Author Topic: Love In A Pandemic  (Read 558 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
Love In A Pandemic
« on: March 13, 2021, 04:26:44 pm »
  JuliodaLuz
  • Hero Member
  • I love God with all intensity of my being.

Brasilia, Brazil, March 13, 2021, Saturday (just now, around 6 pm local time in Brasilia

I sent book 2 to the editor just now (The New Age of the Universe = Love - part II - Beauty).

Yes. There will possibly be some revision and improvement, but the basis of the book was delivered to the publisher already with important changes in relation to the version I had sent in December 2020 and with less than 145 thousand words.

Just as a curiosity, I am attaching the love story (real facts between me and my wife) that are in the index of the second book of the trilogy.

======= 

Brasília, Brasil, 13 de março de 2021, sábado (agora ha pouco, por volta das 18 horas, horário local de Brasília

Eu enviei para o editor agora a pouco  por email o livro 2 (A Nova Era do Universo = Amor - parte II - Beleza). 

Sim. Vai haver possivelmente alguma revisão e aperfeiçoamento, mas a base do livro foi entregue para a editora já com importantes alterações em relaçao à versão que eu havia enviado em dezembro de 2020 e com menos de 145 mil palavras.

Apenas como curiosidade, eu estou anexando a história de amor (fatos reais entre eu e minha esposa) que constam no índice do segundo livro da trilogia.

Índice da história de amor - livro 2 - beleza.pdf (796.86 kB - downloaded 0 times.)
Located in Historic York, Pennsylvania

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
Read and Be Surprised - The New Universe Age = Love
« Reply #1 on: March 16, 2021, 11:13:18 am »

Leia e Surpreenda-se - A Nova Era do Universo = Amor
=======

Read and Be Surprised
- A fantastic story in the trilogy
- The New Universe AgeUniverse = Love
=======

Leia e Surpreenda-se
- Uma história fantástica na trilogia
- A Nova Era do Universo = Amor
=======

Brasilia, Brazil, March 16, 2021

To all Serara Forum members and visitors

Subject: I accept suggestions for improving the New Age of the Universe = Love trilogy if necessary.

The editor has the three books in the trilogy that I sent in December 2020. However, while it is not published, I am making adjustments and improvements, usually, commenting on facts that happen today, mainly in the book's narrative between the writer and editor who are fictional narratives and who are in all three books of the trilogy.

I am also open to suggestions for improving the trilogy, so much so that the editor often comments with me mainly via whatsapp or by email on some corrections he believes should be made, and in many comments I agree with the editor.

In the same way, I sent to the administrator of the Forum Serara Ron Besser the version of the first book of the trilogy in PDF file that has already been for printing in the graphics, and this way, the first book of the trilogy cannot be modified in this first edition.

On the other hand, I recently sent the second book of the trilogy in a word file, also to the email aronolac@comcast.net so that Ron had prior knowledge of the entire content base of the second book of the trilogy.

In the second and third books of the trilogy, I criticize some of the main leaders of the federal government of Brazil, without mentioning names, but mentioning only the mistakes and mistakes that I see and that are important to be corrected, for example, both in politics internal, especially in the environmental area, preservation of democracy with the proper functioning of the National Congress and the Supreme Federal Court, as provided for in the 1988 Federal Constitution of Brazil and health, as in foreign policy.

But my criticisms are about spiritual values that must be rescued at the level of the federal government of Brazil. So much so that I don't mention names even if people know the names. So much so that I say in the book that there is always room for repenting mistakes, to make adjustments again.

I commented today on whatsapp to the editor if he thought my criticisms were too harsh, and he said no. Thus, I believe that the harsh criticisms that are in the second and third books of the trilogy are necessary for some of the main leaders in Brazil to reflect and change their mistakes and mistakes. Yes, people can make mistakes and change their course to get it right again, this in terms of spiritual values, which after all is what matters at the person level.

But just as I made room for the editor to comment on some topics in the book if he finds it necessary, I logically open space for correction and improvement, if so the administrator Ron Besser of the Serara Forum finds it necessary, especially, if he finds it necessary that I remove any paragraph, stronger sentence, through email response (julio.steinmetz@gmail.com).

Yes, the trilogy is a creative space that tells a romance between John, an American with a Brazilian father and Rita, a Brazilian of Russian descent. However, the subjects of the trilogy that are between the lines, as a background are the most important for reflection. And the comments I make are my vision. It is a good thing that in the initial Clarifications of the three books I say that I am not the owner of the truth and I have an open mind to modify my thoughts if there is a recommendation from heavenly beings.

If there is any message to my email (julio.steinmetz@gmail.com) about correcting any sentence I will do it. If there is silence, I will continue with the basic work of the second book of the trilogy as sent to aronolac.comcast.net. If there is any recommendation by message via email, I will make any improvements, especially if I am instructed to remove any sentence or paragraph.

Possibly, modifications will happen in the second book of the trilogy, but I am more likely to withdraw information than to add. Even because any additions in relation to new facts can be made in the third book of the trilogy, of course, while it is not published.

