal do Brasil para me desconcentrar agora que pretendo terminar o terceiro livro da trilogia.
Tudo isto, eu repito, por que no segundo e no terceiro livro da trilogia eu tenho fortes crÃticas construtivas ao governo federal do Brasil.
=======
Post Scriptum 2:
Hoje de manhã, eu tentei acessar o meu computador, por muitas vezes sem êxito, colocando minha senha normal de acesso e não consegui.
Sim eu sei que existem sites espiões
(corrigindo softwares espiões), como o criado por Israel que muitos governos estão usando para espionar e até alterar as configurações de telefones celulares e computadores.
Meu celular, nos últimos meses está realmente muito estranho, como se tivesse vÃrus, ou inteferência de hacker, apesar de usar protetor de segurança para celular.
O mesmo está acontecendo com meu computador pessoal que eu uso diariamente no meu trabalho (home office - teletrabalho)..
Repetindo, e ressaltando, novamente, hoje de manhã eu não consegui acessar o meu computador com minha senha, depois de Ãnumeras tentativas.
Eu uso antivirus de computador para evitar que virus de computador ou hackers invadam ou atinjam meu computador, mas eu sei que, possivelmente, existe programas espiões e hackers que conseguem evitar estas barreiras.
Realmente, estou sendo atacado, em meu celular e em meu computador, e possivelmente, é algum hacker da Agência Brasileira de Inteligência (sigla ABIN) que tem feito um papel polÃtico, infelizmente, na perseguição de desafetos do atual governo federal do Brasil.
Este é mais um desabafo.[attachment deleted by admin]