To all
In the same way, as René commented, I was not at Lightline USA today, Sunday, as I had previously been notified that it would be canceled and there was no Lightline warning for today, May 19, 2024, Sunday. But I understand that it is perfectly understandable for extraordinary Lightline to happen without prior notice due to urgent matters.Yes, I quickly read about the emergency issues regarding our planet.
I pray for God, Father to protect our planet and humanity and for God's various missions to take place on our planet for the spiritual recovery of our humanity that needs it so much.But above all, I fully trust in God, the Universal Father of all, with much love, regardless of destiny.=====
A todos
Da mesma forma, que René comentou, eu não estive na Lightline USA de hoje, domingo, pois tinha sido avisado anteriormente que estaria cancelado e não houve nenhum aviso de Lightline para o dia de hoje, 19 de maio de 2024, domingo. Mas eu entendo que é perfeitamente compreensível que aconteça Lightline extraordinária sem aviso prévio por questões urgentes.Sim, eu li rapidamente sobre as questões emergenciais em relação ao nosso planeta.
Eu rezo para Deus, Pai proteger nosso planeta e a humanidade e para que as diversas missões de Deus aconteçam em nosso planeta para recuperação espiritual de nossa humanidade que tanto precisa. Mas acima de tudo, eu confio plenamente em Deus, Pai Universal de todos com muito amor, independente do destino.With lots of love to everyone