I talked to the editor commenting that now I will focus on reviewing the third book in the trilogy that will have changes mainly in chapter 21, the last chapter of the book and the entire trilogy.

As for the first book in the trilogy, the book was sent to the printing plant and for final formatting as a digital book (e-book) and on approximately 12.03.2021 the editor said it would take approximately 20 (twenty) days. In other words, I believe that until March 31, 2021 it will be available at AMAZON. But as there are few physical copies for sale, at the moment, in the first edition, I believe that the main sales will be for the digital book (e-book).

A big brotherly hug to everyone

Julio

=======

Brasília, Brasil, 16 de março de 2021

A todos membros e visitantes do Fórum Serara

Assunto: Eu aceito sugestões para aprimoramento da trilogia A Nova Era do Universo = Amor se for necessário.

O editor tem os três livros da trilogia que eu enviei em dezembro de 2020. No entanto, enquanto não é publicado eu estou fazendo ajustes e aperfeiçoamentos, normalmente, comentando fatos que acontecem na atualidade, principalmente, na narrativa do livro entre o escritor e o editor que são narrativas de ficção e que estão em todos os três livros da trilogia.

Eu também estou aberto as sugestões para aprimoramento da trilogia, tanto é que o editor muitas vezes comenta comigo principalmente pelo whatsapp ou por mensagem por email sobre algumas correções que acredita que deveria ser feitas, e, em muitos comentários eu concordo com o editor.

Da mesma forma, eu enviei para o administrador do Forum Serara Ron Besser a versão do primeiro livro da trilogia em arquivo PDF que já foi para a impressão na gráfica, e desta, forma o primeiro livro da trilogia não poderá ser modificado nesta primeira edição.

Por outro lado, eu enviei  recentemente o segundo livro da trilogia em arquivo word, também para o email aronolac@comcast.net para que Ron tivesse conhecimento prévio de toda a base de conteúdo do segundo livro da trilogia.

No segundo e no terceiro livro da trilogia eu faço duras criticas a alguns principais líderes do governo federal do Brasil, sem mencionar nomes, mas mencionando apenas os erros e equívocos que eu vejo e que são importantes para serem corrigidos, por exemplo, tanto na política interna, sobretudo na área ambiental, preservação da democracia com o devido funcionamento do Congresso Nacional e do Supremo Tribunal Federal, conforme previsto na Constituição Federal do Brasil de 1988  e da saúde, como na política externa.

Mas as minhas críticas são sobre valores espirituais que devem ser resgatados a nivel de governo federal do Brasil. Tanto é que não menciono nomes mesmo que as pessoas conheçam os nomes. Tanto é que eu digo no livro que sempre existe espaço para o arrependimento dos erros, para voltar a fazer acertos.

Eu comentei hoje no whatsapp com o editor se ele achava que minhas críticas eram duras demais, e ele disse que não. Dessa forma, eu acredito  que as duras críticas que estão no segundo e no terceiro livro da trilogia são necessárias para que alguns dos principais lideres do Brasil reflitam e mudem seus erros e equívocos. Sim pessoas podem errar e modificar seus rumos para voltar a acertar, isto em termos de valores espirituais, que no fim de tudo é o que importa a nivel de pessoa.

Mas assim como eu abri espaço para o editor para comentar alguns tópicos do livro se ele achar necessário, eu abro, logicamente, espaço para correção e aperfeiçoamento, se assim o administrador Ron Besser do Fórum Serara achar necessário, principalmente, se achar necessário que eu retire algum parágrafo, frase mais forte, através de resposta por email (julio.steinmetz@gmail.com).

Sim, a trilogia é um espaço criativo que conta um romance entre John, americano com pai brasileiro e Rita, uma brasileira descendente de russos. No entanto, os assuntos da trilogia que estão nas entrelinhas, como pano de fundo são os mais importantes para reflexão. E os comentários que eu faço são minha visão. Ainda bem que nos Esclarecimentos iniciais dos três livros eu digo que não sou dono da verdade e estou com a mente aberta para modificar meus pensamentos caso houver recomendação dos seres celestiais.

Se houver alguma mensagem para meu email (julio.steinmetz@gmail.com) sobre a correção de alguma frase eu irei fazer. Se houver silêncio, eu continuarei com a obra base do segundo livro da trilogia como encaminhado ao email aronolac.comcast.net. Se houver alguma recomendação por mensagem através de email, eu irei fazer eventual aperfeiçoamento, principalmente, se for orientado para retirar alguma frase ou parágrafo.

Possivelmente, irá acontecer modificações no segundo livro da trilogia, mas estou mais propenso a retirar informações do que acrescentar. Mesmo porque eventuais acréscimos em relação a fatos novos poderão ser feitos no terceiro livro da trilogia, logicamente, enquanto não for publicado.

Eu conversei com o editor comentando que agora eu vou me concentrar na revisão do terceiro livro da trilogia que vai ter modificações principalmente no capitulo 21, o último capítulo do livro e de toda a trilogia.

