Author Topic: A dream: the midnight sun.  (Read 1151 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.
    • View Profile
    • Email
A dream: the midnight sun.
« on: March 07, 2020, 03:50:19 am »
To all

A dream: the midnight sun.

Yesterday, as I said before, I changed the "branch" in the Public Prosecutor's Office of the Union. Yesterday, Friday, I changed the workplace and so I will work on another subject entirely new to me. In this case, I moved to a national agency here in Brazil, linked to the Federal Public Ministry, but now in the area of labor law.

So, this week, again, I didn't read the news from the Serara Forum. In fact, the last two weeks have barely read the news. So, I'm really totally out of date on the news from the Serara Forum.

It is now 5:30 am on Saturday, local time here in Brasilia (Brazil).

The reason for writing this message was a strong dream that I had just now around 05:00 am Brasília time (Brazil), that is, 03:00 am New York time (USA), or 08:00 UTC-Z time for people from other parts of the world to check the time according to their region.

After the dream, I was woken up by an alarm sound going off in a nearby apartment nearby. This is not very common, that is, triggering the alarm of an apartment nearby. It may have been a car alarm, as there are many cars parked in front of several apartment buildings here in the place where I live in Brasilia. But as the alarm noise was different, I believe it was the residential alarm of an apartment that, it seems, was triggered, but it seems that there was no theft or theft, as I didn't see any movement. The alarm was probably triggered by an alarm error.

So, after the personal news, I will speak the dream that was very fast, very brief, but with strong words spoken to me in the dream. Then, a possible interpretation.

Here is the dream:

During the dream I was told to write: - If the event happens this week, the midnight sun will happen.

This was the dream, with few words.

The interpretation of the dream:

A long time ago here at the Serara Forum (this was after the year 2015 when I started to actively participate in the Serara Forum) there was a similar message. Unless I am mistaken, if my memory is correct, the message said that the sun would remain in the skies, in some parts of the planet, for a longer period than normal.

So, if the sun will remain a longer period in the skies in some parts of the planet, there is an explanation of the midnight sun in these places.

The event, in my view, interpreting the dream is the geographic modification of the poles that will move the tectonic plates around the planet, mainly the San Andreas fault, on the west coast of the USA.

Finally, perhaps some more information about this dream will be transmitted on Lightline USA, which takes place every Sunday, that is, tomorrow, Sunday, 14:00 New York time (USA), that is 16:00 Brasília time (Brazil) or 19:00 UTC-Z time

A big brotherly hug to everyone.

Julio
=======
Post Scriptum:

The explanation of the permanence of the sun for a longer time in the skies in some regions of the planet can happen due to the change or better the speed reduction of the planet's rotation.

This is just one possible explanation, which may happen before the geographic modification of the poles.

Just to remind everyone, scientists around the world know about the rapid displacement of the magnetic pole from the direction of northern Canada to Siberia in Russia.

The displacement of the geographic pole, however, is another concept that follows as a consequence of the displacement of the magnetic pole after a moment of acceleration or rupture;

It has already been said here at the Serara Forum about major problems that are happening at the core of our planet.

Precisely, the changes in the core of the planet are the explanations of scientists for the phenomenon of magnetic anomalies of very high intensity that are happening on the planet, such as the rapid change of the magnetic pole and other anomalies such as low intensity in some regions of the planet, for example , the Great South Atlantic Anomaly.

Today, Saturday, March 7, 2020, according to news reports on the internet, the President of the USA will meet with the President of Brazil in Florida (USA). It looks like it will be a four-day visit. I believe that the President of the USA has privileged information on this matter, that is, the extremely intense magnetic anomalies that happen on the planet. I hope that the President of the USA will report the gravity of the facts to the President of Brazil, even if it is through a secret meeting between them. So, who knows, the President of Brazil will wake up to the seriousness of the problem and try to act with the formulation of a contingency plan for this event (change of the geographical pole).

In any case, I hope that world leaders around the world will have a contingency plan to try to reduce human losses when, in a very short time, the change of the geographic pole affects all countries in the world.

See message:
https://agenciabrasil.ebc.com.br/politica/noticia/2020-03/bolsonaro-tera-encontro-amanha-com-donald-trump

=======
Post Scriptum (2):

Following the possible interpretation of the dream and the possible explanation of the reduction in the speed of rotation of the planet, causing the midnight sun in some parts of the planet.