Quanto ao primeiro livro da trilogia, o livro foi enviado para a gráfica e para formatação final como livro digital (e-book) e em aproximadamente 12.03.2021 o editor disse que levaria aproximadamente 20 (vinte) dias. Ou seja, eu acredito que até dia 31 de março de 2021 esteja disponível na AMAZON. Mas como existe poucos exemplares físicos para a venda, no momento, na primeira edição, eu acredito que as principais vendas serão do livro digital (e-book).

Um grande abraço fraternal a todos

Julio
« Last Edit: April 11, 2021, 07:49:19 am by JuliodaLuz »
Julio da Luz (Bar'MTinsha - Pre'Msha)

Online Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
Re: Love In A Pandemic
« Reply #2 on: March 16, 2021, 11:24:14 am »
Julio, so you know:  I have no intention ever of disagreeing in print or with you over what you write.  The natural flow of creativity to create books takes enough energy you do not, and I do not, appreciate being told how to write a point of view I feel or you feels needs to be expressed.  Now in my writing, not in every case, but I try to stay away from political statements but your books are different than mine and so you must state as you need to what it is you feely your characters should be like and how they live.

You are to write in accordance with your editor and your own views as to what you feel should be in your books, and leave my views out of it as I have no view other than to say to you, you write as you feel and state what you wish, and you will never find me asking for a change ever.  Just so you know Julio, and the Magisterial Foundation thanks you for your generosity and care for its financial welfare as well.  May you have a wonder commercial success!

Ron Besser

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: March 16, 2021, 11:42:50 am »
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Thank you Ron, for his words. A big and strong brotherly hug. Before I forget, one of the main requests that I make to God, but of course, it is up to God, that you be strong and firm when God's missions physically appear in the eyes of the world, including, and especially, the return Of Jesus. Julio
=======

Obrigado Ron, por suas palavras. Um grande e forte abraço fraternal. Antes que eu me esqueça, um dos pedidos principais que eu faço a Deus, mas logicamente, fica a critério de Deus, que você esteja forte e firme quando aparecerem fisicamente aos olhos do mundo as missões de Deus, inclusive, e principalmente,o retorno de Jesus. Julio
« Last Edit: April 11, 2021, 07:48:45 am by JuliodaLuz »

Online occerpa

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #4 on: March 16, 2021, 01:49:15 pm »
Magnificent Julio, go ahead with your book trilogy. What I can particularly see in your person is that you trust yourself a lot and that is all that is needed to crystallize any project. Sai Baba says that Self-confidence is confidence in God, in that God who inhabits us. So I can see that you have a guaranteed success as a writer and it will be very pleasant to me, to be able to wait for the Spanish version, which I am sure deserves your literary effort. Congratulations
"If you develop Love, you don't need to develop anything else"

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
Lee y sorpréndete - La nueva era del universo = amor
« Reply #5 on: March 17, 2021, 09:41:02 am »

=======

Read and Be Surprised

=======

Lee y sorpréndete
- Una historia fantástica en la trilogía
- La nueva era del universo = amor

=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Thank you Occerpa, for his words. Yes, when I can I will do a bilingual, Spanish and English edition.

The intention of making a bilingual version of the native language version, always together with English, is for people of other languages to get used to the English language.

Changing the subject, updating the information, the second book of the trilogy is with the review team of the publisher and they are already working on the review of the second book. And after the review goes to the English teacher to review the Google Translate version of the translation into the English language.

As for the revision of the third book of the trilogy, made by me, with important changes mainly in chapter 21, which is the end of the book and the trilogy in relation to the version sent to the publisher in December 2020, if God willing I want to start today .
=======
Post Scriptum:
As a novelty, you are annexing the love story index (real facts that will happen with me and my wife Margarete) of the third party free of the trilogy

=======
Gracias Occerpa, por tus palabras. Sí, cuando pueda haré una edición bilingüe, en español e inglés.

La intención de hacer una versión bilingüe de la versión en lengua materna, siempre junto con el inglés, es que las personas de otros idiomas se acostumbren al idioma inglés.

Cambiando de tema, actualizando la información, el segundo libro de la trilogía está con el equipo de revisión de la editorial y ya están trabajando en la revisión del segundo libro. Y después de la revisión se dirige al profesor de inglés para que revise la versión de Google Translate de la traducción al idioma inglés.

En cuanto a la revisión del tercer libro de la trilogía, realizada por mí, con cambios importantes principalmente en el capítulo 21 que es el final del libro y la trilogía en relación a la versión enviada a la editorial en diciembre de 2020, si Dios quiere. quiero empezar hoy todavía.
=======
Post Scriptum:
Como novedad os adjunto el índice de historias de amor (hechos reales que nos pasaron a mí y a mi esposa Margarete) del tercer libro de la trilogía.

=======
Obrigado Occerpa, por suas palavras. Sim, quando eu puder eu vou fazer uma edição bilingue, espanhol e inglês.

A intenção de fazer uma versão bilingue da versão do idioma nativo, sempre junto com o inglês é para as pessoas de outros idiomas poderem se acostumar com o idioma inglês.

Mudando de assunto, atualizando as informações, o segundo livro da trilogia está com a equipe de revisão da editora e já estão trabalhando na revisão do segundo livro. E depois da revisão vai para a professora de inglês revisar a versão do Google Tradutor da tradução para o idioma inglês.

Quanto a revisão do terceiro livro da trilogia, feita por mim, com alterações importantes principalmente no capítulo 21 que é o final do livro e da trilogia em relação à versão encaminhada para a editora em dezembro de 2020, se Deus quiser eu quero começar hoje ainda.
=======
Post Scriptum:
Como novidade eu estou anexando o índice da história de amor (fatos reais que aconteceram comigo e com minha esposa Margarete) do terceiro livro da trilogia
« Last Edit: April 11, 2021, 07:48:28 am by JuliodaLuz »

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #6 on: April 03, 2021, 11:13:44 am »
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Brasilia, Brazil, April 3, 2021 (Saturday)

To all Serara Forum members and visitors

Subject: Making the first book of the trilogy available for sale: - The New Universe Age = Love, part 1, Truth.

IMPORTANT: All profits and copyrights will be donated to the Missions of God linked to the Serara Forum, including the return of Jesus

I am informing all Serara Forum members and visitors that the first book of the trilogy is now available for purchase on the internet.

For the time being, from what I've noticed, the physical books are being sold only on Editora Alcance's website, Porto Alegre-RS, by editor Rossyr Berny.

But the digital book (e-book) is now available at AMAZON.

Prices in reais (Brazilian currency)

Physical Book (publisher's website Reach) - R $ 79.50

Digital book (AMAZON website) (e-book) - R $ 40.00

Today, April 3, 2021, in Brazil, the US dollar exchange rate is U $ 5.71

So, R $ 79.50 is, today, approximately U $ 15 (fifteen) dollars in the physical book that for now only has at Editora Alcance in Porto Alegre (RS), but I believe that the publisher allows international sale. via the publisher's own website, however, if they cannot reach the publisher's website, in this case it may be necessary to contact the editor Rossyr Berny via email rossyr@editoraalcance.com.br

So, R $ 40.00 is, today, approximately US $ 8 (eight) dollars in the digital book (e-book). In this case, it can be purchased directly from the AMAZON website.

Below in Post Scriptum I will indicate the link with the websites of Editora Alcance and AMAZON.

As described on Editora Alcance's website, the first book in the trilogy will also be available on other sites, just look at the website of Editora Alcance.

Main characters of the novel. John, an American with a Brazilian father and Rita, a Brazilian of Russian descent.

A synthesis of the love story trilogy. Yes the index of the 63 chapters (21 in each book) are all real facts that happened to me and my wife, in the more than 32 years of marriage. But in the history of the book there are real facts and others of fiction. The mystery is that the reader will wonder what was real and what is fiction.

I am attaching the full cover, the bibliographic cataloging for library purposes and the love story index of the three books.

A big brotherly hug to everyone

Steinmetz

Post Scriptum:

Physical Books: EDITORA ALCANCE website
https://www.editoraalcance.com.br/shop/autores/steinmetz/a-nova-era-do-universo-amor-the-new-universe-age-love-edicao-bilingue/  

EBook: AMAZON website
https://www.amazon.com.br/nova-universo-Amor-universe-Love-ebook/dp/B091HY4NBN/ref=sr_1_4?__mk_pt_BR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=13Z9H6741929K&dchild=1&keywords=steinmetz&qid=1617461049&sprefix=steinmetz%2Caps%2C283&sr=8-4

=======

Brasilia, Brasil, 03 de abril de 2021 (sábado)

A todos membros e visitantes do Fórum Serara

Assunto: Disponibilização para venda do primeiro livro da trilogia: - A Nova Era do Universo = Amor, parte 1, Verdade.

IMPORTANTE: Todo o lucro e os direitos autorais serão doados para as Missões de Deus vinculadas ao Fórum Serara, incluindo, o retorno de Jesus

Estou informando a todos membros e visitantes do Fórum Serara que o primeiro livro da trilogia já está disponível para compra na internet.

Por enquanto, pelo que eu notei, os livros físicos estão sendo vendidos apenas no site da Editora Alcance, Porto Alegre-RS, do editor Rossyr Berny.

Mas já está disponível o livro digital (e-book) na AMAZON.