The midnight sun in some parts of the planet can happen if there is a reduction in the speed of the planet's rotation, making the sun more visible in the skies in some parts of the planet.

As a consequence, considering that our planet is a sphere (contrary to the absurd "flat earth theory"), other parts of the planet, possibly on the opposite side of the hemisphere, will have the opposite effect, that is, they will have the night time in one longer than normal.

=======

A todos

Um sonho: o Sol da meia-noite.

Ontem, como eu havia falado anteriormente, eu mudei de "ramo" no Ministério Público da União. Ontem, sexta-feira, eu mudei de local de trabalho e assim irei trabalhar em um outro assunto totalmente novo para mim. No caso, eu mudei para  um órgão com abrangência nacional aqui no Brasil, vinculada ao Ministério Público da União, mas agora  na área de direito do trabalho.

Assim, nesta semana, novamente, eu não li as notícias do Fórum Serara. Aliás as duas últimas semanas quase não li as notícias. Então, eu realmente estou totalmente desatualizado nas notícias do Fórum Serara.

Agora são 05:30 da madrugada de sábado, horário local aqui de Brasilia (Brasil).

O motivo de escrever esta mensagem foi um forte sonho que tive agora a pouco por volta das 05:00 da madrugada horário de Brasília (Brasil), ou seja, 03:00 da madrugada horário de Nova Iorque (EUA), ou 08:00 da manha horário UTC-Z para as pessoas de outras partes do mundo verificarem o  horário de acordo com sua região.

Depois do sonho, fui acordado com um som de alarme disparado em algum apartamento vizinho aqui perto. Isto não é muito comum, ou seja, disparar o alarme de um apartamento aqui perto. Pode ter sido o alarme de um carro, pois tem muitos carros estacionados na frente de diversos edíficios de apartamentos aqui no local aonde eu moro em Brasília. Mas como o ruído do alarme era diferente, eu acredito que foi o alarme residencial de algum apartamento que, parece, foi acionado, mas parece que não houve roubo ou furto, pois não vi nenhuma movimentação. Provavelmente, o alarme foi acionado por algum erro do alarme.

Então, depois das novidades pessoais, vou falar o sonho que foi muito rápido, muito breve mesmo, mas com palavras fortes faladas para mim no sonho. Em seguida, uma possível interpretação.

Eis então o sonho:
Durante o sonho foi me dito para eu escrever: - Se acontecer o evento esta semana irá acontecer o sol da meia-noite.

Este foi o sonho, com poucas palavras.

A interpretação do sonho:

Há muito tempo atrás aqui no Fórum Serara (isto foi depois do ano de 2015 quando eu comecei a participar ativamente do Fórum Serara) teve uma mensagem semelhante. Salvo engano, se minha memória estiver correta, a mensagem falava que o sol iria permanecer nos céus, em algumas partes do planeta, por um período maior do que o normal.

Então, se o sol irá permanecer um período maior nos céus em algumas partes do planeta, existe a explicação do sol da meia-noite nestes locais.

O evento, na minha visão, interpretando o sonho é a modificação geográfica dos pólos que irá movimentar as placas tectônicas de todo o planeta, principalmente, a falha de San Andreas, na costa oeste dos EUA.

Por fim, talvez mais alguma informação sobre este sonho irá ser transmitida na Lightline USA, que acontece todos domingos, ou seja, de amanhã, domingo, horário das 14:00 de Nova Iorque (EUA), ou seja 16:00 horário de Brasília (Brasil) ou 19:00 horário UTC-Z

Um grande abraço fraternal a todos.

Julio

=======
Post Scriptum:

A explicação da permanência do sol por um tempo maior nos céus em algumas regiões do planeta pode acontecer devido a mudança ou melhor a redução de velocidade da rotação do planeta.

Isto é apenas uma explicação possível e que talvez aconteça antes da modificação geográfica dos pólos.

Apenas para relembrar a todos, os cientistas do mundo inteiro sabem sobre o deslocamento rápido do pólo magnético da direção do norte do Canada para Sibéria na Russia.

O deslocamento do pólo geográfico, no entanto, é outro conceito e que segue como consequência do deslocamento do pólo magnético após um momento de aceleração ou ruptura;

Já foi dito aqui no Fórum Serara sobre grandes problemas que estão acontecendo no núcleo de nosso planeta.