Os preços em reais (moeda do Brasil)

Livro Físico (site da editora Alcance) - R$ 79,50

Livro digital (site da AMAZON) (e-book) - R$ 40,00

Hoje, 03 de abril de 2021, no Brasil, o cambio do dólar americano está U$ 5,71

Então, R$ 79,50 fica, hoje,  aproximadamente em U$ 15 (quinze) dolares o livro físico que por enquanto só tem na Editora Alcance em Porto Alegre (RS), mas eu acredito que a editora possibilite a venda internacional... através do próprio site da editora, no entanto, se não conseguirem no site das editora alcance, neste caso talvez seja necessário entrar em contato com o editor Rossyr Berny através do email  rossyr@editoraalcance.com.br

Então, R$ 40,00 fica, hoje, aproximadamente em U$ 8 (oito) dolares o livro digital (e-book). Neste caso pode ser comprado diretamente no site da AMAZON.

Abaixo no Post Scriptum vou indicar o link com os sites da Editora Alcance e da AMAZON.

Como está descrito no site da Editora Alcance, o primeiro livro da trilogia também estará disponível em outros sites, basta olhar o site da editora alcance.

Personagens principais do romance. John, americano com pai brasileiro e Rita, brasileira descendente de russos.

Uma síntese da trilogia da história de amor. Sim o índice dos 63 capítulos (21 em cada livro) são todos fatos reais que aconteceram comigo e minha esposa, nos mais de 32 anos de casamento. Mas na história do livro tem fatos reais e outros de ficção. O mistério é que o leitor ficará imaginando o que foi real e o que é ficção.

Estou anexando a capa completa, a catalagoção bibliografica para fins de biblioteca e o índice da história de amor dos três livros.

Um grande abraço fraternal a todos

Steinmetz

Post Scriptum:

Livros Físicos: Site da EDITORA ALCANCE

https://www.editoraalcance.com.br/shop/autores/steinmetz/a-nova-era-do-universo-amor-the-new-universe-age-love-edicao-bilingue/

Livro digital (e-book): Site da AMAZON

https://www.amazon.com.br/nova-universo-Amor-universe-Love-ebook/dp/B091HY4NBN/ref=sr_1_4?__mk_pt_BR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=13Z9H6741929K&dchild=1&keywords=steinmetz&qid=1617461049&sprefix=steinmetz%2Caps%2C283&sr=8-4

« Last Edit: April 11, 2021, 07:48:02 am by JuliodaLuz »

Online Ron Besser

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #7 on: April 03, 2021, 11:22:12 am »
I wish great success with your trilogy of books, Julio.  I looked at the references you gave us and it is a very attractive looking book too and the man pictured there reminds me of a Greek lover with a touch of Jesus to love you too.   Best wishes and Happy Easter.  
RON
« Last Edit: April 03, 2021, 11:23:49 am by Ron Besser »

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #8 on: April 03, 2021, 11:46:21 am »
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Ron, thanks for the message. Jesus spoke fluent Hebrew, Aramaic and Greek. Mention of the image of Jesus, the prince of peace, painted by Akiane Kramarik, who is the cover of the book. The film Heaven s for Real (the sky is real) depicting the real story of the child Colton Burpo from the city of Imperial Nebraska (USA), also portrays this, as Colton Burpo reports that he saw Jesus with the same image painted by Akiane Kramarik.

Another coincidence, I managed to put the first book of the trilogy for sale on the internet, on the Saturday of the Easter holiday, that is, the day before Easter Sunday. I am very happy with that.
Finally I am attaching the three indices of the love story in this post, because I was unable to do it in the previous post, as the attachment limit is 4 (attached files) in each post.

=======

Post Scriptum:

Heave is for Real:

Site in English:
https://en.wikipedia.org/wiki/Heaven_Is_for_Real#:~:text=Heaven%20is%20for%20Real%3A%20A,%2Dyear%2Dold%20son%20Colton.

Site in Portuguese:
https://pt.wikipedia.org/wiki/Heaven_Is_for_Real

=======

Post Scriptum 2:

Ron. Happy Easter Sunday to you and to all human beings and especially, thanking you for

1) God, Universal Father;
2) God, Eternal Son;
3) God, Infinite Spirit,
4) The Paradise Trinity,
5) Deity Absolute,
6) the Ancients of the Days of Uversa,
7) Michael of Nebadon, currently Michael of Dominion (Federation of local universes) and who was on our planet as Joshua ben Joseph or simply Jesus

and in this way, I thank all deities, divinities and celestial beings of all orders, human beings and intermediate beings that are on our planet and throughout the universes of the universes.

=======

Ron, obrigado pela mensagem. Jesus falava fluentemente hebraico, aramaico e grego. A menção da imagem de Jesus, o principe da paz, pintado por Akiane Kramarik, que é a capa do livro. O filme Heaven s for Real (o céu é real) retratando a história real da criança Colton Burpo da cidade de Imperial Nebraska (EUA), também retrata sobre isto, pois Colton Burpo relata que viu Jesus com  a mesma imagem pintada por Akiane Kramarik.

Outra coincidência, eu consegui colocar o primeiro livro da trilogia para venda na internet, no sábado do feriado de páscoa, ou seja, um dia antes do domingo de Páscoa. Estou muito feliz com isso.

Por fim estou anexando os três indices da história de amor neste post, pois não consegui fazer no post anterior, pois o limite de anexo é de 4 (arquivos anexos) em cada postagem.

=======

Post Scriptum:

Heave is for Real (O céu é real):

Site em inglês:
https://en.wikipedia.org/wiki/Heaven_Is_for_Real#:~:text=Heaven%20is%20for%20Real%3A%20A,%2Dyear%2Dold%20son%20Colton.

Site em português:
https://pt.wikipedia.org/wiki/Heaven_Is_for_Real

=======

Post Scriptum 2:

Ron. Feliz Domingo de Páscoa para você e para todos seres humanos e  principalmente, agradecendo a

1) Deus, Pai Universal;
2) Deus, Filho Eterno;
3) Deus, Espírito Infinito,
4) A Trindade do Paraíso,
5) Absoluto da Deidade,
6) os Anciões dos Dias de Uversa,
7) Michael de Nebadon, atualmente, Michael de Dominion (Federação de universos locais) e que esteve em nosso planeta como Joshua ben Joseph ou simplesmente Jesus

e, desta forma, eu agradeço a todas as deidades, divindades e seres celestiais de todas as ordens, seres humanos e seres intermediários que estão em nosso planeta e em todo o universos dos universos.
« Last Edit: April 11, 2021, 07:47:32 am by JuliodaLuz »

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #9 on: April 08, 2021, 05:03:48 pm »
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Brasilia, Brazil, April 8, 2021 (Thursday)

To all members and visitors of the Serara Forum

I am attaching an advertising file for the first book in the trilogy, the New Age of the Universe = Love, part 1 - Truth.

The first book of the trilogy is available in several internet stores, including Editora Alcance - Porto Alegre - RS and AMAZON, among others.

Two versions are on sale, the physical book and the digital book (e-book), including AMAZON (click on the link below)
=======
Publisher Reach:
=======
AMAZON:
https://www.amazon.com.br/nova-universo-Amor-universe-Love-ebook/dp/B091HY4NBN/ref=sr_1_6?__mk_pt_BR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&dchild=1&keywords=Steinmetz&qid=1617915517&sr=8-6
=======
The second book of the trilogy is in the phase of grammar review and translation into English by an English teacher at the publisher.

As I mentioned earlier, just to emphasize, all the profits and royalties are donated to the Missions of God linked to the Serara Forum, including the return of Jesus.
A big brotherly hug to everyone.

Steinmetz

=======

Brasília, Brasil, 08 de abril de 2021 (quinta-feira)

A todos os membros e visitantes do Fórum Serara

Estou anexando arquivo com propaganda do primeiro livro da trilogia, a Nova Era do Universo = Amor, parte 1 - Verdade.

O primeiro livro da trilogia está disponível em várias lojas da internet, incluindo a Editora Alcance - Porto Alegre - RS e a AMAZON entre outras.

Está a venda duas versões, o livro físico e o livro digital (e-book), inclusive na AMAZON (clique no link abaixo)
=======
Editora Alcance:
=======
AMAZON:
https://www.amazon.com.br/nova-universo-Amor-universe-Love-ebook/dp/B091HY4NBN/ref=sr_1_6?__mk_pt_BR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&dchild=1&keywords=Steinmetz&qid=1617915517&sr=8-6
=======
O segundo livro da trilogia está na fase de revisão gramatical e de tradução para o idioma inglês por uma professora de inglês na editora.
Como já informei anteriormente, apenas para ressaltar, todo o lucro e dos direitos autorais são doados para as Missões de Deus vinculadas ao Forum Serara, incluindo o retorno de Jesus.
Um grande abraço fraternal a todos.

Steinmetz
« Last Edit: April 11, 2021, 07:45:39 am by JuliodaLuz »

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #10 on: April 10, 2021, 07:04:37 pm »
Leia e Surprenda-se - A Nova Era do Universo = Amor
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

A prayer: I pray to God to help and inspire me in perfecting and adding important themes in the third book of the trilogy

The first book of the trilogy is already on sale, both the printed book and the digital book (e-book).

The second book of the trilogy is ready, that is, it will no longer be altered in relation to the last version sent to the publisher in March 2021. The second book of the trilogy is the same version sent by email to Ron Besser in word file (aronolac@comcast.net ), with some minor adjustments and corrections. She is in the grammar review phase at the publisher and then she goes to the English teacher to do the translation into the English language. I believe that in this month of April 2021 or at the latest in the month of May 2021, the second book of the trilogy will be ready, for sale, and published.

The third book of the trilogy is with me to make important adjustments and improvements. The third book of the trilogy was sent to the publisher in December 2020, but it will have many important adjustments and improvements that I intend to make, God willing, still in this month of April 2021.

So, I pray to God to inspire me to make the final adjustments.

I will send the version to Ron (email aronolac@comcast.net), but I anticipate that I will make many changes ... mainly, in chapter 21 the final chapter of the third book of the trilogy, and therefore of the entire trilogy. Another chapter that will have a lot of changes will be Chapter 1, when I make a lot of constructive criticisms of the main leaders of Brazil without mentioning names, but to correct the direction of Brazil towards a better country. I will add many recent facts that are happening in Brazil in chapter 1 of the third book of the trilogy.