Justamente, as alterações no núcleo do planeta são as explicações dos cientistas para o fenômeno das anomalias magnéticas de altíssima intensidade que estão acontecendo no planeta, como a mudança rápida do polo magnético e outras anomalias como a fraca intensidade em algumas regiões do planeta, por exemplo, a Grande Anomalia do Atlântico Sul.

Hoje, sábado, 07 de março de 2020, segundo notícias da imprensa na internet, o presidente dos EUA irá se reunir com o presidente do Brasil na Flórida (EUA). Parece que será uma visita de quatro dias. Eu acredito que o presidente dos EUA tenha informações privilegiadas sobre este assunto, ou seja, as anomalias magnéticas de extrema intensidade que acontecem no planeta. Eu tenho esperança que o presidente dos EUA relate a gravidade dos fatos ao presidente do Brasil, nem que seja através de uma reunião sigilosa entre eles. Assim, quem sabe o presidente do Brasil acorde para a gravidade do problema e procure agir com a formulação de plano de contingência para este evento (mudança do polo geográfico).

Seja como for, eu espero que os lideres mundiais de todo mundo tenham plano de contingência para tentar reduzir as perdas humanas quando ocorrer, em pouquíssimo tempo, a mudança do pólo geográfico afetando todos os países do mundo.

Vide mensagem:
https://agenciabrasil.ebc.com.br/politica/noticia/2020-03/bolsonaro-tera-encontro-amanha-com-donald-trump

=======
Post Scriptum (2):

Seguindo a possível interpretação do sonho e a possível explicação da redução da velocidade da rotação do planeta, ocasionando o sol da meia-noite em algumas partes do planeta.

O sol da meia-noite em algumas partes do planeta pode acontecer se houver a redução da velocidade da rotação do planeta, fazendo com que o sol fique mais tempo visível nos céus em algumas partes do planeta.

Como consequência, considerando que nosso planeta é uma esfera (ao contrário da absurda "teoria da terra plana"), outras partes do planeta,  possivelmente no lado oposto do hemisfério, terão o efeito contrário, ou seja, terão o horário da noite em um período maior do que o normal.
« Last Edit: March 07, 2020, 05:09:37 am by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Online prozonov

• Sr. Member
    • MSN Messenger - prozonov@mail.ru
    • View Profile
Re: A dream: the midnight sun.
« Reply #1 on: March 09, 2020, 05:22:39 am »
March 9, 2020, Samara¸ local time is 13.00. A strong signal is received on the left. I am ready to receive your message. You can dictate.

Yes. Write.

The occurrence of unpleasant situations awaits you in the near future. This can be atmospheric phenomena and earthquakes and the activation of volcanoes. This can happen even in areas that have never been characterized by seismic or volcanic activity. It all depends on where the earth crust is more malleable for the excessive internal pressure of magma and core. That is why no one is safe from anything. Frankly, there is no safe place on earth.

We cannot interfere in ongoing processes. The only way we can help you, be careful, do not miss our calls, do not go far from the computer with which you can receive our message. Although many can use their own voice communication: we dictate, you record to a voice recorder.

That's all for now. Please post it on the site.

- Thanks to the unknown teacher for the warning.

9 марта 2020 года, Самара¸ местное время 13.00. Получен сильный сигнал слева. Я готов принимать ваше сообщение. Можно диктовать.
Да. Пиши.
Возникновение неприятных ситуаций ожидает вас в ближайшее время. Это могут быть и атмосферные явления и землетрясения и активизация вулканов. Это может произойти даже в тех районах, которые никогда не отличались сейсмической или вулканической активностью. Все зависит от того, где земляная  кора более податлива для избыточного внутреннего давления магмы и ядра. Вот почему никто ни в чем не застрахован. Скажем откровенно: на земле не существует безопасного места.
Мы не можем вмешиваться в происходящие процессы. Единственное, чем мы можем вам помочь, будьте бдительны, не пропускайте наших вызовов, не отходите далеко от компьютера, с помощью которого вы сможете принять наше сообщение. Хотя многие могут использовать и собственную голосовую связь: мы диктуем, вы записываете на диктофон.
Пока это все. Пожалуйста разместите это на сайте.
- Спасибо неизвестный учитель за предупреждение.