I will send Ron the third book of the trilogy just so that he has prior knowledge of the basis of the third book in the trilogy.

I repeat, that this message is a prayer, so that God will help me to inspire to write in the right measure, and, mainly, so that my country, Brazil, which I love so much, reflects that I need to have moments of normality in their lives again. directions as soon as possible, with a serious fight against the covid-19 pandemic, lockdown, social isolation, curfew, vaccination, using all the restrictive mechanisms against agglomerations that were used by the countries that managed to contain the covid-19 pandemic, mainly, countries in the eastern hemisphere (just as an example, New Zealand, Vietnam, China, South Korea, Australia, among others) and some countries in the western hemisphere (just as an example, the United Kingdom, Israel) that really have a lot to contribute in a global plan for a contingency plan for possible future epidemics and pandemics.

Everyone knows that Brazil is the epicenter of the covid-19 pandemic in the world at the moment, March and April 2021. with more than 1/4 (more than 25% per cent) of the deaths in the world, having a population of more than 200 million inhabitants, that is, less than 3% (three percent) of the world population because of the negationist policy of some main Brazilian leaders.

And the negativism and errors of these few Brazilian leaders go beyond the issue of health. A very serious issue worldwide, as Brazil with the total lack of control of the covid-19 pandemic by the federal government of Brazil is being the breadbasket of new variants of the covid-19 virus that are more transmissible, more lethal, severely affecting adults, young people, teenagers and even children.

The issue of Brazil is very worrying at the world level, as new variants of Brazil may reach the entire world.

But, continuing, there are very serious questions that I will have to continue talking about in the third book, and I already commented in the second book. As environmental issues. Like the absurdity of some of the main leaders of the federal government of Brazil in the Ministry of the Environment to openly defend illegal loggers, acting as if they were lawyers for illegal loggers. 

On the other hand, I follow the concerns of Germany regarding a possible agenda of the federal government in search of laws contrary to the environment, such as: 

1) relaxation of environmental inspection; 
2) land tenure regularization in the Amazon, enabling those who deforest the Amazon to regularize illegally invaded lands; 
3) mining of prospectors in indigenous areas. 
These subjects will be in the third book

As our country (Brazil) is going to a meeting now in April 2021, with leaders in the federal government who are totally contrary to nature and who want to pass the cattle or that is legislation against the environment.

Anyway, I am following all the news from Brazil and the world very carefully, until the publication of the third book of the trilogy, and perhaps some current news in Brazil and in the world are in the third book.

And so, I ask God to enlighten me to choose the right themes and subjects that I will add and refine in the third book of the trilogy.

=======

Uma oração: Eu rezo a Deus para me ajudar e inspirar no aperfeiçoamento e acréscimo de temas importantes no terceiro livro da trilogia

O primeiro livro da trilogia já está à venda, tanto o livro impresso como o livro digital (e-book).

O segundo livro da trilogia está pronto, ou seja, não será mais alterado em relação a última versão enviada para editora em março de 2021. O segundo livro da trilogia é a mesma versão enviada por email para Ron Besser em arquivo word (aronolac@comcast.net), com alguns pequenos ajustes e correções. Está na fase de revisão gramatical na editora e depois vai para a professora de inglês fazer a tradução para o idioma inglês. Eu acredito que neste mês de abril de 2021 ou no máximo no mês de maio de 2021, o segundo livro da trilogia estará pronto, a venda, e publicado.

O terceiro livro da trilogia está comigo para fazer ajustes e aperfeiçoamentos importantes. O terceiro livro da trilogia foi enviado para a editora em dezembro de 2020, mas vai ter muitos ajustes e aperfeiçoamentos importantes que pretendo fazer, se Deus quiser, ainda neste mês de abril de 2021.

Então, eu rezo para Deus para me inspirar para fazer os ajustes finais.

Eu vou mandar a versão para Ron (email aronolac@comcast.net), mas adianto que vou fazer muitas alterações... principalmente, no capítulo 21 o capítulo final do terceiro livro da trilogia, e, portanto, de toda a trilogia. Outro capitulo que vai ter muitas modificações será o capítulo 1, quando faço muitas críticas construtivas aos principais líderes do Brasil sem mencionar nomes, mas para que corrijam os rumos do Brasil em direção a um pais melhor. Eu irei acrescentar muitos fatos recentes que estão acontecendo no Brasil no capítulo 1 do terceiro livro da trilogia.

Vou mandar o terceiro livro da trilogia para Ron apenas para que tenha conhecimento prévio da base do terceiro livro da trilogia.

Eu repito, que esta mensagem é uma oração, para que Deus me ajude a inspirar para escrever na medida certa, e, principalmente, para que meu pais, Brasil, que eu amo tanto, reflita que precisa voltar a ter momentos de normalidade em seus rumos o quanto antes possível, com combate sério da pandemia covid-19, lockdown, isolamento social, toque de recolher, vacinação, usando todos os mecanismos de restrição contra aglomerações que foram usados pelos países que conseguiram conter a pandemia covid-19, principalmente, países do hemisfério oriental ( apenas como exemplo, Nova Zelândia, Vietnã, China, Coreia do Sul, Austrália, entre outros) e alguns países do hemisfério ocidental (apenas como exemplo, Reino Unido, Israel) que, realmente, tem muito a contribuir em um plano mundial para um plano de contingência para possíveis epidemias e pandemias futuras.

Todos sabem que o Brasil é o epicentro da pandemia covid-19 no mundo no atual momento, março e abril de 2021. com mais de 1/4 (mais de 25% por cento) das mortes do mundo, tendo uma população aproximada de mais de 200 milhões de habitantes, ou seja, menos de 3% (três por cento) da população mundial por causa da política negacionista de alguns principais líderes brasileiros.

E o negacionismo e os erros destes poucos líderes brasileiros vão além da questão da saúde. Uma questão gravíssima a nível de mundo, pois o Brasil com o total descontrole da pandemia covid-19 pelo governo federal do Brasil está sendo o celeiro de novas variantes do vírus  covid-19 mais transmissíveis, mais letais, atingindo com gravidade adultos, jovens, adolescentes e até crianças.

A questão do Brasil é muito preocupante a nível de mundo, pois novas variantes do Brasil poderão atingir o mundo inteiro.

Mas, continuando, existem questões gravíssimas que eu terei que continuar a falar no terceiro livro, sendo que eu já comentei no segundo livro. Como questões ambientais. Como o absurdo de alguns principais líderes do governo federal do Brasil no Ministério do Meio Ambiente defenderem abertamente madeireiros ilegais, atuando como se fosse advogado dos madeireiros ilegais. 

Por outro lado, eu acompanho as preocupações da Alemanha quanto a uma possível agenda do governo federal em busca de leis contrarias ao meio ambiente como: 

1) flexibilização da fiscalização ambiental; 
2) regularização fundiária na Amazônia possibilitando que aqueles que desmatam a Amazônia regularizem as terras invadidas ilegalmente;
 3) mineração de garimpeiros nas áreas indígenas. 
Estes assuntos estarão no terceiro livro. 

Como nosso pais (Brasil) vai em uma reunião agora em Abril de 2021, com líderes no governo federal que são totalmente contrários a natureza e  que querem passar a boiada ou seja legislação contra o meio ambiente.

Enfim, estou acompanhando todas as notícias do Brasil e do mundo com muita atenção, até a publicação do terceiro livro da trilogia, e talvez algumas notícias atuais no Brasil e no mundo estejam no terceiro livro.

E, assim, peço a Deus que me ilumine para escolher os temas e assuntos certos que eu irei acrescentar e aperfeiçoar no terceiro livro da trilogia.
« Last Edit: April 11, 2021, 07:58:33 am by JuliodaLuz »

Offline JuliodaLuz

• Hero Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #11 on: April 11, 2021, 08:05:46 am »
=======

Read and Be Surprised
=======

Leia e Surpreenda-se
=======

Another subject that will be in the third book of the trilogy:

Holocaust Never Again - I fully agree with the phrase Holocaust Never Again

- But the world has to be very attentive to one fact. The Nazis changed their names and are now known as white supremacists.

And possibly, in the future, they will try to change their name again.

This group of Nazis, now white supremacists, is looking for signs to identify themselves. Now these groups are using the "OK" symbol with their hands signifying White Power.

Unfortunately, an adviser to the presidency of Brazil made this sign of white supremacist with his hands in a solemn session of the Federal Senate of Brazil that was recorded and all of Brazil saw through the news in Brazil.

And nothing happened, that is, the president of Brazil did nothing about the attitude of this direct servant, presidential advisor, that is, I agree with the disapproving attitude of his advisor.

=======

Outro assunto que vai estar no terceiro livro da trilogia:

Holocausto Nunca Mais - Eu concordo plenamente com a frase Holocausto Nunca Mais

- Mas o mundo tem que ficar muito atento com um fato. Os nazistas mudaram de nome e hoje são conhecidos como supremacistas brancos.

E possivelmente, no futuro, irão tentar mudar de nome novamente.

Este grupo de nazistas, agora supremacistas brancos,  procuram sinais para se identificar. Agora estes grupos estão usando o símbolo "OK" com as mãos significando White Power (Poder Branco).

Infelizmente, um assessor da presidência do Brasil fez este sinal de supremacista branco com as mãos em uma sessão solene do Senado Federal do Brasil que foi gravado e todo o Brasil viu através dos noticiários do Brasil.

E nada aconteceu, ou seja, o presidente do Brasil não fez nada em relação a atitude deste servidor direto, assessor presidencial, ou seja, concordando com a atitude reprovável de seu assessor.
« Last Edit: April 11, 2021, 08:12:09 am by JuliodaLuz »